Carcom Oy  Ateho

ARKISTO: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu

  • 1632 Vastauksia
  • 604955 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4110
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #675 : 24.07.2014, 21:35:53 »
Onko 6mm hyvä? Itse tein 1.2mm ajatusvirheissäni ja kiireessäni.  :-[
Ja vaihtaa aivan vitun nopeasti ja terävästi. Ei hermot kestä, paukuttaa nii vitusti vaihtaessa  :2funny:
On hyvä ainakin mun lootassa. Jostain TB:ltä muistaakseni luin ja otin mallia että 1/4" lyhyet ois hyvä. Ainoo mikä häiritsee on tosiaan tuo kuumana P-R tai N-R paikoillaan niin kajauttaa aavistuksen mutta sen kanssa pärjää kun odottaa että kone laskee kunnolla joutokäynnille ja painaa kunnolla jarrua.

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2283
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #676 : 24.07.2014, 21:40:12 »
On hyvä ainakin mun lootassa. Jostain TB:ltä muistaakseni luin ja otin mallia että 1/4" lyhyet ois hyvä. Ainoo mikä häiritsee on tosiaan tuo kuumana P-R tai N-R paikoillaan niin kajauttaa aavistuksen mutta sen kanssa pärjää kun odottaa että kone laskee kunnolla joutokäynnille ja painaa kunnolla jarrua.

Kulunut lausahdus mutta se on vaan sitä motorsporttia. Aivan eri laatikko on kyllä vakio-AW:hen verrattuna ja nimenomaan parempaan suuntaan. Jos tykkää hiemankin sportimmasta käytöksestä jos sellaisesta nyt näiden konttien kanssa voi puhua niin itse ainakin teen ehdottomasti saman homman jos joskus vielä AW:n hommaan.
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4444
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #677 : 24.07.2014, 22:20:56 »
Se vaihtohetken pituushan juurikin mun mielestä särkee ne kitkapinnat mikäli nyt yhtään mitään mistään ymmärrän.
Minä ainakin teen jokaiseen lootaan tapit jotka mulle tulee vaikka ajan kadulla koska niin paljon vakuuttavammin se vaihtaa kun vertaa siihen alkuperäiseen laahaavaan vaihtoon.
1-2 vaihto menee niin nopeesti että  :3/4 jättää sen: ei juurikaan kerkee katketa.

Juu, vaikuttaahan se varmasti lootan kulumiseen!

Kyllä tuo kitti on ollut mielessä piparin lisäksi paljonkin, mutta nyt en sitä ainakaan tee, koska minulla ei ole laatikon tiivistesarjaa ja ensi viikolle en odota, sillä ensi viikon vietän pöndellä, jossa remppaa ei voi tehdä.

Vakuuttavuus/näyttävyys ei minua kiinnosta, vaan toimiva ja talvellakin ajettava laatikko!

Minulla tuo laatikko on tehnyt ylivoimaisesti eniten 4/3->2 ja 4->3 vaihtoja elämänsä aikana. Miten se menee kitillä varustetuissa laatikoissa lipoisella kelillä?

Vedon katkeamattomuuskin on vähän siinä ja hänessä. Siksipä se 30-40 modis kiinnostaa pirusti, mutta se alumiinin hitsaaminen on se juttu, joka ei minulta suoriudu. Sähköt eivät tuota hikeä missään määrin.
Olisihan se hienoa laittaa rattiin fläpit!   ;D

Kulunut lausahdus mutta se on vaan sitä motorsporttia. Aivan eri laatikko on kyllä vakio-AW:hen verrattuna ja nimenomaan parempaan suuntaan. Jos tykkää hiemankin sportimmasta käytöksestä jos sellaisesta nyt näiden konttien kanssa voi puhua niin itse ainakin teen ehdottomasti saman homman jos joskus vielä AW:n hommaan.

Jep! Tämä on sitä motorsporttia ns. "tavallisimmillaan".  :-[

Sporttisesta laatikon käytöksestä en erityisesti pidä, vaan hyvinkin herraskaisesta käytöksestä enemmänkin.
Mutta kyllä konttikin liikkuu hyvinkin sporttisesti kun sitä käsketään avosandaalillatm.
Tosin nyt en puhu omastani, sillä tuosta nuhapumpusta ei vielä nopeaksi ole, vaikka se on ihan hitusen normaalia FK:ta ripeämpi!

