Alustan suunnittelua kun ei vielä ennen katsastusta pääse itseäni toteuttamaan, elikkäs tohon bossiin (760 89 vuosimallia) pitäs tehä jonkulainen slämmätty alustasysteemi eli maahan pitäs saada ja milläpä muullakaan kun halvalla.
Vanhoista 240 kokemuksista laikatut etujouset ajakoot asian keulassa ja varastosta heitän audi 80 iskarit sinne, lyhennän tolppien runkoa ja ostan yleismallin pohjaanlyöntikumit ja puukotan ne sopivan korkuseksi. Siinä olis etupää, eroaako noiden audin iskareiden laitto 700 ja 900 sarjalaisten keulalle kuinka paljon 200 sarjalaiseen laitosta?
Takapää onkin se missä tarvitsee hieman enempi pään raapimista, astra g:n iskarit on jo 200 sarjalaisessa paskat ja ilmeisesti tonne multilinkkiin tarvis jykevämmät iskarit, masuli:n topicista täältä vai cdlc:ltä luin että 99 saabin etuiskarit vois mennä jäykkäperäseen mutta miten multilinkkiin, tietääkö kukaan sanoa varmemmin? Toinen vaihtoehto mitä mietein on A Zafiran iskarit, luulisin niiden olevan jäykemmät ja enemmän painon alla sellasessa jalkapalloäidin munamallissa. Varsinkin jos ostais jotku sporttiversiot niin sais lyhemmät ja jäykemmät, eikös timo_r joskus myynyt sellaisia kun oli meinannut laittaa 200 sarjan taka-akselille, eroaako fyysisesti kuinka paljon g astran iskareista?
Jousiksi ajattelin laittaa takapäähän 200 sarjalaisen sedanin jouset lyhennettynä ja kierrettynä päällekkäin ja yhteen hitsattuna, kun ilmeisesti ne sopivat sinne paikalleen mutta ovat liian löysät yksistään.
Onko näissä suunnitelmissa jotain mätää ja multilinkkeihin perehtyneet osaatteko sanoa että toimisko tämmönen kokoonpano?
Kiitos jo etukäteen. :hello: