Kulkukoira  Proturbo

Reilut kauppamiehet

  • 4242 Vastauksia
  • 966617 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa volvere

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 490
  • www.volvere.fi
Vs: Reilut kauppamiehet
« Vastaus #570 : 26.08.2012, 16:36:21 »
Tässä kesän mittaan on taas kauppaa tehty hyvin onnistuneesti, ei ole kenenkään kanssa tarvinnut pettyä.
Kiitosta ainakin seuraaville nimimerkeille ja pahoittelen jos joku vielä unohtuikin!  O0

- jen
- viiksivallu
- FenixOmena
- tomimikael
- nallebjörn
- Tommi.
- miksu01
- J_Lanttola
- Rylle
- The moose
- Veksi
- Gt-70
- oku
- Kulmamies
- Kökkö

« Viimeksi muokattu: 27.08.2012, 09:14:47 kirjoittanut volvere »
Nykyiset Volvot: 262C Bertone Turbo -78 ... V60 D3-14 ... vaivaiset 32 kpl on Volvoja ollut  tähän astisessa elämässä! ::)

hevonen

  • Vieras
Vs: Reilut kauppamiehet
« Vastaus #571 : 26.08.2012, 18:12:31 »
..taas virma...
Tilasin e-villen kautta kiinasta koodinlukijan, reilu kolme viikkoa meni tilauksesta kirjeen saapumiseen.
Kaikki oli ihan ok, kun tilaus oli käsitelty(niillä tais olla muittenkin tilauksia kuin mun) niin kirjattu kirje tuli Kiinasta kymmenessä päivässä. Ei tullia eikä muuta schaissea kun oli vaan vähän yli 30€ kaikkineen. Sp:llä ilmoittivat tilauksen etenemisestä ja laittoivat seurantakoodit, joita en kyllä kirveelläkään saanut toimimaan... :D

Se oli tuo http://www.e-ville.com/fi/16-obd-skannerit/3742-vikakoodinlukija-can-obd-ii.html ja täytyy sanoa että toimii kyllä hyvin ainakin -96-99 malleissa joita oon lukenut.

Kai niitä suomesta saa kun maksaa reilun tuplan mutta jos on kolme viikkoa aikaa odotella, tuolta saa halvalla. :)

Poissa miksu01

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1060
  • Volvo, koska mä voin
    • Facebook
Vs: Reilut kauppamiehet
« Vastaus #572 : 26.08.2012, 20:20:51 »
..taas virma...
Tilasin e-villen kautta kiinasta koodinlukijan, reilu kolme viikkoa meni tilauksesta kirjeen saapumiseen.
Kaikki oli ihan ok, kun tilaus oli käsitelty(niillä tais olla muittenkin tilauksia kuin mun) niin kirjattu kirje tuli Kiinasta kymmenessä päivässä. Ei tullia eikä muuta schaissea kun oli vaan vähän yli 30€ kaikkineen. Sp:llä ilmoittivat tilauksen etenemisestä ja laittoivat seurantakoodit, joita en kyllä kirveelläkään saanut toimimaan... :D

Se oli tuo http://www.e-ville.com/fi/16-obd-skannerit/3742-vikakoodinlukija-can-obd-ii.html ja täytyy sanoa että toimii kyllä hyvin ainakin -96-99 malleissa joita oon lukenut.

Kai niitä suomesta saa kun maksaa reilun tuplan mutta jos on kolme viikkoa aikaa odotella, tuolta saa halvalla. :)

Ite oon kanssa kattellu noita hintoja mutta en ole uskaltanut tilata.. Nyt taidan uskaltaa :) pitäis auto hälytin tilata.
Käyttis: Volvo V70R AWD - 00 Musta n. 350hv/450nm
Käyttis 2: Vw Jetta 1.4 tsi - 07 140hv
Volvomies jo toisessa sukupolvessa. Aina on 2 autoa joista toinen on Volvo ja toinen on ns myyntiauto eli osta, korjaa ja myy

Poissa sjos

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5879
Vs: Reilut kauppamiehet
« Vastaus #573 : 27.08.2012, 19:27:08 »
Antsa244 ja v8 sua kiitoksia kaupoista :)
Chrysler PT Cruiser :smoke:

Poissa Mr.eikka

  • Hinnastomies
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 611
  • Aina säheltämässä sitä sun tätä
Vs: Reilut kauppamiehet
« Vastaus #574 : 27.08.2012, 19:58:43 »
oooozz|:ille kiitokset hyvin sujuneista kaupoista. Sujuivat tosi mallikkaasti
Tässä piti olla linkki autoni projekti topickiin, mutta vuosina 2015-2018 tapahtuneet ilkivalta tapaukset autoani kohtaan aiheuttivat sen, että autostani ei tule enään saataville uusia rakentelu postauksia eikä mitään muutakaan. Rakentelu jatkuu silti, mutta tapahtuneista asioista tulee tietämään ainoastaan harvat ja valitut.

