korjaamokäsikirjasta tulostetut sivut kelpaa, jos niistä selviää erot. 240 kohalla turbon tiedot.
tuosta ahtopaineasiasta en nyt ala vääntämään sen kummemmin, mutta nykyään on ainakin se sääntö olemassa, jos kone ollut turbotettu tehtaalta lähtien: paine täytyy olla sama kuin tehtaalta tullessa, eli ft: paine pitää olla sen 0.6 bar kun on vedetty lappu. eli paine ei voi laskea tehtaan arvoista muutoksien yhteydessä, ellei moottoria saa väännettyä omavalmisteeksi.
: jälkeenpäin turbotetuilla on tulkinnanvaraa kaksarilla,monet vaatii nykyään ahtopaineen näkymistä paperilla, ja jotkut tohtii epäillä nuita 0.2 bar lappuja. mutta kaksareita on joka lähtöön ja tuntuu ettei tähän ole yhtenäistä käytäntöä.
ja kuten tämän foorumin ottaa huomioon niin sota on varma, vaan jokainen selviää helpoimmalla kun käy paikallisella asemalla keskustelemassa asioista.