Autodiagnoosi  Carcom Oy

ARKISTO: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu

  • 1632 Vastauksia
  • 604949 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Greycap

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1180
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #750 : 05.08.2014, 11:46:57 »
Onko tuo edes mahdollista? Siis tehosta ei kovinpaljoa ole käytössä siellä 2000rpm, mutta koska sitä on kokonaisuutena niin pirusti, on sitä sitten siellä alhaallakin?

Onhan se, vaatii vaan ahtimeksi jotain ihan muuta kuin yhden perinteisen tai sitten iskutilavuutta malliin reilusti. Tai mielellään molemmat. Jostain kolmen litran tuplaturbostahan tuollaisen tekee ilman mitään ongelmia kun alavetoja saa mukavasti jo pelkällä tilavuudella eikä ahtimien tarvitse olla mitään järkyttävän suuria kun kummankin tarvitsee periaatteessa syöttää vain puoltatoista litraa. Tehdasesimerkkeinä vaikkapa legendaariset Nissan RB26DETT ja Toyota 2JZ-GTE sekä uudempana BMW N54, jälkimmäisessä jo vakiona 335 bhp 5900 rpm ja 450 Nm 1500-4500 rpm minkä lisäksi overboostilla lähtee hetkellisesti 500 Nm. Kuulostaa erittäin miellyttävältä käyttömoottorilta.

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #751 : 05.08.2014, 15:55:40 »
Niin tässä oli kysymys siitä että jos on sellainen nokka mikä vetää ylhäällä on se alhaalla täysin hengetön,

Tässä täytyy määrittää sana "hengetön".

esim. IPD turbo nokka on aika hengetön alhaalla, mutta repii keskeltä -> rajottimelle kovin.
Tämä on yleisesti: "vetää nätisti alhaalta ylös asti" nokka. Jolla jenkeissä maine "alapää ei kärsi yhtään kun ajottaa aikaselle mutta vetää vakiota lujemmin rajottimelle asti"

Todellisuudessa automaattiin aivan kauhea.
Samoin overlappia on aika paljon (+30astetta) jollon huomaa hyvin kun alle puol bar ei tunnu miltään (soppa menee pakopuolelta läpi kivasti) ja kulutus on n. 1-2litraa T nokkaa enemmän.

Säädettävällä nokkapyörällä sai aluetta tiputettua hieman alas, jollon kulutus tippu järkevälle lukemalle (16l/100km -> n.12l/100km) sukkasilteen kun ajo.
Mutta taas ylhäällä ei ollut enään niin överi menijä.  >:(

JA EI, T-nokka ei ole kuningas. Se on vaan järkevä kulutukseltaan, kiva käyttiksessä, suht vakioissa ja AUTOMAATISSA. Ehkä siihen jos sais enemmän nostoa olis kuningas pikkuahtimilla?  8)

Just my 2 cents.  :pomo:

Lainaus käyttäjältä: Greycap
Tehdasesimerkkeinä vaikkapa legendaariset Nissan RB26DETT ja Toyota 2JZ-GTE

RB26DETT ei todellakaan väännä alhaalta erityisesti, todellinen kierroskone...
« Viimeksi muokattu: 05.08.2014, 16:04:38 kirjoittanut puliukk0 »
-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa Make

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1678
  • Volvo - Luxury car for people who think
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #752 : 05.08.2014, 16:22:56 »
Tässä täytyy määrittää sana "hengetön".


Aivan täytyy itsekkin tarkentaa. Vertasin vakio turboa tuohon omaani. Pointtina oli että  kireämmilläkin nokilla voi koneen kuitenkin saada vetämään yhtä hyvin alhaalta kuin nk vääntö nokilla.

Ehkä jonkun verran liian iso overlap tuossa itselläkin mutta kulutus maantieajossa jopa alle 10L/100km ja yleensä seka kulutus 12-15 välissä
« Viimeksi muokattu: 05.08.2014, 16:42:19 kirjoittanut Make »
BMW 530e xDrive
BMW 335i E93

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #753 : 05.08.2014, 16:39:33 »
Mulle on nyt vaan edelleen vähän epäselvää miksi automaattiin pitäisi saada järjetön alavääntö? Kaasua painamalla laatikko kuitenkin vaihtaa pienempää (okei on siinä aw:ssa se pakkokolmonen kepin varressa, sekin on muuten ihan pätevä ohitteluun) ja sellaista moottoria ja nokkaa ei ole tehtykään joka tuottaisi tehoa/vääntöä painamatta kaasua? Ainakin mulla on aina automaatissa löytynyt kaasua painamalla ohitustilanteessa sellainen vaihde jolla ollaan vetoalueella?