Poissa Volvopoju

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 558
  • www.vrcf.fi
Vs: Reilut kauppamiehet
« Vastaus #575 : 27.08.2012, 20:08:38 »
Kellään kokemusta käyttäjistä: Arsska ja Taippis ?

Arsskan: lähettämä paketti jo viikon tullut. Liekö paketti mennyt hukkaan vai lähettänytkään?
Taippis: Ei vastaa YV:seen vaikka on Online tilassa. Puhelimeenkaan ei vastannut.

Molemmille maksoin etukäteen. Hyvin on ekat kaupat täällä sujunu  >:(

Poissa miksu01

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1060
  • Volvo, koska mä voin
    • Facebook
Vs: Reilut kauppamiehet
« Vastaus #576 : 27.08.2012, 20:34:19 »
Kellään kokemusta käyttäjistä: Arsska ja Taippis ?

Arsskan: lähettämä paketti jo viikon tullut. Liekö paketti mennyt hukkaan vai lähettänytkään?
Taippis: Ei vastaa YV:seen vaikka on Online tilassa. Puhelimeenkaan ei vastannut.

Molemmille maksoin etukäteen. Hyvin on ekat kaupat täällä sujunu  >:(

Ei kokemusta noista nimistä, toivotaan että saat pakettisi. Molemmat taitaa olla aika uusia täällä foorumilla. Itse laitan vaan pitkäaikaisille jäsenille tai tässä topicissa mainituille etukäteen rahat, muuten postiennakolla.

Mutta jos et saa paketteja niin laita tuonne ilmoitus jotta kukaan muu ei menetä rahoja
www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=126.0
Käyttis: Volvo V70R AWD - 00 Musta n. 350hv/450nm
Käyttis 2: Vw Jetta 1.4 tsi - 07 140hv
Volvomies jo toisessa sukupolvessa. Aina on 2 autoa joista toinen on Volvo ja toinen on ns myyntiauto eli osta, korjaa ja myy

hevonen

  • Vieras
Vs: Reilut kauppamiehet
« Vastaus #577 : 27.08.2012, 21:49:39 »
Eiks toi Taippis ole taippis, eli pienellä alkukirjaimella.
Tuolla ilmoitus jossa tiedot http://www.nettiauto.com/volvo/pv/4977724
« Viimeksi muokattu: 27.08.2012, 21:56:01 kirjoittanut hevonen »

Poissa Volvopoju

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 558
  • www.vrcf.fi
Vs: Reilut kauppamiehet
« Vastaus #578 : 27.08.2012, 22:57:46 »
Ei viittinyt vaan 17e ostosten takia laittaa ennakolla. ( 8e bussiennakosta koituva lisä)

Ja en vielä kumminkaan halua leimata vielä ketään. Perjantaina kumminkin lähetetty postin paketti isossa kirjekuoressa. Toinen paketti matkahuollon kautta, joten sen kyllä olis pitänyt tulla lauantaina jo.

Ja Juhan tiedot oli jo ittellä, ja Puh nro. vastaa nettiauton ilmotuksen numeron kanssa.

Palailen asiaan kun saan lisää informaatiota.
__

Ehdottaisin muuten, että  tehtäisiin yksi uusi "topikki", johon kirjattaisiin hyvät ja huonot kaupantekijät. Silloin olisi helposti löydettävissä CTRL + F haku -toiminnolla kauppakumppani, eikä tarttisi tätä koko topikkia selata läpi :) ?

-onko ihan hullu idea?

Poissa miksu01

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1060
  • Volvo, koska mä voin
    • Facebook
Vs: Reilut kauppamiehet
« Vastaus #579 : 27.08.2012, 23:10:24 »
Jos ne on perjantaina vasta laitettu niin kannattaa odotella muutama päivä..
Saitko mitään seurantakoodia?

Mullekkin laitettiin matkahuollosta perjantaina mutta vasta tiistaina sain viestin että on saapunut paketti.

Postilla nyt ainakin kestää :)
Käyttis: Volvo V70R AWD - 00 Musta n. 350hv/450nm
Käyttis 2: Vw Jetta 1.4 tsi - 07 140hv
Volvomies jo toisessa sukupolvessa. Aina on 2 autoa joista toinen on Volvo ja toinen on ns myyntiauto eli osta, korjaa ja myy

Poissa Ari E

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1316
  • www.vrcf.fi
Vs: Reilut kauppamiehet
« Vastaus #580 : 27.08.2012, 23:29:00 »
Postilla lähtee paketit klo 17, sen jälkeen tuodut paketit  vasta seuraavana arkipäivänä niin ikään klo17
En tiedä sitten miten matkahuollossa

Poissa Volvopoju

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 558
  • www.vrcf.fi
Vs: Reilut kauppamiehet
« Vastaus #581 : 27.08.2012, 23:33:40 »
Postillahan tuo toinen tuleekin, tai siis oikeastaan molemmat.. Toivottavasti postin puolella vika.

taippis lähetti äskön viestin, että lähettää huomenna viestillä seurantakoodin. Tosin postin kautta sekin nyt tulee, vaikka oli matkahuollon kautta puhe. Noh, saipahan säästettyä siinä vitosen.   :idiot2:



Poissa Timo_R

  • sienimies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2557
  • www.vrcf.fi
Vs: Reilut kauppamiehet
« Vastaus #582 : 27.08.2012, 23:44:11 »
Itse lähetin joskus taannoin ahtimen postiennakolla. Ihmettelin reilun viikon päästä kun rahoja ei ollut tullut, eikä seurantakoodin mukaan pakettia oltu lunastettu.

Otin yhteyttä ostajaan, ja olin melko varma etten saa yhteyttä häneen, mutta yllätyksekseni tämä vastasi, ja kertoi ettei ollut saanut ilmoitusta tavaran saapumisesta.
Seuraavana päivänä paketti olikin lunastettu :)

Joskus se vika voi olla jossain "matkalla"kin. Tämä on kyllä ainoa tapaus kymmenien onnistuneiden lähetysten seassa....joten prosentti on hyvin pieni.

Jos paketti on perjantaina viety postiin, nii se voi olla jo määräpaikalla, mutta ilmoitus ei ole ehtinyt päivän jakoon. Jos taas on lähetetty 2-luokan maksikirjeenä, nii sen ei vielä pitäisikään olla perillä.

Volvo 242 B234F(T) *talviunilla*          Volvo 854 T-5R *seisoo*         Volvo 940 GLT *kesälevolla*         V70 T5 -05
Shitroen Jumper L4H2 180HDI -14 *ensimmäinen ranskatar*
S80 T6 *puretaan*
Emännällä V70 2.4D Summum -06 & Audi A6 Allroad 2.7tdi

Poissa miksu01

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1060
  • Volvo, koska mä voin
    • Facebook
Vs: Reilut kauppamiehet
« Vastaus #583 : 28.08.2012, 07:23:25 »
Ja jos matkahuollon rahtikirjaan laittaa vastaan ottajan puhelinnumeron niin tekstiviesti saapuu samana päivänä kun paketti, mutta jos ei ole puhelinnumeroa niin matkahuolto lähettää ostajan kotiin lapun saapuneesta paketista ja lapun saapuminen vie jo ainakin 1 ylimääräisen päivän. Kannattaa tosiaan rauhassa odotella ainakin muutama päivä.
Käyttis: Volvo V70R AWD - 00 Musta n. 350hv/450nm
Käyttis 2: Vw Jetta 1.4 tsi - 07 140hv
Volvomies jo toisessa sukupolvessa. Aina on 2 autoa joista toinen on Volvo ja toinen on ns myyntiauto eli osta, korjaa ja myy

Poissa Valtra

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 133
  • Se mikä ei kulje, kromataan...
Vs: Reilut kauppamiehet
« Vastaus #584 : 28.08.2012, 08:01:32 »
Kellään kokemusta käyttäjistä: Arsska ja Taippis ?
Arsskan olen kanssa tehnyt kauppaa useaan otteeseen ja voin sanoa että hyvin on kaupankäynti sujunut ja rehti äiä kyseessä, olen maksanut rahat ennakkoon tilille. Ei kannata heti tuomita vaikka paketti ei parissa päivässä tulisikaan, olen muistaakseni tähän topiikkiin laittanut myös kiitokset Arsskalle...
[/quote]
Entiset volvot: 940 GL-92, 460 SE -92, 240 DL -88, 850 GLT -94, 740 Turbo -88, 240 Turbo -87, 242 DL -79, 244 GL -82

Nykyiset kulkineet: V70 -98, 240 DL -88, Ford Taunus 20m TS V6 -65

 

Elekma  Autoracing