Autodiagnoosi  Carcom Oy

Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic

  • 1333 Vastauksia
  • 673737 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Dave

  • Museopainotteinen
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1330
Hankittiin 735 Lumia avokille ja ihan hyvähän tuo on. En ymmärrä Windows-puhelinten haukkumisia, kun ei tuossa nyt 2 viikon aikana ole tullut mitään "miten tämä nyt toimii"-efektejä.

Ja maksoi vain 169 €, tuntuu olevan rahoille hyvin vastinetta.

Toistaiseksi siis ainakin Windows-puhelinten kelkassa mennään!

Mielipiteitä on monia. Itse kun pistin tyttöystävälle Lumian käyttökuntoon niin heti tuli olo, että en tykkää käyttiksestä... Ja kun miettii muutenkin miten Nokialle kävi. Täytyypi katsoa asiaa uudestaan mahdollisen androidin tullessa.
a car you can believe in

Poissa Puusilmä

  • Kankea kahvimestari sr.
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3084
Puhelin Samsung galaxy S3 puhelimen muisti alkaa loppua joten tungin sisään samsungin oman micro sd kortin 16G ja puhelin kyllä löytää sen ja ilmoittaa kuinka paljon siellä on tilaa, mutta ei kuitenkaan anna tallentaa sinne mitään?
esim. jos valitsen jonkun sovelluksen niin se ei anna sitä nappia "siirrä SD-kortille" what is the problem? Kiitos

Tästä syystä mullakin vaihtui samppa Sonyn X-peria Z:aan. Ja paras puhelin on mitä mulla on ollut.

Poissa Rodion

  • Koeajaja
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 942
  • BMW X3 TwinPower Turbo
Mielipiteitä on monia. Itse kun pistin tyttöystävälle Lumian käyttökuntoon niin heti tuli olo, että en tykkää käyttiksestä... Ja kun miettii muutenkin miten Nokialle kävi. Täytyypi katsoa asiaa uudestaan mahdollisen androidin tullessa.

Aika skeptisiä täällä oltiin... mutta niin vain N9:n jälkeen ero onkin ollut pieni käyttiksen suhteen ja muut ominaisuudet ovat vain parempia kuin ennen nyt. Kuulemma.

Poissa Ristus

  • Puheenjohtaja - Tossavainen - Teiden ritari
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 13560
  • "I reject your reality and substitute my own"
    • Kotisivut
Tämä uusin 8.1 mobiili käyttis on minusta parasta mitä mikrosofti on tarjonnut ikinä. tietysti iso kiitos nokialle sovelluksista ja alustasta. seuraavakin luuri voisi olla lumia jopa juuri tuo 735 muistuttaa hitosti mun vanhaa 920 lumiaa
S40 Racing -99 man, (855 2.5 10V -96 man),V70 XC 2.4T AWD Aut -01, V70 2.4T -02 man, V70 2.4T -02 aut, V70 2.5T AWD aut -07, V70 2.5FT man -08 ja XC90 T8 -16 Ristus Garage jos oli muita autoja en muista, osa on lapsien imissä ja päin vastoin.

Poissa völvöxc60

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4140
  • www.vrcf.fi
Tämä uusin 8.1 mobiili käyttis on minusta parasta mitä mikrosofti on tarjonnut ikinä. tietysti iso kiitos nokialle sovelluksista ja alustasta. seuraavakin luuri voisi olla lumia jopa juuri tuo 735 muistuttaa hitosti mun vanhaa 920 lumiaa
Ulkoisesti tuo on kyllä kevyempi ja huomattavasti ohuempi, kuin 920 ;)
Hinta/laadulta aivan loistava! Molemmilla likoilla on tuollaiset, kun halusivat hyvän etukameran, että saa ottaa näitä helevetin mitä lie Selfieitä :D
Kai ne kohta vinkuu sitä idioottimaista keppiäkin..
Sähköistä autoilua vuodesta 2020

Poissa Yesse

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 518
  • T4 Racing
    • Kuvia
Vihdoinki saapu kiinasta jouluna tilattu suojalasi HTC ONE M7 näytölle, ku aikoja sitte asennettu suojakalvo repsotteli reunoista.
Pari euroa makso tommonen 0.26mm karkaistu lasi, siistissä muovikotelossa tuli, ettei pääse kuljetuksessa taipumaan,
paketissa alkoholillinen liina ja viimeistely kuituliina. Näytöstä lähti nätisti vanhan kalvon liimajämät noilla.
Sitte vaan lasin liimapuolelta suojamuovi pois, alareunasta kulmat katto kohilleen ja päästi irti/anto lasin tippua paikalleen.
Sieltä ittestään rupes ilmat lähtemään kohti reunaa ja viimesen millin ilman painoin pois teippauslastalla.
On huomattavasti helpompi asentaa jäykkiä kalvoja/lasia verrattuna ohkasiin kalvoihin, ku voi juuriki tehä ton,
että "pudottaa" suojan vaan paikalleen ja ilmat lähtee helposti pois eikä jää kuplia.

Sormituntuma mukavampi ton lasin kanssa, ku muovisella kalvolla. Aika näyttää miten hyvin kestää kulutusta.
S40 T4 BTCC. 310hv/425nm @1.6bar [Holset HE221w] 

 (PS. Multa ei kannata kysyä apua ku ledivaloihin, en oo tekniikkavelho)

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Puhelin Samsung galaxy S3 puhelimen muisti alkaa loppua joten tungin sisään samsungin oman micro sd kortin 16G ja puhelin kyllä löytää sen ja ilmoittaa kuinka paljon siellä on tilaa, mutta ei kuitenkaan anna tallentaa sinne mitään?
esim. jos valitsen jonkun sovelluksen niin se ei anna sitä nappia "siirrä SD-kortille" what is the problem? Kiitos

Roottaa se. Ja tuuppaa sisään käyttikseksi joku cyanogenmod tai vastaava. Helpottaa kummasti tuota ja montaa muutakin ongelmaa. :)
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

hevepe

  • Vieras
Roottaa se. Ja tuuppaa sisään käyttikseksi joku cyanogenmod tai vastaava. Helpottaa kummasti tuota ja montaa muutakin ongelmaa. :)

Tääpä selvis tänää :D firman piikkiin tulee uus puhelin.

Niko_S

  • Vieras
Kaveri osti justiinsa Lumia 830, ja huomasi tänään, että näytön väliin oli mennyt kosteutta.
Oli ollut snadisti kostean fleecen povarissa. Hän sitten mietti ääneen, että kauankohan kestää, jos noin käy uudestaan.
Takuu tuskin korvaa, jos se tuosta hajoaa?





Niko_S

  • Vieras
"Lumppu" ei taida olla kosteussuojattu ?

Ei se taida olla, eikä olekaan.  :D

En nyt v*ttuillut kaverille, mutta sanoin, että minulla on tämä vanhempi Motorolan Moto G, jossa on valmistajan lupaama roiske- ja pölysuojaus.

Ihan hyvin tuntuu Motorolan lupaus pitävän paikkansa, koska olen tihkusateessa kuvia ja videota ottanut, ja puhelin ei ole mennyt rikki.
Metallin kanssa olen paljon tekemisissä, niin heikoin kohta on edelleen kuuloke, johon ne pienet hiukkaset magnetismin voimasta kasaantuvat.
Aluksi käytin etuläpällä varustettua kuorta tuossa Motorolassa, mutta luovuin siitä, koska se metallikertymä oli kahta kauheampaa.

Heikolla magneetilla olen kerännyt puhelukuulokkeesta rautahiukkaset pois, niin äkkiä parantuu puhelun laatu.

Takuu tuosta on jo mennyt, niin ei mitään hätää.  :D

Itse puhelin kyllä toimii edelleen täydellisesti, ja nyt odottelen, että Motorola saa ajettua Androidin 5.0 Lollipop päivityksen,
kun menivät lupaamaan, että Moto G:hen sen saa ilmaiseksi alkuvuodesta 2015.

Poissa Demi

  • Savisukeltaja
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1075
  • voi olla tai sit ei ole
Pakko sano en nyt niin tarkkaan tätä topiikkia lukenut mutta työ käytössä applen rimpuloita.
en itse ainakaan niistä pidä olenkaan eli kultanen 90-luku takaisin 2110 takas olivat helppoja käyttää. :idiot2: :2funny:
kiitoos ja anteeks.

Poissa Timo_R

  • sienimies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2557
  • www.vrcf.fi
Suositelkaas jotain puhelinta <200€ hintaluokassa. Toiveina kuulemma android, hyvä kamera ja mielellään max. 4,5" näyttö.

Hiukan eilen verkkokauppaa yms. selailin, mutten oikein keksiny ratkaisua. Omassa Huaweissa on neliytiminen 1,2ghz / 2gb ram, ja riittää hyvin mun käyttööni, mutta melkein kaikissa tuon hintaluokan vehkeissä on vain 1gb ram-muistia....riittääkö se nykypäivänä "peruskäytössä"?
Volvo 242 B234F(T) *talviunilla*          Volvo 854 T-5R *seisoo*         Volvo 940 GLT *kesälevolla*         V70 T5 -05
Shitroen Jumper L4H2 180HDI -14 *ensimmäinen ranskatar*
S80 T6 *puretaan*
Emännällä V70 2.4D Summum -06 & Audi A6 Allroad 2.7tdi

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
siis eikö ihan oikeasti kellään ole Nokian 635 lumiaa käytössä ? ei tämä nyt niin uusi laite ole vai pitääko / kö täällä jutella androideista ? tyttärelle olen hankkimassa rikkoontuleen omenan tilalle puhelinta.

Ei ole käytössä, mutta mitä muita "uusia" lumioita olen käyttänyt ja juttuja noista kuullut, niin harvinaisen hyvä hinta-laatusuhde noissa on.

Mutta omakohtaisen kokemuksen tuomaa tietoa ei mulla ole, valitettavasti.
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa ErkkiXC

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1019
  • XC70 D4 AWD -16, aito ruotsalainen
Suositelkaas jotain puhelinta <200€ hintaluokassa. Toiveina kuulemma android, hyvä kamera ja mielellään max. 4,5" näyttö.

Hiukan eilen verkkokauppaa yms. selailin, mutten oikein keksiny ratkaisua. Omassa Huaweissa on neliytiminen 1,2ghz / 2gb ram, ja riittää hyvin mun käyttööni, mutta melkein kaikissa tuon hintaluokan vehkeissä on vain 1gb ram-muistia....riittääkö se nykypäivänä "peruskäytössä"?

Minä etsisin vähän käytetyn Sonyn Xperia Z1 Compactin, noita saa parin sadan pintaan jo aika uusiakin.

Poissa Dave

  • Museopainotteinen
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1330
siis eikö ihan oikeasti kellään ole Nokian 635 lumiaa käytössä ? ei tämä nyt niin uusi laite ole vai pitääko / kö täällä jutella androideista ? tyttärelle olen hankkimassa rikkoontuleen omenan tilalle puhelinta.

Muijalla on 625. Tuntuu siitä tykkäävän ja on toiminut hyvin. Itse en Windowsia luuriin halua.
a car you can believe in

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy