mulla offiautossa B23 ahdettuna ja ohjauksena MS2v3.0. offroad käytössä on todella hyötyä toimivasta tyhjäkäynnistä, tk-moottorina mulla on volvossakin käytetty bosch kaksinapaisena versiona. tällainen letkuversio on paljon helpompi viritellä paikalleen kuin tuo fordin laippamalli.
siviilikäytössä tk:n säätäminen on paljon helpompaa kuin maastoajossa, kaveri joka teki mulle säädöt hieroi tyhjäkäynnin osuutta melko kauan. peruskartat sai helpommin tehtyä.
siviili kakkosneloseen tulossa samanlainen ohjaus ja samanlainen tk-systeemi, vaikka ilmastoinnin puuttuessa tämä ei olisikaan niin välttämätön. kylmäkäynnistysrikastuksilla saa alun hoidettua, mutta saapahan tehtyä tyhjäkäynnin korjauksen esim. flektin pyytäessä virtaa...