Onhan sitä kehitystä tapahtunut joka osa-alueella: renkaat, alusta, vaihteistot, jarrut ym. Ei enää kuski polje kytkintä ja kepillä valitse sopivaa vaihdetta neljästä tai viidestä vaihtoehdosta. Pätkät on nykyään paljon hitaampia ja lyhyempiä, eikä ajeta yöllä tai kahta vuorokautta putkeen parin tunnin huoltotauolla.
Vatanen totesi jossain haastattelussa, että onneksi ne B-ryhmäläiset kiellettiin kun ne olisi ollut jo aivan hulluja vehkeitä. Uudessa Arin testaamassa Pösön kehitysversiossa tehoa yli 700 hv ja painoa 900 kg, ei enää ollut kuskin järki pysynyt vauhdissa mukana kun oli saanut alustan kuntoon. Audihan ei ollut ylivoimainen, aloitti vain nelivetoisten aikakauden, kuskien mukaan kärsi raskaasta keulasta ja oli vaikea ajaa.