Autoracing  KL-varaosat

Stanced 855 T-5 -94

  • 182 Vastauksia
  • 62302 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: Stanced 855 T-5 -94
« Vastaus #105 : 19.12.2014, 05:31:42 »
Noo, mun tapauksessa tarviin sen 36mm hylsyn myös  :D jos työpaikan nosturia vaikka lainais nii sais samalla työkalutkin. No, tarvii se laakerikin hommaa ensin ;D
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

Poissa Volvopoju

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 558
  • www.vrcf.fi
Vs: Stanced 855 T-5 -94
« Vastaus #106 : 19.12.2014, 08:43:06 »
Noo, mun tapauksessa tarviin sen 36mm hylsyn myös  :D jos työpaikan nosturia vaikka lainais nii sais samalla työkalutkin. No, tarvii se laakerikin hommaa ensin ;D

Muistuu myös yksi tapaus, jolloin piti berttoneen coilit laittaa, noo onneks ei kerenny enempää purkamaan  :hello:

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: Stanced 855 T-5 -94
« Vastaus #107 : 19.12.2014, 09:00:00 »
Tarviit sitten naaras torx hylsyn että saat pyörännavan irti.

Osasilta löytyy, sieltä Rautian vierestä (Forssa). 4€/kpl. Ei tule yllätyksenä kun auto on pukeilla ja pitäs laakeri vaihdella niinkun mulla kävi  :2funny:
Watunki naaras torx. Se hylsy löytyy nimellä E14.
Jäitä housuun!

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: Stanced 855 T-5 -94
« Vastaus #108 : 19.12.2014, 10:33:08 »
Muistuu myös yksi tapaus, jolloin piti berttoneen coilit laittaa, noo onneks ei kerenny enempää purkamaan  :hello:

Muistan elävästi kyseisen tapauksen  :2funny:
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: Stanced 855 T-5 -94
« Vastaus #109 : 24.12.2014, 12:28:00 »
Laakeri vaihettu ja ihanasti hiljeni S* Xenonitkin tuli ja tottakai heitin heti kiinni. Ero oli kyllä huomattava vaikka valojen säädöt ovatkin aivan pielessä. Ennen kuvia en muistanut ottaa mutta jälkeen kuvan kyllä. Lisäksi painepesuri päätti että rubbercomp ei sovi maskiin joten se on nyt krominen  :D



Lopuksi vielä hyvää joulua kaikille! :)
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: Stanced 855 T-5 -94
« Vastaus #110 : 03.01.2015, 19:28:00 »
Alko rubberit vituttaa kun yks rengas alko vuotaa niitten takia, eli nyt on kiiltävät vanteet  :D
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: Stanced 855 T-5 -94
« Vastaus #111 : 11.01.2015, 16:15:41 »
Öljyt ja suodattimen vaihtelin tossa perjantaina, taas on huoltovapaita kilometrejä edessä :) Samalla säädin valotkin kohdalleen, nyt huomaa oikeasti mikä hyöty niistä xenoneista oikein on :D Lisäksi itseä haitannut kokoajan toi ruutumaski, joten se lähti kiertoon. Paremman mallinen tilalle sitten joskus. Nyt paikallaan taas musta orggis maski :) Lisäksi pientä hifipäivitystäkin tuli harrastettua, perus pioneeri vaihtui 1dinin näytölliseen kenwoodiin.
WP_20150111_003_zpsfdb10ef5 by Niko Rantanen, on Flickr

Futuratkin on nyt purettu, huomenna kysymään ammattikoululta suostuvatko porailemaan uuden jaon niihin. Sit kiillottelemaan lippejä ja miettimään josko uutta väriä keskiöön. Ylimaalauskin olisi kesällä mielessä mutta katsellaan sitä sitten kun on ajankohtaista. Mutta se keskiöitten väri pitäis keksiä nyt ensin  :pomo:
« Viimeksi muokattu: 09.10.2017, 23:21:55 kirjoittanut Kenonit »
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

Poissa Kalamies

  • Dynomies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2248
Vs: Stanced 855 T-5 -94
« Vastaus #112 : 11.01.2015, 16:54:24 »
Toihan on näppärä ratkasu. Ei tarvis aina noita lisämittareita selitellä jokaiselle kyydissä olijalle.  :D