Omani on kuminauhavetoinen lussu ja sellaisena lussuna se pysyykin, sillä jos joudun alakertaa rakentamaan vinokoneeseen, on virityksessä menty liian pitkälle ja käyttiksestä ei voi enää puhua. IMHO!  :buck2:

On hyvä ainakin mun lootassa. Jostain TB:ltä muistaakseni luin ja otin mallia että 1/4" lyhyet ois hyvä. Ainoo mikä häiritsee on tosiaan tuo kuumana P-R tai N-R paikoillaan niin kajauttaa aavistuksen mutta sen kanssa pärjää kun odottaa että kone laskee kunnolla joutokäynnille ja painaa kunnolla jarrua.

No, minulla kuumaa vaihdepäällä tyhjäkäyntiä on alennettu reilusti (~850rpm).

Turhan terhakkaa vetoa oli havaittavissa alkuperäisessä ~1100rpm tyhjässä. Moottorijarrutus (se olematonkin) muuttui säätöjen myötä sellaiseksi, ettei nopeus laskenut alle 45km/h missään alle puolen kilometrin matkalla kuin selvässä ylämäessä.
Pahimmillaan kone halusi vetää 1500rpm tauluun, jos TK-kärjet olivat auki, mikä tarkoittaa ~50km/h nopeutta!  :facepalm:

Ihan kaikista tyhjäkäyntikarttojen ominaisuuksista en ehtinyt ottamaan selvää ennen EZK:n säätösessiota, sillä ne toimivat hyvin mystisessä kombossa. Eikä niitä ole kuin vain ja ainoastaan 19 kappaletta! :facepalm:


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4110
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #678 : 24.07.2014, 22:36:47 »
Miks tuo talviajo-kortti pitää vetää aina mukaan? Miten se voi olla niin vaikeeta, ei ymmärrä kun täällä hankien keskellä on pienen ikänsä ajellut vaikka ja millä. Huono talviauto on vanha transit ilman lukkoa tyhjänä.

Jokaisella on selitys ja...
Todellisuudessa mukavuus siinä vähän kärsii jos tapit laittaa, mutta eihän viritetty takavetovolvo ole muutenkaan millekkään kermaperseille vai mitä?

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #679 : 24.07.2014, 22:40:19 »
Miks tuo talviajo-kortti pitää vetää aina mukaan? Miten se voi olla niin vaikeeta, ei ymmärrä kun täällä hankien keskellä on pienen ikänsä ajellut vaikka ja millä. Huono talviauto on vanha transit ilman lukkoa tyhjänä.

Jokaisella on selitys ja...
Todellisuudessa mukavuus siinä vähän kärsii jos tapit laittaa, mutta eihän viritetty takavetovolvo ole muutenkaan millekkään kermaperseille vai mitä?

Ei se olekkaan vaikeata. Ideana vaan jos vaihtaa 3 -> 4 kuten mulla nyt (about yhtä nopea kun DSG  ;D) niin voi olla talvella vähän ilkeä ajaa.

Täytyypi viikonloppuna varmaan lyhentää tappeja  ;D
-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa Sjtv

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 668
  • PRV is lifestyle <3
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #680 : 24.07.2014, 22:41:08 »
Harmi kun ei ole tallessa kuvia niistä laatikoista joilla on tullut ajettua ilman modia. Pakat sulanu yheks nipuks joita ei enää purettua saanut  :D
745,745,765,945,XC70,Raksapaku

"Vehkeiden epäluotettavuus on suoraan suhteessa siihen kuinka paljon niissä on itsetehtyjä, muista autoista otettuja, kuorma-auton tai virityskäyttöön tarkoitettuja osia."

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2283
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #681 : 24.07.2014, 22:43:31 »
Itselle ei ole talviajo juurikaan tuottanut ongelmia. Kaasujalka on sitä varten että sillä säädetään renkaiden pyörimisnopeutta kulloinkin vallitsevan tilanteen mukaiseksi jotta auto etenisi halutulla tavalla. Suoraan tai jompikumpi kylki edellä on ne yleisimmät. Molempia kylkiä en tosin ole vieläkään onnistunut saamaan yhtäaikaa menosuuntaan.

Ylläoleva tulkitaan siten että jos jotain ominaisuutta, eli tässä tapauksessa vaihteiston kestävyyttä ja suoritukykyä haluaa parantaa niin jostain voi joutua tinkimään.

