Oma budjettiresepti:
Eteen:
- 2 kieppiä dieselin etujousista pois
- Motonetin nesteiskarit, joista sorvilla 60mm pois.
Taakse:
- 2 kieppiä kuormajousista pois
- 850 FK-coilisarjan takaiskareista 30mm pois (yhteensä n. 60mm lyhyemmät kuin orkkikset) yläpään silmukka hitsaamalla näihin kiinni
- DIY säädettävä panhard (IPD ja muut kaupalliset ovat paskoja, koska niitä ei voi säätää irrottamatta toista päätä!)
Uskomatonta mutta totta, alusta toimii erittäin miellyttävästi. Ei ole pintakova lainkaan, sopivan jämäkkä, mutta samalla mukava. Ei aiheuta vitutusta huonommallakaan tiellä, eikä mutkissa tarvitse pelätä auton kaatuvan.
Vakiopituisilla iskareilla alusta oli niin pintakova, että harkitsin kulkemista julkisilla.
Alustasetin ja kiristetyn lukkoperän asennuksen jälkeen ilmenikin sitten talviolosuhteissa erittäin epämiellyttävää aliohjautumista. Tämän ratkaisemiseksi taakse on tulossa triplavakaaja.