Voit testata hallin toimintaa toki ensin kipinä testaamalla, kannattaa suosiolla pistää suoraan puolanjohdon päähän tulppa kii ja koestaa. Jos tekee kipinän, yritäpä pyörittää vaikka 5 sekuntia, ja katso tuleeko koko ajan Voimakas kipinä ja koko ajan yhtä taajasti. Kesällä vaihdoin yhden hallianturin, se teki kipinän kun pyöritti jakajaa kädessä, mutta startatessa hiukan hörähti ja sitten loppui kipinä. Puolanjohtoon tulppa ja testiä -> teki ehkä tusinan väläystä ja loppui, sitten aina joskus ja jouluna välähti kerran, että bensapumput pysyi päällä. Halli on myös varsin tyypillinen vikakohde näissä.
Hallijakajan voi tlöytää 740:eisä, et 940:istä. K-jettikoneisissa on kaikissa hallijakaja, lh2.2 turboissa samaten, ja joissakin versioissa kaasarikoneita, ET-turboissa ei ole kun on motronicilla, ja tuoreemmat äffäkoneet on 2.4 versiolla LH:sta. Myös alkupään(87-noin89) äffäkoneissa on 2.2:sta hallijakajalla.