Alunperin lisävarusteena asennettuja lukkoja ei ole säädetty. Lautaspyörä, poskilaakerit ja shimmit on otettu tavallisesta tasauspyörästöstä ja lukko on laitettu sellaisenaan paikalleen. Jos haluaa hifistellä, niin voihan hammasvälyksen mitat ennen ja jälkeen asennuksen, jotta varmistuu lopputuloksesta. Hammaskosketus ei lukon asennuksen yhteydessä pääse muuttumaan.
Lukon sisälläkään ei ole oikeastaan mitään ihmeellistä. Säätömahdollisuuksia ei ole ja lukon kuoretkaan ei sovi kuin yhteen asentoon keskenään. Ainut huomioitava seikka on kitkalevyjen järjestys. Eli kun niitä alkaa pinoamaan sinne kotelon pohjalle, niin ensin tulee ohut, jossa on ulkosakarat, sitten sisäsakaroilla oleva ja sitten se kupillaan oleva ulkosakarainen levy, niin päin, että ulkokehä on korkeammalla. Sen jälkeen vuorotellen ne loput.