KL-varaosat  Race.fi

Kuka olet?

  • 634 Vastauksia
  • 288930 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa pietari

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 41
  • EI SE OLE POKA MIKHÄÄN!!!!
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #390 : 01.05.2013, 13:39:05 »
100-kiloinen kaljupää vuosimallia -72.
Ammattina IT-tukihenkilö, kunnalla töissä :-\
Volvoiltu 10 vuotta. :idiot2:
Omistan rivarinpätkän, 3 muksua, vaimon, 2 koiraa, 2 kesämökkiä ja 2 Volvoa.
Melkein kaikkea pitää olla 2 :D Vaimo saattanee olla eri mieltä.
ex: 850 -93 2,4 10V, Amazon -66 B20
Nykyään:Volvo S60 -02 2,4 20V
              Volvo S80 -00 2,4 10V Business

Poissa Syntinen

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 24
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #391 : 16.06.2013, 13:17:18 »
Juhani täällä, asustelen tässä liperin seudulla mattisenlahdessa.
Opiskelen sähkö-, ja automaatioalaa peltolassa kaksoistutkinnolla varusteltuna  ::)
Töitä teen jukolanportin vastapäätä... Just viime kuussa autokortilla siunattu ja on (jo) toinen volvo pihassa  :P
Valitamme Ostostanne Lähetämme Välittömästi Osia
~Volvo

Ex. Volvo 460 -93, Ex. Volvo 240 -91 SE, VW Polo 1.9 TDI

Poissa Hemmo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 107
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #392 : 19.06.2013, 22:40:18 »
Moi.
Mie oon Reinikan Osku, kavereiden kesken "Reiska" "osku" "Orban" tai "lerssi"

Asun Kuusankoskella eli paikallisittain "läsiksellä" 50 -luvun rintamamiestalossa, töitä teen kiidon kakella ajellen jakaria pitkin kouvolaa. Ikää mulla on vasta jo 27v ja henkinen ikä on paljon vähemmän. Aikani kuluks harrastan pienoisrautateitä, sikareita (on iso kaappihumi ja +500 isoa sikaria) sekä rakentelet kautta väsäilen kaikennäköstä, mm. viimisimpänä on vielä vähän keskeneräinen grillikatos tossa pihalla. Veispuukissakin mie oon, yllämainitulla nimellä tietysti. Juutupeen olen tehny muutaman sikaritestivideon sun muuta järkevää, löytyvät nimen "Fkillers" -takaa. Jälkikasvua ei ole, ja taitaa ollakin mun harteilla meitin suvun jatkuminen. Äitiä tulevalle lapselle ei vaan ole ilmaantunu. Ei taida silti vielä olla liian myöhäistä. Vaikka itsehän menin jo kouluun kun isäni oli mun ikäinen.

Volvolla olen aina ajanut, toistaseks ei ole ilmennyt tarvetta vaihtaa merkkiä. Ajokortinkin ajoin 760 Turbolla, vm. 84., nyt pihassa on s80 ja v70, molemmat Dee vitosia. Häpeäkseni tunnustan että mun nimelläni on löytynyt myös Shitroen AX -merkkinen läjä muttei onneks ollu itellä ajossa ja muutenkin koko sessio kesti viikon-pari.

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #393 : 19.06.2013, 22:46:02 »
Moi.
Mie oon Reinikan Osku, kavereiden kesken "Reiska" "osku" "Orban" tai "lerssi"

Asun Kuusankoskella eli paikallisittain "läsiksellä" 50 -luvun rintamamiestalossa, töitä teen kiidon kakella ajellen jakaria pitkin kouvolaa. Ikää mulla on vasta jo 27v ja henkinen ikä on paljon vähemmän. Aikani kuluks harrastan pienoisrautateitä, sikareita (on iso kaappihumi ja +500 isoa sikaria) sekä rakentelet kautta väsäilen kaikennäköstä, mm. viimisimpänä on vielä vähän keskeneräinen grillikatos tossa pihalla. Veispuukissakin mie oon, yllämainitulla nimellä tietysti. Juutupeen olen tehny muutaman sikaritestivideon sun muuta järkevää, löytyvät nimen "Fkillers" -takaa. Jälkikasvua ei ole, ja taitaa ollakin mun harteilla meitin suvun jatkuminen. Äitiä tulevalle lapselle ei vaan ole ilmaantunu. Ei taida silti vielä olla liian myöhäistä. Vaikka itsehän menin jo kouluun kun isäni oli mun ikäinen.

Volvolla olen aina ajanut, toistaseks ei ole ilmennyt tarvetta vaihtaa merkkiä. Ajokortinkin ajoin 760 Turbolla, vm. 84., nyt pihassa on s80 ja v70, molemmat Dee vitosia. Häpeäkseni tunnustan että mun nimelläni on löytynyt myös Shitroen AX -merkkinen läjä muttei onneks ollu itellä ajossa ja muutenkin koko sessio kesti viikon-pari.

Itekin syntynyt läsäkoskella. Nykyisin Jaalan miehiä.

Poissa Hemmo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 107
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #394 : 19.06.2013, 23:42:14 »
Itekin syntynyt läsäkoskella. Nykyisin Jaalan miehiä.

Aijuu mie kävin Porvoossa syntymässä ja Askola on mun virallinen syntymäpaikka. Asuinkin siellä suuren osan nuoruudestani. Synnyin 24.5 ja muutettiin Kouvolaan seuraavana päivänä.. 93 muutin kuusaalle ja 2004 takas Kouvolaan. Ja 2010 jälleen Kuusankoskelle. On tämä vaan paska paikka ihmisen asua. Onneksi välillä pääsee pois.

Poissa ToniJH

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1953
  • Volvo V70 2.4D
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #395 : 21.06.2013, 17:42:32 »
Toni Hiltunen
Syntyjään Savolainen, nykyisin Pohjois-Karjalaistunut Kontiolahtelainen 32 vuotias 3 poikalapsen isä, kohta neljän lapsen suurperheen isä.
Naimisissa olen Sari nimisen naisen kanssa.

Ajan volvolla.
- Nyk: Volvo V70 2.4D 2004 - - EX: - Volvo V70 D5 2002 - EX: - Volvo V70 2001 -EX: - Volvo V70 1998 -

Liikenteessä vanha – mutta yhä vain toimiva – kikka on hankkia auto, jonka ratissa lukee Volvo. Automerkin nimessä v on vasemmalla, o oikealla

Poissa Joona.S

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 172
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #396 : 21.06.2013, 18:17:45 »
Sormunen sukujaan ja Joona nimeltään , ikää nyt noin 25 vuotta.
Kotosin kiteeltä ja elämä o pyöriny kitee-joensuu akselilla, likipitäen kokoajan.
Omaa perhettä eioo vielä mutta sitä tiijjä mitä tuo mailma tullessaan , merkit on hyvät...
Merkki autoiluun tavallaan tullu suvun myötä, vaikkaki harhalaukauksia ollu pitkin elämää.
Osotetta enkä puhelin numeroa tässä anna , ne saa kysymällä ketä asia kiinnostaa  :D
 
Jos jotakuta joku jää kiinnostamaan nii kysyä saa ja miut löytää naamakirjasta....

Poissa Juhise

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 39
  • Volvomies kolmannessa polvessa
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #397 : 26.06.2013, 23:02:49 »
Morjens,
28-vuotias sinkku miehenalku Kirkkonummelta. Kolmannessa polvessa Volvon omistajana. Isoisän vanha Duett makaa vieläkin tuolla autotallissa. Saapi nähdä tuleeko sitä koskaan laitettua kuntoon. Pari Volvoa omistanut kortin saatuani. Opiskelemaan mentäessä rahat loppui, joten Volvo myytiin ja siirryin Relluun. Pitihän sitä välillä rellua kokeilla, on sekin ihan hyvä kulkuneuvo 8) 2011 valmistuin lopulta Ohjelmistotekniikan ingenjööriksi. Syksyllä taas aloitetaan opinnot työn ohessa Helsingin uliopistolla tietotekniikan opintoja jatkaen. Juhise nimimerkkiä käytetty jokapaikassa jo 90-luvulta lähtien  :pomo: Sillä löytyypi mm. vasepuukista, tosin samalla nimimerkillä löytyy muitakin immeisiä netistä  :nohnoh

940 Classic 230FK -97, C70 T5 -98
Ex: 945 230FT+ -97 | 940 230FT -95 | Renault Clio S 1.4 -92 | Renault Clio RT 1.4 -93 | 740GLE B200E -84 | 164 B30A -70

