0
0 jäsentä ja 9 Vierasta katselee tätä aihetta.
Hyvä kuulla että oli toimiva ratkaisu! mites muilla? Ja mistä ostit nuo iskarit?
Terve taas! Miten on, onko porukalla kokemuksia noista KYB:in tai Sachsin kaasuiskareista? Tuoteselosteen mukaan pitäisi olla hieman jäykemmät ja "laadukkaammat" kuin alkuperäiset, mutta miten on toimivatko hyvin, jäykistävätkö kulkua? Mielessä olisi laittaa jommat kummat iskarit ja madallusjouset niiden seuraksi, mutta mietityttää noiden iskareiden laatu/toimivuus? Hinnaltaan olisivat melko houkuttelevat verrattuna esimerkiksi, bilsteineihin
Mitäs nuo konit maksaa? Ja mitenköhän nuo bilsteinin b6 sportit taas toimivat verrattuna b8eihin? Ristus tätä valinnan vaikeutta hyvä alusta olisi kiva saada mutta ei malta siihen mitään uskomattomia rahoja tuhlata
Moi!Mikä olisi hyvä ja halpa ratkaisu kun haluaisin saada autoa vähän matalammaksi ja jäykemmäksi? Eli niinku meinasin että pitäisikö tätä topicia siivota, paljon? Yli sata sivua, joissa on ehkä parikymmentä sivua asiaa.
Kysympäs täällä, että onko mitään hyötyä laittaa sedani seiskaan ilmaiskareita taakse?
BC:ssä vaan se ongelma ettei takapäästä saa korkeussäädettävää niillä osilla mitä siinä setissä tulee.
Mitäs tuolla kuvassa takajousen vieressä olevalla kierreholkilla sitten tehdään ?http://www.l-m-r.se/p/volvo/740760/vaghallning-61/coilovers-63/bc-coilovers-kit-7900-streettrack.html
Eli olen nyt noita alustasarjoja tohon 9kantti farkkuun katsellut ja osassa lukee että 'ei multilink iskareille' ja nyt tässä pähkäillyt että onko tossa omassa semmosta vai onko ihan normi iskareilla.. eli auto oli 940 farkku vm -94. Auto on tallilla eli ei ole ollut mahdollisuutta käydä katsomassa nytten, ja olen foorumeita tutkiskellut mutta en juuri tuosta mallista ole saanut varmuutta että millä iskareilla se on..