Mulla pitäisi olla FDn boksi ylimääräisenä. Ilmoita jos tarve iskee.
Kiitosta vaan, laitetaan korvan taakse.
Ihmeellisemmäksi tämä vain käy: Aiemmin ei tullut eculta herätettä, mutta nytpä rupesi omia aikojaan toimimaan. Pistin pimenneiden tilalle uudet pumput ja jumitin pumppureleen testausta varten (tikkarin tikulla

) - ja käyntiin hörähti avaimesta. Tässä kohtaa iso jee ja vähän kaasuttelemaan, että pelaako noin muuten. Sitten huomasin tikun pudonneen releen kontaktorista, ja kas - auto käy yhä! Piti oikein kokeilla useampaan kertaan. Edelleenkin kääntäessä virrat päälle vain taaempi (siis eculle menevä) kontaktori sulkeutuu, mutta toinen menee kiinni heti kun mennään startin puolelle, ja pumput alkavat surista. Näinkö sen pitikin olla? Luulin, että pumppujen pitäisi pyörähtää jo ennen starttia. Onko kysessä jokin "California Speciality"?
Hienosti tuo kantti taas pelaa, mutta hivenen huolettaa, kun vikalähdettä ei löytynyt. Käräytti kumminkin molemmat pumput... Tokko se lopulta kuitenkaan ecu oli, niillä ei kai varsin tapana ole herätä uudelleen henkiin... Mistäs tuo ecu sitten sitä seuraa, pyöriikö moottori vai ei? Olisiko häikkä ollut siellä?