Eli en suoraansanoen ymmärrä tätä automaatista ja alaväännöstä meuhkaamista, paremmin sen leveän vetoalueen saa hyödynnettyä (eli vedätettyä turhan suurella vaihteella) käsivaihteistolla.

Mä tykkään ajaa automaatilla esim. 30% kaasulla kiihdyttäen ILMAN vaihteen vaihtoa alas, jolloin kulutus on tosi pieni.

Kun taas korkeampi virittämällä, vaihteen vaihto pienemmälle, korkea kulutus/kierroksia ja hitaampi kun ylempi vaihtoehto.

"Miksi ajaa optimoidula pikkuviri TDI volvolla mikä vääntää kivasti kun D24 saa hx30 samantehon"...ja vetoalue +3500rpm vrt 1500rpm->... Ja kulutus potenssiin kaksi. :D :D

Jos haluaa nopean, niin kickdown ja virinokka ja iso ahdin. Se on nopea kun on alueella. Siinä tehoa vitusti.
Tässä ei edelleenkään kun optimoida vakiota paremmaksi. Ei mitään max power holset superhyperiä.

ps. Kaiken mitä säästän käyttöripeästä Volvosta saan sen rahan oikeisiin autoihin...  :P
« Viimeksi muokattu: 05.08.2014, 16:42:13 kirjoittanut puliukk0 »
-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa Greycap

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1180
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #754 : 05.08.2014, 17:00:12 »
RB26DETT ei todellakaan väännä alhaalta erityisesti, todellinen kierroskone...

Onhan se mutta luulisin että silti täyttää tuon 200 Nm 2000 rpm vaatimuksen, ei sillä että kyseinen vaatimus mikään erityisen kova olisi. Siihen taitaa nimittäin päästä jopa vakio B230FK jos en ihan väärässä ole.

Ehkä jonkun verran liian iso overlap tuossa itselläkin mutta kulutus maantieajossa jopa alle 10L/100km ja yleensä seka kulutus 12-15 välissä

Tähän voin vain todeta että vakio huonosti hengittävä B230FT ja T-nokka, maantie siinä 8l/100 km pintaan ja sekalainen noin 9,5l/100 km. Ja farmarikorissa vielä.

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4444
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #755 : 05.08.2014, 18:12:54 »
Mulle on nyt vaan edelleen vähän epäselvää miksi automaattiin pitäisi saada järjetön alavääntö? Kaasua painamalla laatikko kuitenkin vaihtaa pienempää (okei on siinä aw:ssa se pakkokolmonen kepin varressa, sekin on muuten ihan pätevä ohitteluun) ja sellaista moottoria ja nokkaa ei ole tehtykään joka tuottaisi tehoa/vääntöä painamatta kaasua? Ainakin mulla on aina automaatissa löytynyt kaasua painamalla ohitustilanteessa sellainen vaihde jolla ollaan vetoalueella?

[ratakisko]
Hyvä alavääntö tekee ajamisesta vaivattomampaa. Ohituksiin (maantiellä 100-rajoituksella) ei tarvitse työntää sitä sukkaa sinne imusarjaan, vaan kevyt kaasun painallus sinne 1/3 kaasuun riittää oikein hyvin, ilman turbiinin lukon vapautusta ja alaspäin vaihtamista.
Motarilla (120km/h) riittää puolikaasu, jolla sitten poistutaan horisonttia kohden niin ripeästi, kuin reservit antavat myöden.
Täyskaasua käytetään vasta sitten kun on ihan pakko.[/ratakisko]

Automaattivaihteisto on minulla juuri siksi, ettei minun tarvitse hämmentää sitä keppiä, joten ajan D:llä ja vain erikoistilanteissa puutun laatikon toimintaan.  :pomo:

Kuten sanottu, minun pitää käyttää jarrua hidastaakseni nopeuteni alle 60km/h lukemaan jossain järjellisessä matkassa/ajassa.
Hyvin huomaa, ettet ole ajanut vääntävällä vinokoneella!  ::)

Ja kuten aikaisemmin monasti sanottu, minun mieltymykseni, minun projektinin ja selvästi minun Wäärin Wiritykseni!  :2funny:

Eli en suoraansanoen ymmärrä tätä automaatista ja alaväännöstä meuhkaamista, paremmin sen leveän vetoalueen saa hyödynnettyä (eli vedätettyä turhan suurella vaihteella) käsivaihteistolla.

