RallyBaron  Samppasport

Äänestys

teho arvailut. tähän voip arvailla mitä koneesta irtoaa tehoja penkki reissulla.

100hv
100-300hv
300-400hv
400-500hv
500-600hv

740 ST OM606 pientä kikkailua.

  • 1422 Vastauksia
  • 568447 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa volovo mies

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1301
  • www.vrcf.fi
torstaina aika :hello:
toivotaan että kaikki menee nappiin.
samalla testataan onko mun ideoista ollu mitään hyötyä.
yhellä 3" putkella ja vaikio imusarjalla vedetään eka veto.
kahella 3" rännillä toka veto
muokatulla imusarjalla kolmas
lisä diiseli pumpulla kolmas veto.

kytkin on vielä ykslevyinen perän kesto ongelmien takia mutta viime aikoina se on pitänyt hyvin kun on muutaman sata ratakierros kilometriä hioutunut paikalleen.

vielä pitää pari iltaa tallissa puristaa että saadaan joitaki pikku juttuja parannettua.

nyt jo jännittää :smiley6600:
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=3868.0

ite kun tekee niin saa just semmosen niinku sattuu tulemaan...

Poissa volsse360

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 126
  • www.vrcf.fi
taitaa olla 7.3 eikä 7.2...  ::)
nykyiset.
Volvo V90 D4 AWD käyttis

Poissa Roki

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 92
  • www.vrcf.fi
kytkin on vielä ykslevyinen perän kesto ongelmien takia mutta viime aikoina se on pitänyt hyvin kun on muutaman sata ratakierros kilometriä hioutunut paikalleen.
Onkos siellä vielä Volvon peräkin? Voittehan tietysti käydä mittaamassa viralliset lukemat kytkimen ja perän kestävyydelle, mutta moottoritehoa on huono arvailla ennen kun sen saa kokonaisuudessaan takapyöriin asti.
V70 2.5D -00

Poissa volovo mies

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1301
  • www.vrcf.fi
Onkos siellä vielä Volvon peräkin? Voittehan tietysti käydä mittaamassa viralliset lukemat kytkimen ja perän kestävyydelle, mutta moottoritehoa on huono arvailla ennen kun sen saa kokonaisuudessaan takapyöriin asti.

tämäkin totta.

sillä lähdetään vetämään ns huonolla paketilla ja parannetaan joka vedolle.
sekuntiakaan ei oo uudella imusarjalla vielä käytetty konetta eikä näin olle metriäkään ajettu nii ei voi tietää mitä tulee tapahtumaan...
ahto putkeen vielä lisäsin ahtomittarin ja morkoolin lähdöt.
uus imusatsi on hapossa ja tarkoitus saada puhdistettua käyttö kuntoon illan aikana.
toisen putken tulppa tehtynä ja ajattelin vielä tehä painemittarin paikan nii näkee putkiston paineen(liekkö turhaa mutta katotaan sekin.)
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=3868.0

ite kun tekee niin saa just semmosen niinku sattuu tulemaan...

Poissa VALON NÄYTTÄJÄ

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 429
  • www.vrcf.fi
sori että hyppään happohommaan mutta hoksasin että teräkselle nopeampi puhdistus mitä alumiinille . kokeilussa kelkan liukurunko(al) ja ohjauspolvet (jtn paskarautaa) polvista rävähti 2 tunnissa ruosteet pois ja on kuin uudet. tosin liuku al on puhdasta.. kätevää mömmöä, lähtee lika että pörisee muistaa vaan puhkun laittaa lämmittään ;)
Käyttis:240 86 Projektit:142 71gl, 142 68x2,145 68, 740tdic Ja purkuraadot:144 72,244 b20m40

Poissa _NepandeR_

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 880
  • Team RR
Onnea penkitykseen! Toivottavasti saa kunnon lukemat irti  :pomo:

Ja ite en vihti mtn veikkailla ku oon niin pahanen siinä ja painoin jo äänestys painiketta riittävän suuren lukeman kohdalta  ;)
Team RR
Volvo V70 -09
Volvo 850 T5-R ”The Reaper”
Volvo 850 T5-R ”Tuutikki”

Poissa volovo mies

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1301
  • www.vrcf.fi
vielä tiukka asennus ilta ja auto on huomenna valmis testiin.
mm
lisä diesel pumppu asentaa.
mittarieita lisäillä sinne sun tänne.
renkaat vaihtaa.
kiertovesipumppu vaihtaa.
yms pikku juttuja.

ensin pitää talli siivota ja ajaa auto talliin. ei tuolla lumituiskussa tee hommia pirukaan ku silläki vähintään häntä jäätyy.
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=3868.0

ite kun tekee niin saa just semmosen niinku sattuu tulemaan...

Poissa hyvoneju

  • Ex ahdistaja
  • Valvoja
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1143
  • www.vrcf.fi
Mihin penkkiin menet ?
Recycle Racing # 04
1970 Amazon Eight Valve Only ! Member of B20 +600 KW club
2010 V70 2.4D
Ex:2012 V60 D3  Ex: 2007 S80 2.4D

Poissa volovo mies

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1301
  • www.vrcf.fi
http://www.dynotestcenter.fi/

tuolta sai ajan nätisti.
ja tuntui olevan asiallista porukkaa kun soitin.

muok.
kamera kuusamossa mökillä.
eikä tähän hätään keksi muutaku kännykkä kameran.
ei taida tulla kovin laadukasta pätkää jos ei ny jostaki pierase kameraa.
« Viimeksi muokattu: 06.03.2013, 22:24:08 kirjoittanut volovo mies »
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=3868.0

ite kun tekee niin saa just semmosen niinku sattuu tulemaan...

Poissa HM__

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 159
  • www.vrcf.fi
Makia peli!  Jospa sitä itekki pääsis penkittää oman tiiliskiven josaki vaiheessa tätä vuotta. Saatas yks "raketti" taas lisää samalle kylälle :D

Poissa volovo mies

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1301
  • www.vrcf.fi
Makia peli!  Jospa sitä itekki pääsis penkittää oman tiiliskiven josaki vaiheessa tätä vuotta. Saatas yks "raketti" taas lisää samalle kylälle :D

onha tällä kylällä vaikka mitä vasaralla ja rälläkällä tehtyjä raasereita ::)

ei taida ihan kaikkia keritä tekeen ennen penkkiä mutta isoimmat pikku jutut alkaa oleen nipussa.
paisunta-astiaa siirsin pari senttiä kauemmas turbosta.
polttoaine pumppu on paikallaan ja kytketty.
renkaat vielä vaihtaa ja jatkaa aamulla virkiänä.
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=3868.0

ite kun tekee niin saa just semmosen niinku sattuu tulemaan...

Poissa volovo mies

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1301
  • www.vrcf.fi
nyt on käyty karjuttaan penkissä
reipas 410hv ja 610nm 2bar paineella.
ei nostanut ahtoja enempää kun penkki veto on niin nopea tiheällä välityksellä.
kokeiltii eka vakio imusarjalla  nii sillä lähti 375hv
sillä lisä siirto pumpulla ei ollu juuri mitään vaikutusta oliko 10 hv

vähä leuka rinnassa ku arvelin tehon olevan yli 450hv.
muutamia asioita tuli esille kuten polttoaineen saanti.
isompi pumppu ja isommat siirtolinjat
rajapaine venttiilin tarvii ahtojen säätöön
ja milioonia muita juttuja.


on se vaan hullun kuulosta ku paikallaan karjuttaa.
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=3868.0

ite kun tekee niin saa just semmosen niinku sattuu tulemaan...

Poissa Xuppo

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1519
  • Priimaa yritetään mutta sutta ja sekundaa tulee
Vs: 740 ST OM606 pientä kikkailua. (penkissä käyty.)
« Vastaus #1077 : 07.03.2013, 18:54:23 »
Ihan komeat lukemathan sieltä tuli  O0 Minkäs muotoinen vääntäkäyrä tuli kun kiinnostaisi että kuinka laaja "käyttöalue" noinkin isolla ahtimella varustetussa diisselissä on?
965 -93 "B6284" turbo
S70 -98
V70 -08 t6

Poissa Make

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1678
  • Volvo - Luxury car for people who think
Vs: 740 ST OM606 pientä kikkailua. (penkissä käyty.)
« Vastaus #1078 : 07.03.2013, 18:58:30 »
Jossain toisessa penkissä ois tuo tavoitteisi varmaan ylittynytkin. Kerran oli Antin kanssa puhetta että eräs auto oli saanut selvästi parempia lukuja samoilla säädöillä eräässä etelän suomen penkissä kuin Jäälissä.
BMW 530e xDrive
BMW 335i E93

Poissa Rusakko

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2996
  • Nautin autoni kulmikkaina ja naiseni kurvikkaana
    • Vesan Volvo-sivut
Vs: 740 ST OM606 pientä kikkailua. (penkissä käyty.)
« Vastaus #1079 : 07.03.2013, 19:00:36 »
eikö penkissä ollu tarpeeks jarrua?
V70R FWD Manual -98,     V70R AWD Automatic -00,  740 B6304 Manual -87,      240 16v turbo Manual -88

 

Kulkukoira  Proturbo