Ootteko te siellä kouvolassa ihan oikeasti siinä uskossa että kukaan muu ei ole ikinä ennen teitä virittänyt 7/900-sarjan Volvoja? Kaikki ei vaan välttämättä halua mainostaa tekemisiään joka välissä, toiset taas ehkä vähän liikaakin.
En ole kouvolasta, enkä perehtynyt LH:n säätämiseen semmosella paatoksella kuin jotkut (vaikkei uskoisi, minullakin on elämä, jopa virtuaalimaailman ulkopuolinenkin), mutta olen lukenut useampia vikingin lastuja, useamman tonin lastun, deran lastun ja KL-racingin lastusetin, ja ketään henkilöä tai firmaa erikseen mollaamatta voin todeta, että jokaisessa lastussa on tehty monia asioita tosi typerästi. Itse asiassa jokaisessa on korjattu alkuperäislastun 10 afr aluetta lisäämällä sinne soppaa, muuten muutokset on enempi kirjavia. KL racingin lastuissa on kova yritys, mutta selkeästi ei ole ymmärretty mitä ollaan tekemässä. Ottamatta tällä sen enempää kantaan, missä on tehty mullistavia kehitysaskeleita tavan tallitunarien LH säätämisessä niin yllättävän paljon aika kamalia lastuja on myyty maailmalle, jopa minä teen tiellä säätäen parempia (!=huippuhyviä) kohtuullisen nopeasti.
Geneerisellä virilastuasialla voi jokatapauksessa vakiosta FT/FK mitälie nostella paineet sinne hiukan vaille kiloon kohtuu huoleti, se lähes tukehtuu soppaan yläpäässä ja 3.5krpm nurkissa ollaan koko lailla nakutusrajoilla mutta jos ropsahtaa niin mainituilla ehdoilla ei aiheuta vauriota koneelle, tehohukkaa sytkäennakon laskiessa vain. Jos taas tehdään ns customsettiä raudan osalta, on lastussakin syytä olla asiaankuuluvia muutoksia, joiden tekeminen etänä settiä tietämättä on oikeasti aivan onnenpyörätouhua. Perus tyyliin 16-18t ja vx3 on vielä ihan tunnettu setti, siihen saa geneerisen virilastun varmasti jos tekijä tietää mitä tekee, mutta se poikkeaa kyllä jo vakioraudalle tehdystä lastusta selkeästi (tai olisi todellakin syytä poiketa).