0
Murtsi ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
taitaa tulla liikaa kulmaa niveleen
Jep, mulla on jo säädettävät ylätukivarret ja juuri kyseisen syyn takia pitäs niitä alempiakin lyhentää
Onko kukaan lyhentänyt taka-alatukivarsia 240ssä? Tällä tavoin saisi pyörää eteenpäin ja asettumaan paremmin. Turbobricks foorumilla oli joku tehnyt kyseisen operaation, eli 20mm pituudest..
heps, olisko kellään minkäännäkösta kuvaa tai kuvia niistä "holkeista" mitä ootte väkerrelly sinne tolppaan nuiden audin iskareiden kanssa? ei nyt tyhmä pää tajua että minkälaiset sinne pitäs tehdä.. ja sitte vielä että mikä vm audi 80 patruunat piti olla? jotka siis käypi tuoho 240 tolppaan kun lyhennetään tolppaa
olikohan ne -76 audi 80...kuitenki b1
Motonetin mukaan vm. 72-78. Tosin sieltä ei enää saa kaasuiskareita noihin vanhoihin....tai ei ainakaan netin mukaan ole. Tilaamalla ehkä.
Siis nuista vakiotolpista säädettäviä yritän tässä väkertää, ja joo lyhennän tolppaa, käsitin että nuo audi 80 iskarit on myöskin hitusen ohuemmat että jää lonkkaseen tolpan sisälle? niin niistä holkeista kuvaa jos olis
Audin iskari on paksumpi yläpäästä, kun volvon eli siitä iskarin lukitusmutterista pitää ottaa vähän tavaraa pois sisältä mikäli haluaa sen sillä keskittää tolppaan..
ilmeisesti jokin merkki volvon pumpuista on sellanen missä on tuo "paksumpi" mutteri.mulla on myös sellasia muttereita mitkä menee suoraan audin pumppuun. Voin laittaa kuvan noista