Komppaan kyllä Jannea siinä että takavetovolvo ei vaan tämän päivän mittapuulla tosiaan ole mikään kermaperseiden laite.
« Viimeksi muokattu: 24.07.2014, 22:48:56 kirjoittanut 8-pätkä »
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa jogiin

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3760
  • 195hv/406Nm
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #682 : 24.07.2014, 23:02:51 »


Kyllä tuo kitti on ollut mielessä piparin lisäksi paljonkin, mutta nyt en sitä ainakaan tee, koska minulla ei ole laatikon tiivistesarjaa ja ensi viikolle en odota, sillä ensi viikon vietän pöndellä, jossa remppaa ei voi tehdä.

Mitäs tiivisteitä tohon ees tarvii  ??? öljypohjan tiivarin ainankin ja sekin on motonetissä hyllyssä

Volvo 945 Classic -98 (Lahna)
Volvo 945 turbo -96 (Lahnan seuraaja)
Wäärin Wirittäjä #4

Poissa Greycap

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1180
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #683 : 24.07.2014, 23:07:13 »
Kaasujalka on sitä varten että sillä säädetään renkaiden pyörimisnopeutta kulloinkin vallitsevan tilanteen mukaiseksi jotta auto etenisi halutulla tavalla.

Manuaalilla erittäin helppo juttu, siihen on syynsä miksi minullakin on harvinaisehko M90:lla varustettu 940 Classic mutta automaatissa se loota nyt vaan osan ajasta tekee mitä sitä huvittaa. Kuten esimerkiksi heittää isompaa sisään kaasu täysin nostettaessa tai pyörittää vetäviä nopeudella joka on joidenkin kahden raja-arvon välissä kulloisellekin moottorin kierrosluvulle ja kaasun asennolle mutta tarkkaan sitä ei tiedä kukaan mitä arpalaatikosta tulee kun kaasua painaa.

Joo, olen vähän automaattivastainen ja voin sen kyllä myöntääkin. Toisaalta olen myös heti valmis muuttamaan mielipidettäni kun pääsen kokeilemaan automaattia joka ei luista kuin liikkeellelähdössä, pitää saman vaihteen moottorijarrutuksessa ja muutenkin käyttäytyy periaatteessa kuin manuaali mutta vaihtaa itsekseen. Nykyaikaiset automaatit voi hyvinkin nuo kriteerit jo täyttää mutta AW7x missään tapauksessa ei.

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #684 : 24.07.2014, 23:14:48 »
Mitäs tiivisteitä tohon ees tarvii  ??? öljypohjan tiivarin ainankin ja sekin on motonetissä hyllyssä

+Öljynsuodattimen alle sen paperisen (jos hajoaa). Ei muita.
-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa jogiin

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3760
  • 195hv/406Nm
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #685 : 24.07.2014, 23:28:21 »
+Öljynsuodattimen alle sen paperisen (jos hajoaa). Ei muita.
jonka leikkelee tarvittaessa itse  ???

Volvo 945 Classic -98 (Lahna)
Volvo 945 turbo -96 (Lahnan seuraaja)
Wäärin Wirittäjä #4

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #686 : 24.07.2014, 23:33:14 »
jonka leikkelee tarvittaessa itse  ???

Vastasin vain kysymykseen.  ;)
-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #687 : 24.07.2014, 23:55:46 »
Kaverin vaimo ajoi heidän 1991 960 3.0l kallioon, kun automaatti alkoi "arpomaan". Vakkari päällä 70km/h ylämäkeen lievässä mutkassa. Vakkari lisäsi kaasua määrän x ja laatikko vaihtoi syystä x pienemmän vaihteen. Lukko kiinni ja hei hie... :hello: Keula tuulilasia myöden kasaan, kuljettajalle ei tosin käynyt kuinkaan.
Tie oli urainen ja jäinen, todella luikas.

Toki rattikuski olisi ottanut "kopin", mutta kyllä tuon ajan tomaatit saattaa omiaan heitellä. Kerran ajoin Chevrolet Chevy Van G20:llä, jonka tomaatti päätti liukkaassa ylämäessä alkaa pykältämään isompaa. ;D Lievästi kuumottava fiilis, kun yht'äkkiä huomasi mittarin näyttävän 55mph, vaikka liikuttiin hölkkävauhtia. ;D

Samaten sama laitos lähti eräässä risteyksessä kirjoittamaan, ennen kuin tajusinkaan, oli tomaatti jo heittänyt isompaa pesään. Kun ~2700kg teräsmöykky menee melko rajussa kulmassa, ei kaasua enään höllätä. Sitä vastaliikettä ei koppaa edes "ratti" Mäkelä... :buck2:

Poissa jepajee

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 832
  • Yksi vika korjattu ja kymmenen muuta löydetty.
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #688 : 25.07.2014, 00:18:08 »
Ei se aw shiftkitillä talviajossa mikään mahoton hallittava oo jos tuntee autosa. viimetalven urheilin nastattomilla melkein 10v vanhoilla talvikumin korvikkeilla :nohnoh eikä kertaakaan livenny näilläkään peräkylän pikkuteillä. Ja kyllä voin myöntää että en oo mikään maanteiden virtuoosi omaan vaan Vatasen jalat, mutta kädet on omat ;D.
Ex: Volvo 340 b17 -88, Nissan Bluebird CA20E -89, Nissan Sunny  GA16i-89.
Nyk. Volvo 945 b230FT+aw71L

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4444
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #689 : 25.07.2014, 02:25:48 »
Miks tuo talviajo-kortti pitää vetää aina mukaan? Miten se voi olla niin vaikeeta, ei ymmärrä kun täällä hankien keskellä on pienen ikänsä ajellut vaikka ja millä.

Siksi koska olen Wäärin Wirittäjä ja auto on minulla harraste-käyttöautona ympärivuotisesti!  :pomo:
En edelleenkään yritä kylän nopeinta 8-tappista, vaan mukavan ja semi-ripeähkön etanoli merikontin käyttiksenä.

Sillä ajetaan talvella, kesällä ja kaikkinä muinakin vuoden aikoina Wiinan Woimalla!
Lisäksi tykkään monista merikontin omituisuuksista varsinkin Wiinalla mentäessä!

Jokaisella on selitys ja...
Todellisuudessa mukavuus siinä vähän kärsii jos tapit laittaa, mutta eihän viritetty takavetovolvo ole muutenkaan millekkään kermaperseille vai mitä?

Niin, ja se mukavuus on yksi sellainen seikka jota arvostan kaikkiaan, varsinkin vaihteiston osalta!  :hello:

Meikäläisen autoahan ei ole viritetty varsinaisesti, vaan sitä on optimoitu kevyesti vakioromuilla, säilyttäen vakion ominaisuuksia!  :pomo:

Harmi kun ei ole tallessa kuvia niistä laatikoista joilla on tullut ajettua ilman modia. Pakat sulanu yheks nipuks joita ei enää purettua saanut  :D

Tuskin meikäläisellä sentään noin on käynyt, sillä papua puuttu tuollaisiin suorituksiin ja sentään lisäjäähyäkin on väsätty lootan ölpille.

Itselle ei ole talviajo juurikaan tuottanut ongelmia. Kaasujalka on sitä varten että sillä säädetään renkaiden pyörimisnopeutta kulloinkin vallitsevan tilanteen mukaiseksi jotta auto etenisi halutulla tavalla. Suoraan tai jompikumpi kylki edellä on ne yleisimmät. Molempia kylkiä en tosin ole vieläkään onnistunut saamaan yhtäaikaa menosuuntaan.

No, minulla on vaikeuksia hoidella sitä kaasujalkaa niin täsmällisesti nopeasti vaihtavalla lootalla (kytkinpommi-tyyli).

Minulla on vain Krapulaisen jussin jalat ja omat kädet! Joten niillä ei pitkälle pötkitä!
Minulle riittää yksi A6 quattron ohitus ovi-edellä nopeudessa, joka ylittää kesärajoitukset!
Tällöin loota vaihtoi pienemmälle (4->3) pikaisesti ja ahtoja oli valmiiksi kaikki mitä irtoaa, kun tämä 3L Tdi kuski halusi kiusata konttikuskia. Ovi-edellä ohituksen jälkeen moisia haluja ei enää ollut! Tosin ei minullakaan, sillä sen verran sykähdyttävä tilanne se kaikkiaan oli sipoonlahden sillalla!

Liian nopea laatikko aiheuttaa sen, että minulla on XXkg pyöriviä massoja 5500rpm nopeudella ja niiden pitäisi sadassa millisekunnissa hidastaa nopeutensa sinne 3500rpm lukemaan.
Ei hyvä asia talvella!  >:(

Ylläoleva tulkitaan siten että jos jotain ominaisuutta, eli tässä tapauksessa vaihteiston kestävyyttä ja suoritukykyä haluaa parantaa niin jostain voi joutua tinkimään.

No, mittamiehenä ymmärrän tämän oikein hyvin, sillä koko elämäni on ollut täynnä mittauksia ja niiden tuloksien optimointia. Olen myös tehnyt kannukseni tuolla optimoinnilla!

Ja juuri nythän minä vain optimoin asioita!  :hello:

Moottorista se mitä säätämällä lähtee, säilyttäen lootan omituisuudet (tunnettuja) ja vääntämällä kaikki Wiinalle sopiviksi!
Ehtaa Wäärin Wirittämistä mutta harkiten jokaista komponenttia ja osakokonaisuutta käyttis-muodossa!

Eli en tingi mistään, vaan haen kaikkien ominaisuuksien optimipisteen!
Pitkästä kokemuksesta tiedän, että kaikki teollinen sälä on epäoptimaalista!
Jos näin EI olisi, ei yhteenkään kotteroon olisi olemassa lastu-virejä!  :pomo:

Tiedän, että tilanne on sama kuin vaikkapa kaiuttimen suunnittelussa, jossa voit valita toistoalueen, tehonkeston ja hyötysuhteen väliltä. Muodosta niistä kolmio, jossa vain yksi kulma voi olla ylöspäin!
Kolmion muoto on sitten vapaa mutta kolmio sen silti pitää olla!

Komppaan kyllä Jannea siinä että takavetovolvo ei vaan tämän päivän mittapuulla tosiaan ole mikään kermaperseiden laite.

Mikä siinä mättää?
Vaatimustasoni on se mikä se on (olen kermaperse aidosti)! Minun vaatimustasoni merikontti täyttää hienosti, joista yksi tärkeimmistä on äänettömyys!  :)

Esim. uudempi V70 ei sitä täytä melun osalta, kuten ei vaikkapa A6 avant quattro. Tai moni muukaan nyky-kottero ei tuota täytä! Tai onhan noita, mutta kun taskussa ei ole sitä +60k€ summaa, niin jätän väliin suosiolla.

Minusta mielenkiintoista on se, ettei kukaan shift-kitin asentanut ja kehunut vastaa kysymyksiini suoraan?!  :o
Kaikenlaista selitystä siitä, kuinka se on yyber-hyvä tai pakollinen, kuten A-nokkakin....

Miten laatikko vaihtaa alas kick-down tilanteessa tai rauhallisella kaasun käytöllä, talvella?
Minua ei kiinnosta AW:n avosandaalitmajamisen omituisuudet, sillä ne on suurin piirten tiedossa!

Minusta huomion arvoista on se, että nykyinen AW-loota kesti ajotyyliäni liki 200tkm ajan, niin ei se ihan äkkiä tuo vaihtolootakaan porsi tai sitten eräs foorumilainen on puhunut pehmoisia ajomääristä.   ???

Ei se aw shiftkitillä talviajossa mikään mahoton hallittava oo jos tuntee autosa. viimetalven urheilin nastattomilla melkein 10v vanhoilla talvikumin korvikkeilla :nohnoh eikä kertaakaan livenny näilläkään peräkylän pikkuteillä. Ja kyllä voin myöntää että en oo mikään maanteiden virtuoosi omaan vaan Vatasen jalat, mutta kädet on omat ;D.

Tuntemisesta en tiedä tai lupaa mitään, sillä vasta liki 200tkm on yhteistä matkaa kontin kanssa käytetty.

Mutta miten se käyttäytyi kick-down vaihdossa alaspäin? Entä ylöspäin? Entä puolikaasulla?
Ja nimenomaisesti lipoisemmalla pinnalla (soratie/jäinen tie)?

Minulla on normaalia kiihdyttää puolella kaasulla tavoitenopeuteen. Samaten kiihdytän ohitukseen puolikaasulla! Loput pienet löylyn henget ovat sitten reservissä yleensä. Juuri tästä syystä olen sitä kick-down vaijeria löysännyt, sillä hyödynnän onnettoman tekeleeni vähäisiä vääntö-varoja useissa tilanteissa!


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo