KL-varaosat  Race.fi

855 T-5R, Low But Ain´t Slow

  • 206 Vastauksia
  • 60742 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: 855 T-5R -> Going to be stanced
« Vastaus #45 : 10.03.2015, 16:10:37 »


No se letkuhan siellä oli pettäny, joku muoviämpäri laittanu letkuklemmarilla kiinni putkeen missä ei oo sitä reunaa mihin kiristyä. Ja kaikki letkut kiinni klemmareilla :facepalm: Nyt ois uus letku helmiliitoksilla paikallaam, pitäis pysyä. Seuraava ongelma on se, että käy normaalisti mutta se naputus mikä ennenkin on kuulunut, tuleekin lohkosta eikä nostajista :facepalm: Kai se sit pitää vaan ottaa kone auki :-[
« Viimeksi muokattu: 28.05.2015, 17:33:08 kirjoittanut Kenonit »
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

Poissa Rusakko

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2996
  • Nautin autoni kulmikkaina ja naiseni kurvikkaana
    • Vesan Volvo-sivut
Vs: 855 T-5R -> Going to be stanced
« Vastaus #46 : 10.03.2015, 16:36:10 »
Jep.. Sit vaan kansi pois päältä ja kattoo nouseeko joka mäntä yhtä korkeelle
V70R FWD Manual -98,     V70R AWD Automatic -00,  740 B6304 Manual -87,      240 16v turbo Manual -88

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: 855 T-5R -> Going to be stanced ||| Koneremonttia tiedossaaa
« Vastaus #47 : 10.03.2015, 17:06:28 »
Joo, täytyy varmaan nostaa hattu pois ja kattoo mitä se on syöny. Samalla sit uudet veivit ja laakerit. Vanteita on joku tulossa kattomaan viikonloppuna, jos menee kaupaks niin vievejä tilaukseen..
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: 855 T-5R -> Going to be stanced ||| Koneremonttia tiedossaaa
« Vastaus #48 : 11.03.2015, 15:01:46 »
Ahdin on aivan morjens :facepalm: Öljynpaineet tyhjäkäynnillä 2bar ja neljässä tonnissa 6bar. Puristukset tasaset mutta mittarin asteikko valehtelee niin ei varmuutta paljonko ne on, nyt näytti 7.4-8bar kaikki  :buck2:

Ja niin, eka futura kasattu, pultit vedin 35Nm lukitteen kera.
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: 855 T-5R -> Going to be stanced ||| Koneremonttia tiedossaaa
« Vastaus #49 : 15.03.2015, 15:43:58 »
Nyt näyttäs siltä että kone ei oo ottanu isompaa damagea, eli turbon vaihdolla takas ajoon. Tietty veivit ostan kun saan rahat kasaan ja kone tullaan purkamaan vielä. Kaverin isältä tulossa ahdin, 3kk vanha mitsun 16t, pakopesä ja downpipe kuluu hintaan niin ihan bolt on setti. Täytyy tiistaina mennä purkamaan konetta siitä niin nakkaa sen ahtimen samalla irti. Samantien pytää amiksen metallipuolta tekemään sopivan downpipen laipan niin saa joskus putkea kasvatettua  :)
« Viimeksi muokattu: 15.03.2015, 21:10:17 kirjoittanut Kenonit »
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: 855 T-5R -> Going to be stanced ||| Koneremonttia tiedossaaa
« Vastaus #50 : 15.03.2015, 16:44:42 »
Kellään tietoa meneekös mk1 seitenkympin 20v vaparin nokat kasipuokin kanteen? Et onks ne samanlaiset kun 850 glt nokat? Semmoset ois varastossa ylimääräsenä vaan  :D
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

Poissa Rusakko

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2996
  • Nautin autoni kulmikkaina ja naiseni kurvikkaana
    • Vesan Volvo-sivut
Vs: 855 T-5R -> Going to be stanced ||| Koneremonttia tiedossaaa
« Vastaus #51 : 15.03.2015, 19:34:52 »
98 asti nokat käy ristiin.. 99 ja uudemmat sit ei sovi. Niin ja 170hv nokat kun on niin sinne vaan
V70R FWD Manual -98,     V70R AWD Automatic -00,  740 B6304 Manual -87,      240 16v turbo Manual -88

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: 855 T-5R -> Going to be stanced ||| Koneremonttia tiedossaaa
« Vastaus #52 : 15.03.2015, 20:07:22 »
Täytyy siis tutkia osanumeron perusteella kun mulla ei oo mitään tietoo minkä vuotisesta se kone oli. Kiitokset tästä :)

