Autoracing  KL-varaosat

LH 2.4:n säätäminen

  • 1111 Vastauksia
  • 426990 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Greycap

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1180
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #945 : 06.10.2018, 11:47:47 »
Olen kuullut suunnitelmista joilla olisi tarkoituksena korvata 012 jollain yleisesti käytetyllä filmi-immulla jonka mallia juuri nyt en muista. Suunnitelmat vaan on olleet kaiketikin jäissä jo jonkun aikaa.

Poissa Vmax

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 211
  • www.vrcf.fi
    • Turbopalvelu
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #946 : 06.10.2018, 17:49:04 »
Tilasin Minipro TL866a:n ja 10kpl SST27SF512 Piirejä, eiköhän noilla vähä aikaa pärjää. Tuo prommerin käyttö on mulle täysin uutta hommaa, mutta moottorinohjaimia olen säädellyt paljon, toki LH säätäminen poikkeaa likimain täysin nuista ns oikeista ohjelmoitavista.

Mikä on hyvä softa TL866 kanssa kun joku mainitsi ettei käyttäisi mukana tulevaa?

Ja oliko jollain tietoa siitä että oli se ostrichi sulanut kun oli läppärin kytkenyt autolaturiin? Olisihan se hyvä että voi pitää samalla läppäriä laturissa kun säätelee, mulla toki on nyt invertteri josta aion laturille virran ottaa.
Turboukko yrityksessä https://thturboservice.fi/  Volvot 945 B230FT - 242 T5 projekti + muita merkkejä.

Poissa Wolfsten

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 53
  • 940 Turbo Wagon
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #947 : 07.10.2018, 11:01:58 »
Moikka meneekö ihan 27256 piiri lh2.4 purkin sisälle vai pitääkö olla 27C256

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4437
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #948 : 07.10.2018, 16:27:06 »
Moikka meneekö ihan 27256 piiri lh2.4 purkin sisälle vai pitääkö olla 27C256

Menee, koska se on sama piiri kuin. Jalkajärjestyshän sen määrää ja kotelointi.
Jos piiri on jossakin muussa kotelossa, kuin DIL, pitää sille väkästellä adapteri.

Ainoa, mikä voi tehdä piiristä epäsopivan, on nopeus, eli jos piiri on tolkuttoman hidas, se ei välttämättä toimi.


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa Wolfsten

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 53
  • 940 Turbo Wagon
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #949 : 07.10.2018, 17:06:29 »
Menee, koska se on sama piiri kuin. Jalkajärjestyshän sen määrää ja kotelointi.
Jos piiri on jossakin muussa kotelossa, kuin DIL, pitää sille väkästellä adapteri.

Ainoa, mikä voi tehdä piiristä epäsopivan, on nopeus, eli jos piiri on tolkuttoman hidas, se ei välttämättä toimi.
Mulla tossa nyt 200ns ja 250ns piirejä luulis niiden riittävän vai?

Poissa Wolfsten

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 53
  • 940 Turbo Wagon
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #950 : 08.10.2018, 16:20:20 »
Eikö olis kannattavampi tehä kiinnitetty postaus mihin laittaa vaan kaiken tarvittavan ei tarttis lueskella kaikkia sivuja läpi etsien ohjeita.

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4437
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #951 : 08.10.2018, 18:19:39 »
Minustä sellainen on jo!

Löytyy ihan tämän moottorinohjausosion etusivulta nastoitettuna.

https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=84837.0



Ja luultavasti se 200ns alkaa riittämään.
En ole koskaan käyttänyt noin hitaita piirejä, vaan 120-150ns piirejä.


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa Wolfsten

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 53
  • 940 Turbo Wagon
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #952 : 08.10.2018, 23:16:01 »
Minustä sellainen on jo!

Löytyy ihan tämän moottorinohjausosion etusivulta nastoitettuna.

https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=84837.0



Ja luultavasti se 200ns alkaa riittämään.
En ole koskaan käyttänyt noin hitaita piirejä, vaan 120-150ns piirejä.
noi on 200ns piirejä oli alennuksessa joskus aikanaan niin tuli ostettua hyllyt tyhjäksi 4 vuotta sitten hintaa tais olla koko paketilla 22€. Niitä nyt lojuu 150kpl tyhjänpanttina

Poissa Jambo

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2382
  • Vikakoodin lukua iCarsoftilla ja Delphillä
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #953 : 12.10.2018, 20:11:54 »
Jos matalaohmisilla sumuilla ilman esivastuksia käräyttää LH:n boksista jonkuumikälie pääteasteen, työntääkö se sumut täysin auki vai eikö avaa ollenkaan niitä?
Käyttiksenä - VW Caddy 1.6TDI '13
Pyhä lehmä - 740 B6284T/M90 '87
Ugly Duckling - 242 B230FT/GS6-37 '80
Winterbeater - 740 B5234T/GS6-37 ' 88 - Myyty

Poissa Kalamies

  • Dynomies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2248
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #954 : 12.10.2018, 21:09:56 »
Jos matalaohmisilla sumuilla ilman esivastuksia käräyttää LH:n boksista jonkuumikälie pääteasteen, työntääkö se sumut täysin auki vai eikö avaa ollenkaan niitä?
Täysin auki kokoajan.

Poissa Jambo

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2382
  • Vikakoodin lukua iCarsoftilla ja Delphillä
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #955 : 12.10.2018, 21:24:03 »
Joo voe kilin vit...  :facepalm:
Käytin kato virrat päällä kun oli jo etuvastukset ohitettu ja vanhat sumut vielä paikallaan  >:(

Eli -937 boksia saa tarjota
Käyttiksenä - VW Caddy 1.6TDI '13
Pyhä lehmä - 740 B6284T/M90 '87
Ugly Duckling - 242 B230FT/GS6-37 '80
Winterbeater - 740 B5234T/GS6-37 ' 88 - Myyty

Poissa Kalamies

  • Dynomies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2248
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #956 : 12.10.2018, 21:30:21 »
Joo voe kilin vit...  :facepalm:
Käytin kato virrat päällä kun oli jo etuvastukset ohitettu ja vanhat sumut vielä paikallaan  >:(

Eli -937 boksia saa tarjota
Ei se suoraan pala ellei ole tosi huono tuuri. On noita parhaimmillaan kai ajettu jopa kymmeniä kilsojakin ilman vastuksia. Se purkin korjaus on myös simppeli operaatio, jos kolvi pysyy yhtään kädessä. Osat maksaa sen ~2e

Poissa Jambo

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2382
  • Vikakoodin lukua iCarsoftilla ja Delphillä
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #957 : 12.10.2018, 21:33:56 »
Noo tää ainakin työntää nyt kaiken mitää 668cc Dekat työntää  :D

Sikäli olis kiva saada auto maanantaiksi ajoon että pääsee töihin. Onko mitään kuvaa tai arvoja antaa millasen satiaisen vaihdolla selviää?
Käyttiksenä - VW Caddy 1.6TDI '13
Pyhä lehmä - 740 B6284T/M90 '87
Ugly Duckling - 242 B230FT/GS6-37 '80
Winterbeater - 740 B5234T/GS6-37 ' 88 - Myyty

Poissa Kalamies

  • Dynomies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2248
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #958 : 12.10.2018, 21:37:53 »
Noo tää ainakin työntää nyt kaiken mitää 668cc Dekat työntää  :D

Sikäli olis kiva saada auto maanantaiksi ajoon että pääsee töihin. Onko mitään kuvaa tai arvoja antaa millasen satiaisen vaihdolla selviää?
Helppoa ja kivaa!  ;)

http://ipdown.net/jetronic.info/tiki-index.php?page=HOWTO%3A+LH2.4+Injector+Driver+Replacement

Poissa Jambo

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2382
  • Vikakoodin lukua iCarsoftilla ja Delphillä
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #959 : 12.10.2018, 21:44:57 »
Tattis  :)
Käyttiksenä - VW Caddy 1.6TDI '13
Pyhä lehmä - 740 B6284T/M90 '87
Ugly Duckling - 242 B230FT/GS6-37 '80
Winterbeater - 740 B5234T/GS6-37 ' 88 - Myyty

 

Autoracing  KL-varaosat