No, rumasti sanoen, en todellakaan ihmettele! :facepalm:
Manuaalilaatikkoa en laita, joten se siitä!  >:(

Väittisin tuon oman 960 vetävän paremmin kuin vakion alle 3000rpm alueen jota käytetään enimmäkseen normi ajossa vaikka yläpäässä on tehoa ihan jotain muuta sitten. Kovin paljon paremmin ei mene V70 2.5t ala kierroksilla.

Voihan sitä väittää....   ;)

Jos 16-tappisessasi on menohaluja pienillä kuormilla siinä määrin, että joudut jarrulla sitä hillitsemään, niin sawolaisittain sanon: "Suoattaaha se olla niinnii tai suottaahan se olla toisinnii..."  ;)

Nimimerkillä: Keskialueen kuormilla, maksimi syttyennakko on enää 34 astetta, koska LH:ssa on kiinteä lastu tällä hetkellä....  :juhau:

Jos ois nokka mikä vetäis alhaalla JA ylhäällä. Olisi silloin säätyvät nokka-akselin ajotukset jätetty keksimättä.  ???

Ei lisättävää!  :2funny:

Tämä ei näköjään mene perille joillekkin edes ratakiskolla!  :-[


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4444
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #756 : 05.08.2014, 18:39:25 »
Voi ja käytäntöä se vielä onkin. ;)

Tarkoitat keskialueella vapari alueen keskialuetta niin samoilla ennakoilla mennään aikalailla.

Tarkoitan EZK:n neljää alinta kuormariviä.
Alipaineilla tasaisella tiellä mennään +160km/h nopeuksiin asti.


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa Veksi

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1392
  • Top Etanol
    • volvo-club.net
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #757 : 05.08.2014, 22:22:14 »
Kukaan ei ole ilmeisesti ikinä kuullut automaatti auton nokan, momentinmuuntimen ja perävälityksen yhteen sovituksesta?
Jos muutat yhtä niin paketti on vinossa. Jos autossa on vakio välitys ja momentin muunnin niin ei sillä pelkällä nokan vaihdolla paljoa tehdä
16valve puolella näitä asioita on testailtu 50-luvulta lähtien ellei jo aikaisemmin
Käyttöauto - isolohko Kartano 240 3/4 turpo interkoorel
Kesäauto - pikkulohko Camaro 346cid

"OStrichilla siihen tarvitaan kaksi purkkia ja läppäriä yhtäaikaisesti, eikä siitä saa logia talteen"

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4444
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #758 : 05.08.2014, 23:24:32 »
Viinalla ja 8v saa aika mielenkiintosia vääntökäppyröitä alle 3000-3500rpm. (kestää hyvin ennakkoa)
Riippuen tietenkin täysin eri kannesta kuinka nakuherkkä se on, on 16v aina parempi kuin 8v.

Todellakin alle 3500rpm Wiinakone kestää käsittämättömiä ennakoita kilisemättä!  :o

16-tappinen on ainakin nakuherkkä tietyistä paikoista nakutuskarttaa katsellessa, sillä siellä on ilmiselvästi ongelma alue 2000-4500rpm välillä keskikuormilla, sillä siellä nakukarttaa on herkistetty pirusti. Samaten muutamassa muussakin paikassa.   :o

Karttassa ylöspäin nousu on herkistetty nakutuksen tunnistus ja monttu on epäherkistys!



8-tappisessa tuo kartta on täysin tasainen joka kohdasta.  ::)





Meinasi syttylastun tekeminen mennä motorsportin puolelle!
40km päässä huoltsikalle pysähtyessä pesemään ötököistä umpeen muurautunutta tuulilasia huomasin, että takalasillakin on jotakin. Haju paljasti sen ATF:ksi.  :o
Siitä sitten auton alle kurkistamaan. Pirskatti! Sehän vuottaa öljyä pihalle!
No, auto parkkiin ja huoltamolta ATF:ää etsimään ja suppiloa samaten. ATF sentään löytyi (mobil 320) mutta suppilo meinasikin mennä hankalaksi. Ostin sitten kukkien kastelukannun suppiloksi.

Rempan jäljiltä oli sentään yksi pullo motoxin ATF:ää (pesuöljynä). No, tajusin sen korkin aukikiertäessäni sen omituisen korkissa olevan putken merkityksen! :facepalm:
Sehän on kaatoputki!  ;D

No, pullollinen lirutellen motoxia laatikkoon ja menoksi kotia kohden, toivoen, ettei öljylopu kesken.

Ei loppunut onneksi!

Öljyn paluulinjan helmiliitos siitä katkaistun putken kohdaltahan se vuoti. Joten vika ei ollut iso, vaan ns. jälkikiristettävä kohta!  :D
Liitos kireälle ja eipä näyttänyt vuotavan sen jälkeen.

Tulipahan siinä samalla öljyttyä auton alusta oikein huolellisesti!  :D

Sytty alkaa olla aikas hyvin hanskassa! Tosin sitä 75% kuormien seutua joutuu vielä pikkaisen hieromaan, että siitä saa optimaalisen, kun se on pirskatin kilinä herkkä siinä 3400-3600rpm välissä! Ja toinen "herkkä" paikka on siellä 5500rpm kohdilla, mutta se onkin jo paremmin hierottu!
Näyttää sille, että maksimi ahdoilla syttyennakot jäävät alle 30 asteen tai muutoin laulellaan wirittähän joululaulua!

Silti 15-50% kuormilla väännön kippipiste ei tule esiin edes 45 asteen ennakoilla!  :o

Jännä härveli tuo vinokone, kun sille juottaa Wiinaa!  ;D

Selvähän se, kännissähän tuo!  :2funny:


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2394
  • www.vrcf.fi
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #759 : 06.08.2014, 19:11:17 »
Onko sulla otettuna talteen AMM signaali vaikkapa kierrosluvun funktiona? Olis kiva kattoa siitä miten VE käyttäytyy.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4444
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #760 : 06.08.2014, 22:59:47 »
Onko sulla otettuna talteen AMM signaali vaikkapa kierrosluvun funktiona? Olis kiva kattoa siitä miten VE käyttäytyy.

En ole tallentanut, mutta osaan suu-sanallisesti kertoa miten se käyttäytyy.

Eli ensin nousee nopeasti solusta 32 (tyhjäkäynti) soluun 180-190 (3500rpm), jonka jälkeen nousu hidastuu selvästi ja jatkuu  melkoisen lineaarisesti sinne solun 235 nurkkaan (5500rpm).

Vakio (016) IMMu käyttäytyy hyvin samalla tavalla, mutta menee pohjille soluun 245 siinä 4000rpm kohdilla (0,9 ahdoilla), eikä nouse kirveelläkään sitä ylemmäs, vaikka ilmaa menee enemmän.


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4444
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #761 : 07.08.2014, 02:58:32 »
Tänään säädetty syttyä "hitusen" (+200km).
Vedot alkavat olla siinä ja kartat melkoisen hyvin hierottu isoilla (55-100%) kuormilla!  *taavih->

Veto kohdillaan ajotilanteissa ja ohituskiihtyyskin aikas mukava!  :)

Vartin vedossa kone pingaa ykkösvaihteella 5000rpm kun lähtee paikaltaan. Ajossa ongelmaa ei ole!  :o
Eikä aika mairittele mitenkään erityisesti (16,2s), eikä loppunopeuskaan mairittele (142km/h).
Toki pingaus vie ajastasta osansa, mutta oma osansa tulee ala-kierroksista, joita normaali-ajossa ei AW:lla pysty käyttämään.
Silti "huvittavinta" on se, että pingaus tapahtuu vasta 5000rpm ja ajossa se ei pingaa tuolla kirveelläkään, edes nelosella turbiinin lukko kiinni!

Eilen +5000rpm ennakot olivat 2-3 astetta parempia kuin tänään!  :o
Ainoa muutos oli katin etupuolen vuotavan liitoksen kiristys laatikon öljyputkien liitoksien kiristyksen yhteydessä!  :o

Jo aikaisemmin todettu katin tukkoisuus on taas jälleen kerran mikattua dataatm. :facepalm:

Jospa kärsivällisesti odotan, että hovi-hitsarini palaa lofooteilta omalla merikontillaan ja veivaan maseratin bi-turbon katin vasta sitten alle. Tosin väliaikais-ratakaisuna voisi olla suora putki katin tilalle.  :-[

Säätöreissullani näin jotakin, mikä pistää vihaksi! :peetu:

Nimittäin rekan keulaan ajajan!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014080618548483_uu.shtml

99% varmuudella tapahtuma oli tahallinen! Tie on suora ja helsingin suunnasta tulevilla autoilla on tilaa rekan keulaan osumatta sivusuunnassa se 9 metriä!
Osumasta päätellen hyvin huolella tähdätty! Hitusen pelästyin kauempaa, kun katselin, ettei vain olisi erään tuntemani foorumilaisen ohjastama raskas tapahtuman osapuolena!  :'(
Eipä onneksi ollut!  ???

Mutta silti....

Täytyypä kaivella muistikortti kamerasta ja laittaa jotakin aiheesta nähtäville!  :(


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4444
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #762 : 09.08.2014, 02:39:32 »
Meinaatko että vinokone automaatilla hyökkii?

No, kaikki vedon äkilliset muutokset ovat hyökkimistä. Mistään yyber-vedoista ei voi puhua, mutta mukava käyttikseen.

Eli se ei kulje millään vaihteella, eikä millään kaasun asennolla oikein mitenkään.
No tästä on hyvä jatkaa.

Unohdat lähtökohdan....   Kyllä tuo nykyinen tekeleeni on jotain muuta kuin alkuperäinen B230FK.
Siihen verrattuna tekeleeni on ripeä!  :D

Ja kyllä sillä keppiä antaa tavalliselle V70 vaparille ja tavis turbollekkin.  ;)
Mutta huomattavasti sivistyneemmin, kuin tavallisella lastu-virillä.

Suottaapi se T5 olla siinä ja hänessä...  ::)

Harmi, ettet ehtinyt viime viikonloppuna ratapäiville, niin oltais saatu vertaulukuvaa noihin muihin merikontteihin rataolosuhteissa.

Sori vaan, mutta viikonloppu oli sovittu jo etukäteen!   :(

Lisäksi radalla meikäläisen käsillä ei kummia tehdä, vaikka kaima-häkkisen/salon kaasujalan omaankin!  :D

Ei mopolla mahdottomia!  ;)

Tesla S/X olisi yyberiä!  *taavih->
Mutta hinta huimaa köyhää!  :-[


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #763 : 11.08.2014, 02:04:15 »
Hyvä kun puheenjohtajakin aukoo päätä. Huh huh.  :o
Mitä nyt autojen kaatamiselta, polttamiselta ja spinnailulta ehtii...  :D
« Viimeksi muokattu: 11.08.2014, 02:20:02 kirjoittanut TVS »
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #764 : 11.08.2014, 13:28:28 »
Mulla on sentään referenssejä.

Mun aito ja alkuperäinen arkkupakastin meni (ennen kaatoa), vartilla alle 15s 149 km/h. Eikä ollut edes viinalla ja säädötkin oli ties miten.

Joo ja mun isi on parempi kun sun isi...? Tavataanko hiekkalaatikolla?  :D Eipähän tartte maksaa ens vuodenkaan jäsenmaksua.  :idiot2:

Edelleenkin Mikalla "vaan" re85 swap mihin optimoitu lastut ihan harrastus pohjalta. LH:lla. Samalla faktojen kanssa purkaa LH:ta ehkä jopa parempien bulkkilastujen toivossa. (näköjään aivan turhaa, ts. hölmöiltä rahat pois kun paremmasta väliä)

Jos aiheuttaa näin paljon kränää, oikeen puheenjohtaja tasolla niin huh huh.  :o
Todellista wäärin wirittämistä näköjään. Optimointi (vanhemmissa) vakioautoissa ei ole sallittua tällä foorumilla! Kaikille iso holset tai muuten vittuillaan :D :D

Mistään yyber-vedoista ei voi puhua, mutta mukava käyttikseen.

Unohdat lähtökohdan....   Kyllä tuo nykyinen tekeleeni on jotain muuta kuin alkuperäinen B230FK.
Siihen verrattuna tekeleeni on ripeä!  :D

Ei mopolla mahdottomia!  ;)

Eiköhän se JuhaU:n esim. Amazoni aika paljon päheämpi laitos ole vaikka pariin kertaan polttettunakin, kun moni tämän foorumin laite!

Kuka tässä on verrannut oikeasti hienoa Amazonia, vanhaan 945. Missä vain lastut laitettu... Pitäisi ehkä verrata tuplakaasari vakio Amaan...
« Viimeksi muokattu: 11.08.2014, 13:30:11 kirjoittanut puliukk0 »
-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

 

Carcom Oy  Ateho