Jaaa sit toi ahdinpolitiikkaki ehti muuttumaan, edelleen 16t mitsu tulossa, mut eri ahdin. Ostin just kaverilta 15tkm ajetun 16t mitsun 100€  ;D


« Viimeksi muokattu: 28.05.2015, 18:01:05 kirjoittanut Kenonit »
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: 855 T-5R -> Going to be stanced ||| Koneremonttia tiedossaaa
« Vastaus #53 : 15.03.2015, 20:33:08 »
Täytyy siis tutkia osanumeron perusteella kun mulla ei oo mitään tietoo minkä vuotisesta se kone oli. Kiitokset tästä :)

Jaaa sit toi ahdinpolitiikkaki ehti muuttumaan, edelleen 16t mitsu tulossa, mut eri ahdin. Ostin just kaverilta 15tkm ajetun 16t mitsun 100€  ;D

(Kuva poistettu lainauksesta.)
(Kuva poistettu lainauksesta.)
Mulle kans tollasia kavereita :D
No kun halvalla sai.

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: 855 T-5R -> Going to be stanced
« Vastaus #54 : 15.03.2015, 21:00:55 »
Mäki haluisin pari lisää :D
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: 855 T-5R -> Going to be stanced
« Vastaus #55 : 16.03.2015, 17:35:29 »
Ahdin paikallaan, nyt ootellaan enään sopivaa dp:tä kun vanhassa oli kartiolla lähtö. Sen jälkeen testaamaan miten toimii, ja keräämään rahaa niihin veiveihin. Vituttaa kun ehin myymään uuden pässin kalvon, rahat oli tulossa ja piti koulun jälkeen viedä postiin, niin huomasin että molemmita ahtimista on kalvo kaput :buck2:  Mut mites ton dumpin kera niin eihän toi pässi ees tarvis olla käytössä eihän ??? Loppukevennyksenä kuva vanhasta pakopesästä ;D

« Viimeksi muokattu: 28.05.2015, 18:01:37 kirjoittanut Kenonit »
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

Poissa Acke

  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 4403
Vs: 855 T-5R -> Going to be stanced
« Vastaus #56 : 16.03.2015, 18:56:53 »
Mut mites ton dumpin kera niin eihän toi pässi ees tarvis olla käytössä eihän ???
Ei, peitelevy tilalle.

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: 855 T-5R -> Going to be stanced
« Vastaus #57 : 16.03.2015, 19:10:34 »
Tätä minäkin muistelin, täytyypä käydä teettämässä peitelevy tilalle :hello:
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: 855 T-5R -> Going to be stanced
« Vastaus #58 : 18.03.2015, 17:38:32 »
Ärrä ois ajossa taas 8) Ongelmia tuli kun ahtimessa oli yks vesitilan tulppa kadonnu, ja huomasin sen vasta ku laitoin vesiä sisään ja alko vuotamaan. No eihän se auttanu ku ottaa hyrrä uudestaan pöydälle :buck2: Kierteet reikään ja pultilla umpeen + locktitet kierteisiin, kyllä pysyy :D Aamulla teetin amiksella pässin tilalle vielä peitelevyn, eli nyt ois sekin poistettu :) Jos huomenna jaksais ruveta jomeja väkertää alle, sekä kaaria naputtelemaan :pomo:

Ahtopaineita pitää koittaa viel säätää, joku turboruuvi tuolla on olevinaan mutta ei se kyllä toimi niinku pitäis. Täysin auki ahtaa sen minkä ahtaa, ja hiukan jos koskee siihen niin ei enää ahdakkaan ku 0,6bar.  :2funny: Täytyy varmaan repiä kokonaan helvettiin se ja hommata kunnollinen
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: 855 T-5R -> Going to be stanced
« Vastaus #59 : 19.03.2015, 20:52:18 »
Noniin, nyt ois jomit alla, ilman apujousia ja pohjaanlyöntikumeja. Lisäksi jätin sen volvon orkkis jousilautasen veks, toisin ku vanhassa. Kuhan saa kesäpyörät kasattua ja alle, niin maavara jossain 4cm tuntumassa 8) Takapäässä 2,5 kiekkaa laikatut, ilmeisesti kuormajouset. Kivat noi jomien takaiskarit muuten, ku täsmälleen saman pituset ku volvon orggikset  :2funny: Eteenkin tilasin tänään 205/40 kumit, nyt pitäs vaan enää saada vanteet kasattua ::) Tota ainoota kasattua oli pakko sovitella, hyvin se 9" uppoo volvon kaariin :D






Tollaseen asentoon se nyt sit jäi, kierrettä löytyy vielä ~4cm :)
« Viimeksi muokattu: 28.05.2015, 17:34:57 kirjoittanut Kenonit »
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo