Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Bamsen turbokalsarit

  • 866 Vastauksia
  • 472090 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Timo_R

  • sienimies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2557
  • www.vrcf.fi
Vs: Bamsen turbokalsarit
« Vastaus #405 : 04.11.2012, 00:01:03 »
Joo ei, kun 99% noista <-76 on museoituja, niin kauhian montaa ei pysty enään pelastamaan...  :D

Ps. Sehän on 1976 se päästömittaus raja...


Ei muuten oo...ku <79
Volvo 242 B234F(T) *talviunilla*          Volvo 854 T-5R *seisoo*         Volvo 940 GLT *kesälevolla*         V70 T5 -05
Shitroen Jumper L4H2 180HDI -14 *ensimmäinen ranskatar*
S80 T6 *puretaan*
Emännällä V70 2.4D Summum -06 & Audi A6 Allroad 2.7tdi

Niko_S

  • Vieras
Vs: Bamsen turbokalsarit
« Vastaus #406 : 04.11.2012, 00:11:51 »

Ei muuten oo...ku <79

Mitä mitä... joo tuli höpö höpö juttua näin lauantain kunniaksi tältä suunnalta...  :facepalm:  :idiot2:

Eikun tosiaan muistelin ensin että oli -76, tuo -79 on kuiteskin parempi  :D

Poissa FenixOmena

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 713
  • Ahdoin vähän huonosti ja nyt turbottaa.
    • UncleMikesGarage
Vs: Bamsen turbokalsarit
« Vastaus #407 : 04.11.2012, 01:37:39 »
Jatketaan hieman OFftopicia kyllä se on 77 millo ei tarvii viel päästöjä ottaa ja siitä "uudemmat" on päästöt otettava. Oma rotta 245 on -78 ja päästöt mitattiin.

Vähä asiaakin: nappisilmä vanhempi kori on oikea valinta,kalsarin sininen on hieno väri ja voimaa ei oo koskaan liikaa vaan pitoa liian vähän. Ei muuta jatkakaa.
« Viimeksi muokattu: 04.11.2012, 13:08:00 kirjoittanut FenixOmena »

Poissa TMOS

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 682
Vs: Bamsen turbokalsarit
« Vastaus #408 : 04.11.2012, 01:56:33 »
Jokos tähän saadaan kohta lisää venttiileitä?  ;) Ja uusi 2-ovinen kori on kyllä paras valinta, vaikka en nappisilmä-keulan fani olekaan....  8)

C70 T5 Showroom
S80 TDi (Isän), C30 T5 (Äidin)
Vikakoodien lukua, Tampere.

Poissa Juzi

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1796
  • Vᵒˡᵛᵒ
Vs: Bamsen turbokalsarit
« Vastaus #409 : 04.11.2012, 02:51:48 »
Eikö 78 ollu viimenen nappisilmä o.o

Poissa S4ce

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 338
  • www.vrcf.fi
Vs: Bamsen turbokalsarit
« Vastaus #410 : 04.11.2012, 08:15:29 »
Ei kai taas vaan tule nappisilmä Volvoa!? Nappisilmät on ihan kivat, mutta kun jokatoinen nykyään laittaa ne niin hohto niistä on kyllä pahasti hävinnyt. Sama homma kun 3-4 vuotta sitten piti 1986- malleihinkin väen väkisin laittaa voimakeula vaikka se ei istuisi autoon mitenkään.

Noh, luotan siihen mitä Bamse on tähänkin asti tehnyt, eli kulkenut omia polkujaan ja luonut meille muille uutta ihmeteltävää.
« Viimeksi muokattu: 04.11.2012, 08:17:19 kirjoittanut S4ce »

Poissa Eetzi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 18
Vs: Bamsen turbokalsarit
« Vastaus #411 : 04.11.2012, 12:29:28 »
Tääkö on se nappisilmä? (Kuva introssa) En oikee ymmärrä näist autojutuista ???
Harrastukset: Kalsareiden videokuvaus

Poissa Rompe

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 355
  • V70 2,4D -07 Classic, Busines, Cromiumpack
Vs: Bamsen turbokalsarit
« Vastaus #412 : 04.11.2012, 13:04:34 »
Nappisilmä on pyöreillä ajovaloilla.


Poissa Bamse

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 143
Vs: Bamsen turbokalsarit
« Vastaus #413 : 04.11.2012, 22:41:27 »
Jokos tähän saadaan kohta lisää venttiileitä?  ;) Ja uusi 2-ovinen kori on kyllä paras valinta, vaikka en nappisilmä-keulan fani olekaan....  8)

Ei tule!! :)
Ja olen itsekin ihan tyytyväinen että on 2 ovea vähemmän, ja on muutenkin mukava alottaa "puhtaalta pöydältä"

Kiitokset muillekin kommenteista :)

/B
Täh?

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Vs: Bamsen turbokalsarit
« Vastaus #414 : 05.11.2012, 00:43:16 »
Loistavaa videomatskua jälleen..! Arvostan 8 tappisessa pysymistä ! ;) Tästähän tulee jotain todella upeeta varmasti..!  :pomo:
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

EVO8

  • Vieras
Vs: Bamsen turbokalsarit
« Vastaus #415 : 05.11.2012, 13:47:55 »

Poissa oooozz|

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 32
  • Alltbra
Vs: Bamsen turbokalsarit
« Vastaus #416 : 05.11.2012, 13:53:38 »
Tuo neliölamppu keula on mielestäni kaiken hienoin mitä noissa kaks lankuissa on ollut.

Siistin kopan olet löytänyt O0

Pidä meno ja meininki samanlaisena kun aikaisemmin ja ruuvaamisen iloa uuden korin kanssa  ;)
855 T-5R -95 // S80 D5 executive -14

Poissa Lötjönen

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 1
  • www.vrcf.fi
Vs: Bamsen turbokalsarit
« Vastaus #417 : 05.11.2012, 19:16:52 »
Lisää venttiilejä vasta sitten kun on kaikki otettu tuosta vanhasta.  :pomo:
« Viimeksi muokattu: 05.11.2012, 19:19:01 kirjoittanut Lötjönen »

Poissa Turbo 242

  • Global Moderator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8918
  • Teiden tukko
Vs: Bamsen turbokalsarit
« Vastaus #418 : 05.11.2012, 21:39:47 »
Jatketaan hieman OFFtopicia kyllä se on 77 millo ei tarvii viel päästöjä ottaa ja siitä "uudemmat" on päästöt otettava.

Aamen.
Volvo 242 -77 2.3T, Volvo 940 -98 2.3T, Volvo V60 -15 D4 AWD R-Design aut, Asuntovaunu Adria 613 UL -04 (SFC 141540)

Poissa Bamse

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 143
Vs: Bamsen turbokalsarit
« Vastaus #419 : 05.11.2012, 22:30:59 »
Aamen.

Väliäkös tuolla? Noi 70-luvun hi-tech strömppäviritelmät kuluttaa jo vakiona enemmän bensaa kun tuo mun viime kesän kokoonpano. Ja mulla kuitenkin polttoaineena E85 ja 2000cc suuttimet..

/B
Täh?

 

RallyBaron  Samppasport