0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Meillä varastossa sekä Mitsun TD04 pyöreälle reijälle (14e) että T-3 tiivisteitä (10e) varastossa.Tilaukset voidaan toimittaa kirjekuoressa tai nouto, tilaukset voi tehdä info(at)proturbo.fi.t: Pro Turbo
Pistetään tännekkiin ihan suorakysymys. Eli käsille ois saatavilla 16T joka vaatiin huollon niin millanen homma ois, jos ebaystä ostaa sen huoltosarjan niin ite sipostella paikalleen? Mitä kannattaa ottaa huomioon? Ja onko itse tehtynä ihan tuhoon tuomittua homma?
Kyllä noita itsekin jotkut tekee. Merkkaa siipipyörän asennon vaan hyvin huolellisesti. Tasapainotusta luonnollisesti itse ei pysty tekemään. Johonkin harrastepeliin ehkä, mutten mä omaan käyttöautoon tekisi jos on tarkoitus ajaa vielä huolettomia kilometrejäkin.
Ihan käyttikseen ois tulossa. Ihmisten tekemiähän ne nuokin on eli jos vaan ajatuksen pitää mukana niin tuskin pitäs ihmeitä tulla vastaan. Mistähän löytäs just kaikki kiristys ohjeet yms. niihin siipipyörin muttereihin?
Tässä on mitsun purku ja huolto:https://www.youtube.com/watch?v=PSZtP949JHUKakkososassa oli muistaakseni kasaus.Toi nyt on niin simppeli homma, että uskoisin jokaisen siihen pystyvän.
En löytänyt selatessani tätä topiccia tai muitakaan foorumeita. Paljonko pystyy, 7"pesäisellä T19:lla tuottamaan ahtopainetta, kunnes hyötysuhde alkaa laskea? 1.2bar luokkaa, vai onko jopa enemmän?
Omassa B21 kokoonpanossa ahtojen nosto 1,2bar-1,5bar kyseisellä ahtimella ei tuottanut kovinkaan suurta eroa tehon ja väännön osalta, joten sielä ollaan jo kaukana parhaasta hyötysuhteesta.
Tarkkoja pakopaineita on vaikea sanoa, koska mittari oli suhteellisen levoton. Suuntaa antavasti sain mitattua, että 1,2bar ahdoilla oltiin jo lähempänä 2bar pakopainetta, sekä 1,5bar ahdoilla mentiin siitä selvästi yli.