Tänään tuli saatua jotain taas aikaseks. Muokkasin takakaaret siten, että nyt mahtuu spacereiden kanssakin renkaat pyörimään. Toisen helman ehdin vetää teräslankalaikalla puhtaaksi, mut sitten yllätti ukkoskuuro.
Iltasella tuli ajettua muutama kymmenen kilometriä säätöä. Menee vajaakaasulla ihan kivasti nykimättä +16 AFR:illä, joita edellinen kone (B19et), ei sietänyt. 0.4bar ahdoilla tuli kokeiltua, ja ihan kivasti tuntuisi vetävän jo niillä paineilla....2500rpm paikkeilla lähtee ahdot nousemaan.
Kytkintuntuma paranee koko ajan, omashimmaama lukkokaan ei tuntuisi ylimääräsiä ääniä pitävän, ja lukko myös toimii.
Positiivinen yllätys oli, että alusta tuntuisi nyt todella jämäkältä. Oikeastaan erona entiseen ei ole ku uretaanipuslat kaikkialla, mutta kivasti vaikutti. Varsin mukava oli päästää mutkaista asfalttitietä....huonolla soralla kylläkin taas päinvastoin.
Jottei kaikki ny putkeen menisi, niin jostain syystä nopeusmittari ei näytä mitään, vaikka mielestäni kytkin sen oikein. Yleismittarilla kun mittaa anturia, niin näyttää 2,9kohm, niinkun pitäisikin. Jos hitaasti pyörittelee, nii yleismittari reagoi kyllä. Mittarille tulee virtakin, mutta jostain syystä ei näytä mitään lukemia.
Kaikenkaikkiaan positiivinen päivä....huomenissa jos sais maalattua takakaaret ja massattua helmat. Myös ahtopaineensäädin pitäisi kytkeä. Toimiiko se tuollasella paineilman säätöventtiilillä siten, että ohjaa kalvon päälle menevää "laskettua ahtopainetta", ja kalvon alle vie ahtopaineen. Vai olisko parempia ehdotuksia säädön toteuttamiseen?