Elekma  Autoracing

Maxxxed's 854 T-5R Aut. -95

  • 548 Vastauksia
  • 156638 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ViudeH

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 64
  • www.vrcf.fi
Vs: Maxxxed's 854 T-5R Aut. -95
« Vastaus #210 : 27.01.2015, 13:26:46 »
Omaan 850 t5 sedaniin laitoin korkeussäädettävän alustan niin taakse ei tarvinnu vaihtaa yläpäitä. Ja nivot tosiaan oli takana.Alustasetti oli malli JOM.

Poissa Maxxxed

  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 6137
  • Tjuurboooo
    • Teemu Lehtisaari Photography
Vs: Maxxxed's 854 T-5R Aut. -95
« Vastaus #211 : 27.01.2015, 14:34:48 »
Okei, otit yläpäät oem alustasta??
Volvo S40 T4 1997 (Kilpuri)
Bmw F25 LCi 20d xDrive M-Sport 2015 (Käyttis)

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4110
Vs: Maxxxed's 854 T-5R Aut. -95
« Vastaus #212 : 27.01.2015, 14:51:06 »
Onko pakko olla säädettävä?
Konin FSD:t on kaverilla V70:ssä ja aika maukkaat ajaa verrattuna pilipali-alustoihin mitä itsellä on joskus ollut.

Poissa Maxxxed

  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 6137
  • Tjuurboooo
    • Teemu Lehtisaari Photography
Vs: Maxxxed's 854 T-5R Aut. -95
« Vastaus #213 : 27.01.2015, 14:56:13 »
Onko pakko olla säädettävä?
Konin FSD:t on kaverilla V70:ssä ja aika maukkaat ajaa verrattuna pilipali-alustoihin mitä itsellä on joskus ollut.

Korkeuden asettaminen tulee olla tarkka, kiinteällä setillä ei helpolla tollasta säädeyä kohdilleen.
Eikä perus esim. -40 Tiputtava setti paljoakaan eroa tuohon T-5R vakio alustaan.

Volvo S40 T4 1997 (Kilpuri)
Bmw F25 LCi 20d xDrive M-Sport 2015 (Käyttis)

Poissa remes

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3470
Vs: Maxxxed's 854 T-5R Aut. -95
« Vastaus #214 : 27.01.2015, 17:58:37 »
BC olis varmaan asiallisen hintainen vaihtoehto. Saatavana vaihtojousia jne oman mieltymyksen mukaan .
V40 T2 -17
Kuvat

Poissa ViudeH

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 64
  • www.vrcf.fi
Vs: Maxxxed's 854 T-5R Aut. -95
« Vastaus #215 : 27.01.2015, 20:51:05 »
Okei, otit yläpäät oem alustasta??

Kyllä. Nivo vaan irti ja normi-iskari kiinni ja hyvin kävi nivon oem yläpäähän uus iskari. Siitä en tiiä soveltuuko muihin setteihin ne yläpäät.

Poissa Maxxxed

  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 6137
  • Tjuurboooo
    • Teemu Lehtisaari Photography
Vs: Maxxxed's 854 T-5R Aut. -95
« Vastaus #216 : 27.01.2015, 22:10:56 »
BC olis varmaan asiallisen hintainen vaihtoehto. Saatavana vaihtojousia jne oman mieltymyksen mukaan .

BC olis ihan hyvä, mut ei tähän pudjettii sovi nyt
Kyllä. Nivo vaan irti ja normi-iskari kiinni ja hyvin kävi nivon oem yläpäähän uus iskari. Siitä en tiiä soveltuuko muihin setteihin ne yläpäät.

Okei.
Volvo S40 T4 1997 (Kilpuri)
Bmw F25 LCi 20d xDrive M-Sport 2015 (Käyttis)

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2283
Vs: Maxxxed's 854 T-5R Aut. -95
« Vastaus #217 : 28.01.2015, 05:56:22 »
Tuolta mun showroomista voi käydä ihmettelemässä miten R istuu H&R -35mm jousilla. Jos kiinteä madallus siis on minkäänlainen vaihtoehto. Ite jouset ei taida olla pahan hintaisetkaan, toki kun niihin hommaa jotkut konit tai bilsteinit kaveriks niin ollaan bc:n hinnoissa. ::)

Mut ite oon kyllä tykännyt noista!
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa Maxxxed

  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 6137
  • Tjuurboooo
    • Teemu Lehtisaari Photography
Vs: Maxxxed's 854 T-5R Aut. -95
« Vastaus #218 : 28.01.2015, 10:58:37 »
Tuolta mun showroomista voi käydä ihmettelemässä miten R istuu H&R -35mm jousilla. Jos kiinteä madallus siis on minkäänlainen vaihtoehto. Ite jouset ei taida olla pahan hintaisetkaan, toki kun niihin hommaa jotkut konit tai bilsteinit kaveriks niin ollaan bc:n hinnoissa. ::)

Mut ite oon kyllä tykännyt noista!

