RallyBaron  Samppasport

242 -81 Vapari

  • 109 Vastauksia
  • 37962 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Juzi

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1796
  • Vᵒˡᵛᵒ
Vs: 242 -81 Vapari
« Vastaus #30 : 16.12.2011, 16:33:48 »
Edistystä tapahtunut konehuoneen puolella, mutta sisätilat näyttää aika lohduttomalta viellä..
Pitäis motivoitua vähän vetään noita johtoja paikasta a paikkaan b.  :P


Poissa heikinheimo

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 320
  • "anna vähän leipää"
Vs: 242 -81 Vapari
« Vastaus #31 : 16.12.2011, 17:03:04 »
Uuuuh hieman kade  8)
2014 S60 D4 manu bise+Z1k -09 ORMU

Ex Volvot 850 GLT, 960 2.9 aut, 940 230ft+m90 sedan special edition ja V70 T5 vm98

Poissa Likonen

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1035
    • Lateo.kuvat.fi
Vs: 242 -81 Vapari
« Vastaus #32 : 16.12.2011, 17:21:48 »
Johan on talviautoon panostettu! Hyvältä näyttää ;)
Vw Amarok DC BiTdi 4motion -13. Käyttis
240 GL -86 8V .Turpoprokkis

Poissa Xuppo

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1519
  • Priimaa yritetään mutta sutta ja sekundaa tulee
Vs: 242 -81 Vapari
« Vastaus #33 : 16.12.2011, 20:13:22 »
Hienon näköistä jälkeä syntyy  O0
Mistäs noin pirteän värisiä vesiletkuja oikein saa?
965 -93 "B6284" turbo
S70 -98
V70 -08 t6

Poissa Juzi

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1796
  • Vᵒˡᵛᵒ
Vs: 242 -81 Vapari
« Vastaus #34 : 16.12.2011, 20:58:54 »
Kiitos kommentoijille.

Mistäs noin pirteän värisiä vesiletkuja oikein saa?
Suoraan silikooniletkutehtaalta tilasin noita laatikollisen..
Loput on tosin sinisiä: http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=12480

Poissa Juzi

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1796
  • Vᵒˡᵛᵒ
Vs: 242 -81 Vapari
« Vastaus #35 : 29.12.2011, 01:40:25 »
Perkuleen kiinalaiset olivat laittaneet liian pienet o-renkaat jokaseen 90asteen an mutkaan niin menee 6 liitintä vaihtoon.
Tänään pääsi jo kokeilemaan autoa tulille, mutta sytkän kanssa on viellä vähän harjottelua. Tarvitsee vissiin siirtää triggerin asentoa..

Poissa Juzi

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1796
  • Vᵒˡᵛᵒ
Vs: 242 -81 Vapari
« Vastaus #36 : 30.12.2011, 21:54:40 »
Autosta otettu ensi savut pihalle 10min sitten ja tuli viellä pakoputkesta..  S*
Triggeripyörä oli menny 90astetta vika suuntaan, kun ei noita sytkiä oo viellä kauheesti tullu räplättyä.

Äänetkin on sopivan möreet, kun 2½" ja 3" läpivirtaavat simonssit putkistossa.

Se olis sit varmaan ens vuonna laitettava vedet sisään ja käytettävä vähän enemmän tota. Hyvät uudet vuodet kaikille vrcf:n käyttäjille.  :hello:

Poissa Rusakko

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2996
  • Nautin autoni kulmikkaina ja naiseni kurvikkaana
    • Vesan Volvo-sivut
Vs: 242 -81 Vapari
« Vastaus #37 : 30.12.2011, 21:59:25 »
Autosta otettu ensi savut pihalle 10min sitten ja tuli viellä pakoputkesta..  S*
Katos ränni pelaa eikä vedä väärään suuntaan. Ilmeisesti on kaadot kohillaan :P
V70R FWD Manual -98,     V70R AWD Automatic -00,  740 B6304 Manual -87,      240 16v turbo Manual -88

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: 242 -81 Vapari
« Vastaus #38 : 30.12.2011, 22:16:45 »
Autosta otettu ensi savut pihalle 10min sitten ja tuli viellä pakoputkesta..  S*
Triggeripyörä oli menny 90astetta vika suuntaan, kun ei noita sytkiä oo viellä kauheesti tullu räplättyä.

Äänetkin on sopivan möreet, kun 2½" ja 3" läpivirtaavat simonssit putkistossa.