Tumma "pronssi" toimii aina mustassa autossa:

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: Stanced 855 T-5 -94
« Vastaus #113 : 11.01.2015, 17:30:57 »
Ei tarvi selitellä, varsinkaan nyt kun lämpömittari ei toimi :2funny:

Toi pronssi näyttäs kyllä aika hyvältä, ja vois sopia mietityn pintavärinkin kanssa aika hyvin ::)
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: Stanced 855 T-5 -94
« Vastaus #114 : 14.01.2015, 20:41:28 »
Lyhkästen xenonit paikallaan, pidetään säätöä vähän alhaalla ettei häikäse ::) Kaikkee muuta pientä myös touhuiltu, lämpömittari lähti kuuseen koska anturi vissiin hajalla. Samalla lähti johdot kuuseen. Sumarin katkasijan vaihdoin koska vanha hajos.
WP_20150114_001_zps94f35578 by Niko Rantanen, on Flickr
Jakosuotimet siirsin kojelaudan sisään, kiitokset kalamiehelle ideasta :D Eteen pitäs joku erkkasarja etsiä kun kuskin ovikajarista puhekela palanut. Ja toi sokerinpala lähtee kuuseen siinä samalla, taitaa olla vika mikä on jäljellä, muutaman joutunu repimään irti entisen omistajan soitinasennusten myötä :D Onneks ei oo omaa johtosarjaa pilkottu vaan kaikki ollu kiinni adaptereissa.
« Viimeksi muokattu: 09.10.2017, 23:22:49 kirjoittanut Kenonit »
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

Poissa Volvopoju

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 558
  • www.vrcf.fi
Vs: Stanced 855 T-5 -94
« Vastaus #115 : 15.01.2015, 13:26:37 »
Ei tarvi selitellä, varsinkaan nyt kun lämpömittari ei toimi :2funny:

Tätä en oikeastaan edes ihmettele  :2funny: :2funny:   ::)

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: Stanced 855 T-5 -94
« Vastaus #116 : 15.01.2015, 13:44:04 »
Hei, ei johtunu johdoista vaan anturista  :2funny:
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: Stanced 855 T-5 -94
« Vastaus #117 : 15.01.2015, 19:04:59 »
Pienoista ahto brobleemaa ollu, ei meinaa millään nousta yli 0,5bar vaikka ennen nous hienosti 1,0bar  :( Tänään hiukan sitä tutkin ja homasin että bypassille menevä letku oli hapertunut poikki :2funny:
WP_20150115_001_zps98185984 by Niko Rantanen, on Flickr
Uus letku ja parhaimmillaan vitosella täydessä kiihdytyksessä 0,7bar eli siis ei jaksa ahdot oikeen nousta. Onks sieltä nyt sit pässin kalvo kaput kun ei imemälläkään saa alipainetta aikaan? ???  Ja kannattaaks mun nyt sit hommaa vaan uus kalvo vai virittää joku ammattikoulupoikien dumppi tonne konehuoneeseen :D Tai sit se 19t  ::)

Nii ja kiihdytyksissä tykkää vähän pölläytellä, ahdin ilmeisesti orggis. Eli se vois muutenki olla jo lopussa. Kilometrejä 312tkm  :D
« Viimeksi muokattu: 09.10.2017, 23:24:08 kirjoittanut Kenonit »
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2285
Vs: Stanced 855 T-5 -94
« Vastaus #118 : 15.01.2015, 20:00:27 »
Niin olikos sulla lastukin tässä? 0,7 kuulostais melko vakiolta paineelta. Itsellä menee ärrässä se vakiomittari asteikon loppuun BSR-ohjelmalla. Pässin kalvo ei ole huono vaihtoehto jos painetta puuttuu, itse lähtisin siitä liikenteeseen. Eikä mitään dumppeja, paljon melua vaan tyhjästä... ;)
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa Kalamies

  • Dynomies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2248
Vs: Stanced 855 T-5 -94
« Vastaus #119 : 15.01.2015, 20:10:07 »
Saatanalista meteliä se vakiopässikin tuntuu pitävän tai ainakin kaikki tuppaa kyselemään auton virityksistä, kun se muka suhisee. Vakiomittari on suurinpiirtein vaakatasossa täyskaasu vedossa.  :D

 

Autoracing  KL-varaosat