Okei. Kiinteät alustat on hyviä, saattaa olla että parempia kun coilit ja varmasti parempia kun halpis coilit.

Niissä kuitenkin se korkeus on se yksi joka uudesta vähän vielä ajankanssa laskee, mutta onko se sitten sopiva? Tuliko jopa liian matala, tai jäikö maasturiksi. Harvemmin kukaan ostaa käytettyä sarjaa joka on edes ollut alla alle 1000km. Jos ostaa ni pitäs se melkeen ilmaiseksi myydä.

Coileja saa hintahaarukassa 280-2800e karkeasti sanottuna. Sillä 280e coilillakin saa sen maavaran sopivaksi. Lisää kun laittaa ni saa varmasti jo "mukavan" alustasarjan.

Kävin kolmisen vuotta sitten samantapaista keskustelua tästä samasta aiheesta. Kun omistin V40 T4:sen joka oli myös automaatti.
Kritiikkiä tuli siitä kun päädyin Ta-Technix:in coileihin.. Siihen rahaan sai vähän pintakovan alustan jolla sai maavaran sopivaksi. Se riitti itelle.

Sama pätee tässä. OEM alusta menee pakettiin ja hyllyyn ja Ta-Technix:it tulee alle. Jotku sanoo mitkälie tekniksit :D :D

Tämä ei ole ratalelu vaan jokapäiväinen käyttöauto josta koitetaan saada siistin näköinen sopivalla pudjetilla.

Tämä taas on tuleva ratalelu, johon tulee sitten kunnon alusta!  :pomo:
Volvo S40 T4 1997 (Kilpuri)
Bmw F25 LCi 20d xDrive M-Sport 2015 (Käyttis)

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: Maxxxed's 854 T-5R Aut. -95
« Vastaus #219 : 28.01.2015, 17:25:54 »
Kuinkahan alas on tarkoitus päästä? Meinaan tolla ta-shaiballa jää perse aika korkeelle, keulan taas saa melkeen apurunko maahan kun ottaa pohjaanlyöntikumit ja apujouset pois :D Tietty rälläkkä on kaveri takana mut sit taas on iskarit liian pitkät  :buck2:
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

Poissa Maxxxed

  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 6137
  • Tjuurboooo
    • Teemu Lehtisaari Photography
Vs: Maxxxed's 854 T-5R Aut. -95
« Vastaus #220 : 28.01.2015, 18:30:06 »
Kuinkahan alas on tarkoitus päästä? Meinaan tolla ta-shaiballa jää perse aika korkeelle, keulan taas saa melkeen apurunko maahan kun ottaa pohjaanlyöntikumit ja apujouset pois :D Tietty rälläkkä on kaveri takana mut sit taas on iskarit liian pitkät  :buck2:

Ajettavalle korkeudelle. Käyttis kun tuo on..

Esim. Entinen V40




Tässäkin kyseiset ta-shaibat. Ja hyvin palveli mun tarvetta. Auton sai sopivalle korkeudelle.  :hello:
Volvo S40 T4 1997 (Kilpuri)
Bmw F25 LCi 20d xDrive M-Sport 2015 (Käyttis)

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7971
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Maxxxed's 854 T-5R Aut. -95
« Vastaus #221 : 28.01.2015, 23:17:19 »
Jotku sanoo mitkälie tekniksit :D :D

Pakko olla, joku ASIANTUNTIJA kyseessä.

Innolla odotetaan, miltä mitkäliet tuntuu ajossa.

Poissa Maxxxed

  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 6137
  • Tjuurboooo
    • Teemu Lehtisaari Photography
Vs: Maxxxed's 854 T-5R Aut. -95
« Vastaus #222 : 21.02.2015, 12:14:22 »
Pitäisikös tän keulaan hommata XC-maski merkillä ja R kirjaimella. :)




Tollainen? :)
« Viimeksi muokattu: 21.02.2015, 12:23:02 kirjoittanut Maxxxed »
Volvo S40 T4 1997 (Kilpuri)
Bmw F25 LCi 20d xDrive M-Sport 2015 (Käyttis)

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7971
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Maxxxed's 854 T-5R Aut. -95
« Vastaus #223 : 21.02.2015, 14:02:31 »
Pitäisikös tän keulaan hommata XC-maski merkillä ja R kirjaimella. :)

EI koska kyseessä ei ole mikään R vaan oikea T-5R.

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2283
Vs: Maxxxed's 854 T-5R Aut. -95
« Vastaus #224 : 21.02.2015, 15:18:27 »
Itsellä on juuri kuvan mukainen paitsi ilman kromireunaa. Omasta mielestä yksi parhaista vaihtoehdoista 850:n keulalle. R-kirjain nyt on sitten makuasia, itse olen antanut olla kun kyseessä on sentään oikea R. ;)

Eli täältä yksi kappale kyllä-ääniä! O0
« Viimeksi muokattu: 21.02.2015, 18:24:34 kirjoittanut 8-pätkä »
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

 

KL-varaosat  Race.fi