Poissa FASTDOHC

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1275
  • -TPPR- Volvoilua vuodesta 2011
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #398 : 03.07.2013, 09:41:22 »
Juu moronmoro. Tehään nyt ittestäkin juttu.
Juu olen 27v äijän alku tampereelta, syntynyt ja asunut ensimmäiset 19v. ylöjärvellä, että paikka on enemmänkin kuin tuttu.
Olen taivaltanu Sanni nimisen naisen kanssa kohta 10v. joista 5v. on oltu naimisissa, meillä on 2 ihanaa tyttölasta joita kiinnostaa myös tyttöjen leikkien ohella myös autot.
Olen ammatiltani putkimies, eli putkirunkkari, mutta teen tätänykyä huoltomiehen hommia (talkkari).
Olen entinen hondamies joka on enemmän ja vähemmän tuunannu ja viritelly niitä vehkeitä. Nyt noin 2v. olen ollut volvon omistaja ja kahteen vuoteen mahtuu jo kolme volvoa, äkkiä kun mainitsen niin eka volvo oli: -96 855 2,4 10v, toinen: -98 S80 T6 ja nykyinen: -98 V70 2,5 20v. jolla nyt päristellään etiäpäin.
Vaimoni ihastui menneillä vuosilla niihin mulla oleviin hondiin, joten kun vaimo tuossa vuosi sitten sai ajokortin, niin tämä meni ostamaan -92 civicin, volvonaista siittä ei kuulemma koskaan tule...
Omakotitaloa haaveillaan jostain pirkanmaan rauhallisilta paikoilta, maksimissaan 30min. ajomatkan päähän tampereesta.
Harrastuksiin kuuluu autot, konsolipelaaminen (playstation nicci: MJAS85 ) ja alkoholi  ;D
NYKYÄÄN: -06 V50 2.4. + -TeamPinsiönParoniRacing- 740 V8  + -03 Fiat Ducato 2.8JTD Asuntoauto + kesä/lauluautona -85 Chevrolet Caprice stw cid355 ja th350.

EDELLISET VOLVONI: ex.-96 855 2.4 10v -> ex.-98 S80 T6 -> ex.-98 V70 2.5 20v -> ex.-95 855 T5-R -> ex.-96 855R -> ex.-95 964 3.0 24v -> ex.-92 245 2.3 -> ex.-00 V70 tdi -> ex.-99 V70 tdi -> ex.-02 XC70 2.4T -> ex.-96 Volvo 965 (V90) 2.5 24v

Poissa Siddi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 245
  • Volvo S40 T4 -98 (EX), Volvo S60 R AWD -04
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #399 : 06.07.2013, 15:17:20 »
Morjensta koko poppoolle!

Vihdoin ja viimein Siddi-setä rekisteröityi tännekin foorumille, täällä onkin muutamia tuttuja muilta foorumeilta  8) Täytyy laitella noista kärryistä juttua tuossa myöhemmin....

Hyvää viikonloppua!!

Poissa Slowman

  • Mr. Kanttari
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4084
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #400 : 06.07.2013, 19:43:08 »
Morjensta koko poppoolle!

Vihdoin ja viimein Siddi-setä rekisteröityi tännekin foorumille, täällä onkin muutamia tuttuja muilta foorumeilta  8) Täytyy laitella noista kärryistä juttua tuossa myöhemmin....

Hyvää viikonloppua!!

Tervetuloa!
Komiaa kuvaa löytyi linkin takaa O0

Uusille esiintyjille yleisesti: Ei muuta kuin jäsenyys vetämään, hubaa tullee riittämään jos vain pää kestää näitä jaaritteluja ;)
« Viimeksi muokattu: 06.07.2013, 19:45:05 kirjoittanut Slowman »
Forester XT -06    Symmetrical AWD
760 Turbo -90 Ikuisuusprojekti
V70R -98 Paali vai mahdollisuus?

Poissa Aetheries

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 128
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #401 : 08.07.2013, 07:02:51 »
Moi.
Mie oon Reinikan Osku, kavereiden kesken "Reiska" "osku" "Orban" tai "lerssi"

Asun Kuusankoskella eli paikallisittain "läsiksellä" 50 -luvun rintamamiestalossa, töitä teen kiidon kakella ajellen jakaria pitkin kouvolaa. Ikää mulla on vasta jo 27v ja henkinen ikä on paljon vähemmän. Aikani kuluks harrastan pienoisrautateitä, sikareita (on iso kaappihumi ja +500 isoa sikaria) sekä rakentelet kautta väsäilen kaikennäköstä, mm. viimisimpänä on vielä vähän keskeneräinen grillikatos tossa pihalla. Veispuukissakin mie oon, yllämainitulla nimellä tietysti. Juutupeen olen tehny muutaman sikaritestivideon sun muuta järkevää, löytyvät nimen "Fkillers" -takaa. Jälkikasvua ei ole, ja taitaa ollakin mun harteilla meitin suvun jatkuminen. Äitiä tulevalle lapselle ei vaan ole ilmaantunu. Ei taida silti vielä olla liian myöhäistä. Vaikka itsehän menin jo kouluun kun isäni oli mun ikäinen.

Volvolla olen aina ajanut, toistaseks ei ole ilmennyt tarvetta vaihtaa merkkiä. Ajokortinkin ajoin 760 Turbolla, vm. 84., nyt pihassa on s80 ja v70, molemmat Dee vitosia. Häpeäkseni tunnustan että mun nimelläni on löytynyt myös Shitroen AX -merkkinen läjä muttei onneks ollu itellä ajossa ja muutenkin koko sessio kesti viikon-pari.

Märklin miehiä otaksun ?
Onkohan meitä täällä kolmaskin .. ? :D

Poissa Motronic

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 300
  • NordicR #359
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #402 : 09.07.2013, 19:43:12 »
Moi!

Vartiaisen Ville, 20v mittarissa, Autoasentajan paperit löytyy mieheltä. Majaa pidän tässä Pohjois Pohjanmaan - Pyhäjärvellä. Volvoja käynyt talossa kaikkiaan 16, siitä se kipinä niihin on syttynyt. Autoja ja koneita rassattu jo pienestä pitäen. Alle kirjotuksen T-5R käyttiksenä.
« Viimeksi muokattu: 24.12.2014, 12:22:44 kirjoittanut Motronic »
855 T-5R '95 | V70 D3 '12 | 744 D24T' 89

Tossu

  • Vieras
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #403 : 11.07.2013, 02:04:09 »
Tomi Joonas Tossavainen, kututaan Joonas nimellä tai Tossulla :D Pariviikko vielä kituutettava alaikäisenä,eli heinäkuun 24 on se suuri päivä. Autoasentajaksi opiskelen tällä hetkellä haapavedellä ja 2014 tarkotus valmistua. Kotinurkissa Pyhäjärvellä asustelen vielä,kun ei tarvetta omalle kämpälle ole. Sit ku piäsee töihin niin rupeis sitä puolta suunniteleen. Harrastuksia ei erityisemmin ole,mitä ny varsinkin ton Motronicin kans jotai romujen rappausta. Noo tuon grillauksen voi kai jonniilaiseks laskea?? ainaki tykkään siitä hommasta :D  Tuo meikäläisen volvous on kai tarttunu Motronic:in suunnalta koska meillä on aina ollut Toyota. Mut ei niissäkään valittamista ole ollut. Silti laitoin tuommosen perheauton :D Tosin olisko siinä 7-8 luokalla pyöriny mielessä tommosen 850 hankkiminen koska sillon se 170 heppaa tuntu nii hurjalta,sittemin se käsitys on muuttunut...  ::) Sinkkuna oon pysyny,vähä kyl vaikuttaa et voois yheltä suuntaa olla jonkilaista olla tulossa. Katotaan mitä elämä tuo tullessaan. :)
« Viimeksi muokattu: 11.07.2013, 02:11:59 kirjoittanut Tossu »

Poissa Hemmo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 107
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #404 : 17.07.2013, 19:49:00 »
Märklin miehiä otaksun ?
Onkohan meitä täällä kolmaskin .. ? :D

No periaatteessa, mittakaava tosin on N 1:160 ja kalusto isoksi osaksi Trixin valmistamaa (Märklinin kanssa samassa venhossa).
Muutama kuva http://s211.photobucket.com/user/Fkillers/library/N%20pienoisrautatie?sort=3&page=1

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo