Kylki edellä puuhun/tolppaan, aika hankala tilanne auton rakenteelle. Tuon skenaarion takia ilmeisesti tuntuvat uudet autot levenevän koko ajan?
Olikohan pari vuotta sitten tapaus, jossa rattijuoppo katkaisi vanhan nissanin kahteen osaan ajamalla kylki edellä puuhun. Kuolonuhreja ei muistaakseni silloin tullut. Olisikohan mahdollista, että heikkorakenteinen auto on mennyt tuurilla juuri sopivasta kohdasta poikki ja äkkipysäystä ei ole päässyt tapahtumaan. Eli ihmisiin kohdistuneet voimat ovat jääneet pienemmiksi kuin jos auton rakenne olisi ollut kestävämpi ja pysähdys ja g-voimat rajummat.
Tuo virolainen C70 kaiken lisäksi törmännyt apparin kylki edellä ja kuski heittänyt henkensä. Olikohan turvavyö käytössä ja olisikohan sen avulla voinut vielä pelastua tuollaisesta tilanteesta...