KL-varaosat  Race.fi

tinakone 700srj:aan

  • 22 Vastauksia
  • 8798 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2283
Vs: tinakone 700srj:aan
« Vastaus #15 : 13.08.2013, 18:31:48 »
Omavalmistehan siitä pitäisi tulla kun muuttaa vapaastihengittävästä ahdetuksi. Eipä sitä voi mihinkään tehdasmoottoriinkaan sen jälkeen oikein verrata.
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa volgaman

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 436
  • www.vrcf.fi
Vs: tinakone 700srj:aan
« Vastaus #16 : 01.11.2013, 20:31:21 »
jotkut katsurit meinas et 700srj joutuu ehkä laittaan abs. ei kai pidä paikkansa jos vaihtaa myllyn.. ja mitähän ne meinaa ku laittaa esim tateckin tai jonku muun ruiskun?
740 katudrifteri projekti -87, 745 b230et -88, 940 b230ft -95,          945 b230fk winterdrifteri, 960 2,5 -95

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2283
Vs: tinakone 700srj:aan
« Vastaus #17 : 02.11.2013, 15:53:55 »
jotkut katsurit meinas et 700srj joutuu ehkä laittaan abs. ei kai pidä paikkansa jos vaihtaa myllyn.. ja mitähän ne meinaa ku laittaa esim tateckin tai jonku muun ruiskun?
Jos vertailumallissa on ABS-jarrut niin voihan ne niitäkin vaatia. Moottorinohjaushan nyt ei pitäisi katsurille kuulua millään lailla.
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa AnttiR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 569
  • www.vrcf.fi
Vs: tinakone 700srj:aan
« Vastaus #18 : 02.11.2013, 15:56:56 »
Kyllä ne sen moottorinohjainlaitteen saattaa haluta merkata rekisteriotteeseen.
Mutta jos omavalmistemoottorina leimaa niin ei mitään väliä.
-Volvo 850 T-5R -95
-Volvo 242 -81

Poissa volgaman

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 436
  • www.vrcf.fi
Vs: tinakone 700srj:aan
« Vastaus #19 : 02.11.2013, 21:21:31 »
no mistä mä löydän semmoset 16v turbon jarrut. vai onko ne samat ku tavallises vino turbos
740 katudrifteri projekti -87, 745 b230et -88, 940 b230ft -95,          945 b230fk winterdrifteri, 960 2,5 -95

Poissa AnttiR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 569
  • www.vrcf.fi
Vs: tinakone 700srj:aan
« Vastaus #20 : 02.11.2013, 21:56:24 »
En tiedä onko eroa, en usko.
Mutta käytä vertailumallina 8v turboa. Eli muuta alusta ja jarrut vastaamaan sitä.
-Volvo 850 T-5R -95
-Volvo 242 -81

Poissa Timo_R

  • sienimies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2557
  • www.vrcf.fi
Vs: tinakone 700srj:aan
« Vastaus #21 : 02.11.2013, 23:01:37 »
no mistä mä löydän semmoset 16v turbon jarrut. vai onko ne samat ku tavallises vino turbos

En tiedä onko eroa, en usko.
Mutta käytä vertailumallina 8v turboa. Eli muuta alusta ja jarrut vastaamaan sitä.


Mun mielestäni jarrut on samat. Virallisestihan tuo +20% sääntöhän koskee sit vain mallisarjan tehokkainta.
Eli jos mallisarjan tehokkain on tuo 16v turbo, nii muutoskatsastuksessa ei kelpaa 8v turbon tehot + 20%....vaan tällöin tehot pitää rajata alle sen 8v turbon.
Volvo 242 B234F(T) *talviunilla*          Volvo 854 T-5R *seisoo*         Volvo 940 GLT *kesälevolla*         V70 T5 -05
Shitroen Jumper L4H2 180HDI -14 *ensimmäinen ranskatar*
S80 T6 *puretaan*
Emännällä V70 2.4D Summum -06 & Audi A6 Allroad 2.7tdi

Poissa vippe

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 553
Vs: tinakone 700srj:aan
« Vastaus #22 : 10.11.2013, 11:46:25 »
mites, oisko tuolle makaroni t5:lle kilpailija noista matalapaine turboista esim. -02 ... -07  b5254 T2 (210hp)

ite oon pähkäilly, että kuinka paljo eroja on  juuri nuo "uudemmat" 2,4/2,5l matalapaine vs. 2,4/2,5 t5 koneet..?

Epäilen et jos lyö tuohon matalapaine 5:seen h-profiilit ja muut niin ei luulis seinämävahvuuden olevan ongelma(*, kun uudet t5:kin on lähes samalla sylinterihalkaisijalla...(*(tai mikä nyt onkaan syy et 850/v70 I:ssä t5=2,3 ja MPT=2,5)
lisäksi pikasella haarukoinnilla kerran vilkasin, niin noita MPT koneita on runsaasti ja suht edukkaita
145 -70, 940 Turbo USA -91,960 -92, 760 GLE USA -88, -95, 850 T5 svedu -96
entisiä: 944 SE -92, V70 -97, 855 GLT -96, 854 ja 855 italo -95, S80 T6 -99, 855 GLT "arabi" -95

 

Autoracing  KL-varaosat