Se olis sit varmaan ens vuonna laitettava vedet sisään ja käytettävä vähän enemmän tota. Hyvät uudet vuodet kaikille vrcf:n käyttäjille.  :hello:

Kiva kuulla että nyt pölähti savut putkesta, tää on ollu mielenkiintonen
seurata  O0
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

Poissa Timo_R

  • sienimies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2557
  • www.vrcf.fi
Vs: 242 -81 Vapari
« Vastaus #39 : 30.12.2011, 22:18:18 »
Autosta otettu ensi savut pihalle 10min sitten ja tuli viellä pakoputkesta..  S*

Onnittelut  O0
Volvo 242 B234F(T) *talviunilla*          Volvo 854 T-5R *seisoo*         Volvo 940 GLT *kesälevolla*         V70 T5 -05
Shitroen Jumper L4H2 180HDI -14 *ensimmäinen ranskatar*
S80 T6 *puretaan*
Emännällä V70 2.4D Summum -06 & Audi A6 Allroad 2.7tdi

Poissa Juzi

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1796
  • Vᵒˡᵛᵒ
Vs: 242 -81 Vapari
« Vastaus #40 : 14.02.2012, 16:55:16 »
Joop.
Hyvin se auto tosiaan kävi pari käynnistyskertaa ja sitten, kun laitoin vedet koneeseen ja ajattelin käyttää lämpöseksi niin kierroslukutieto oli kadonnut johonkin.
Vika paikallistettiin rikkinäiseen hall-anturiin ja kävin hakeen uuden tilalle. Noh sillä sitten ruudussa välähti kerran joku ~60rpm ja taas hajos anturi.
Mittasin virrat ja kaikki levyltä eikä ne ylittynyt, joten hall-antureiden hajoomiset on vielläkin vähän mysteeri.
Tossa vaiheessa lompakko totes, että vaihdetaan vr-anturiin ja nyt en saa silläkään pirulla kierroslukutietoa..
Itse anturi kyllä tuottaa ihan hyvää ja voimakasta signaalia, mutta se sitten hukkuu megasquirtissa johonkin. Ostin oskilloskoopin niin pääsee selvittään asiaa vähän paremmin..  :buck2:

Tänään tuli briteistä ihan kiva kasa uretaanipuslia autoon:

Alatukivarsien puslat menee toiseen projektiin, mutta muut ajattelin laittaa tähän. Tekis vaikka säädettävän panhard-tangon samalla.

Poissa skipi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 312
Vs: 242 -81 Vapari
« Vastaus #41 : 13.03.2012, 20:58:05 »
Mitä uutta tänne?

Saitko Sigman kiinni? Itellä samansuuntasta ja magneetin kiinnitys tapa/paikka kiinnostaa.

Poissa Juzi

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1796
  • Vᵒˡᵛᵒ
Vs: 242 -81 Vapari
« Vastaus #42 : 13.03.2012, 21:14:22 »
Eipä tänne mitään ihmeellistä. panhard tanko ja reaktiotangot ei ole viellä tullu hiekkapuhalluksesta niin eio päässy niitä laiteleen.
VR anturi vaihtu takas hall anturiks, mutta 5v kytkennällä ja on ainakin nyt toiminu.
6-1 on vaa auttamatta liian vähän hampaita trikkerillä, kun ei kone jaksa pyörittää kunnolla.
Johtuen sitten huonosta startista, virran saannista tai nostetuista puristuksista. En ole viellä motivoitunut selvittämään asiaa enempää, mutta tulpat irti räiskii kipinää komeesti.
Toothloggeri sekoo tällätteeks startissa:


Sigma on aika alhaalla todo listalla, kun pitäis mennä pelkän kierroslukumittarin varassa leimalla läpitte, niin en ole sen kanssa kiirehtinyt.

Poissa Henko

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 167
  • www.vrcf.fi
Vs: 242 -81 Vapari
« Vastaus #43 : 13.03.2012, 22:18:08 »
Sigma on aika alhaalla todo listalla, kun pitäis mennä pelkän kierroslukumittarin varassa leimalla läpitte, niin en ole sen kanssa kiirehtinyt.
Riittääkö pelkkä kiekkakello? Luulin, että tarttis olla joku luettava taulukko näkyvillä, mistä näkee eri vaihteiden nopeuksia eri kierrosluvuilla. Vaikka kyllähän sellasesta taulukostakin tyylikkään sais :D

Poissa Juzi

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1796
  • Vᵒˡᵛᵒ
Vs: 242 -81 Vapari
« Vastaus #44 : 13.03.2012, 22:40:03 »
Riittääkö pelkkä kiekkakello? Luulin, että tarttis olla joku luettava taulukko näkyvillä, mistä näkee eri vaihteiden nopeuksia eri kierrosluvuilla. Vaikka kyllähän sellasesta taulukostakin tyylikkään sais :D
Saattaa olla taas leimasedästä riippuva asia tää. Kyllähän kierroslukumittarista näkee nopeuden luotettavasti, jos vaan tietää millä vaihteella ja kierroksilla on tietty nopeus. :D
Onhan mulla viellä sellanenkin ässä hihassa, että tempasee navigaattorin näyttään nopeutta katsastuksen ajaks.

 

KL-varaosat  Race.fi