21
Showroom / Vs: "Tuomarilin" V90 D3 Inscription (2020)
« Uusin viesti kirjoittanut tuomaril 17.05.2024, 23:09:00 »Tämä laitos kävi tänään keväthuollossa, olihan edellisestä öljynvaihdosta jo kilometreissä mitattuna vajaa 2 000km. Samalla vaihtui moottorin ilmansuodatin, raitisilmasuodatin (allergiasuodatuksella), jarrunesteet ja takajarrut kokonaisuudessaan. Myös auton ensimmäinen ilmastointihuolto tehtiin, järjestelmästä tyhjennettiin 490g ainetta ja 650g työnnettiin sisään. Ei tuota siis mitenkään erityisen paljon ollut hävinnyt melkein viiden vuoden aikana.
Talven aikana olin kiinnittänyt huomiota ohjauksessa olevaan pienen pieneen ongelmaan. Ratti on suorassa auton mennessä suoraan, mutta ohjaus ei reagoinut symmetrisesti kun rattia käänsi vasemmalle verrattuna jos rattia käänsi saman verran oikealle. Oikealle kääntäessä ohjaus reagoi huomattavasti laiskemmin. Jos oikein mielikuvitusta käyttää, niin ehkä suuntavakauskin on ollut vähän hakusessa. Noh, autoon tehtiin kulmien säätö, mutta en osaa itse noita kulmaraportteja tulkita täysin ammattimaisesti, niin miltä nuo teidän silmiinne näyttää? Oliko ne kuinka pielessä? 100 000km mittarissa ja nyt oli tosiaan auton ensimmäinen kulmien säätö. En ole päässyt itse vielä ajamaan ja testaamaan miltä auto tuntuu nyt.
Talven aikana olin kiinnittänyt huomiota ohjauksessa olevaan pienen pieneen ongelmaan. Ratti on suorassa auton mennessä suoraan, mutta ohjaus ei reagoinut symmetrisesti kun rattia käänsi vasemmalle verrattuna jos rattia käänsi saman verran oikealle. Oikealle kääntäessä ohjaus reagoi huomattavasti laiskemmin. Jos oikein mielikuvitusta käyttää, niin ehkä suuntavakauskin on ollut vähän hakusessa. Noh, autoon tehtiin kulmien säätö, mutta en osaa itse noita kulmaraportteja tulkita täysin ammattimaisesti, niin miltä nuo teidän silmiinne näyttää? Oliko ne kuinka pielessä? 100 000km mittarissa ja nyt oli tosiaan auton ensimmäinen kulmien säätö. En ole päässyt itse vielä ajamaan ja testaamaan miltä auto tuntuu nyt.