Hommattuna nyt TDIC levy ja painelaakeri sekä m3 asetelma. Kestääkö tuo sisäänajon jälkeen kuminpolttoa/kytkinpommia? Eka vakiokytkin ei kestänyt...
Kivoja nää odottamattomat ongelmat, Sre-763:sen piti olla olla bolt on kamaa, mutta eipä passaa pultin reijät kohilleen kun asetelman lyö vauhtipyörään. Eli taas lisää hommaa, porailla uudet reijät ja tehdä kierteet niihin.
Rautalangasta väännettynä:
Kuten sanottiin, SRE -763 asetelma sopii ihan suoraan paikalleen d24 vauhtipyörään, aivan kuten sachs lupaakin ja kuten sachs on tarkoittanutkin. Eli -763 on siis se D24 moottorisiin volvoihin tarkoitettu asetelma.
-618 asetelma taas on BMW M3 malliin tarkoitettu SRE, joka ei sovi suoraan mihinkään volvoon. BMW asetelmaa on porukka kyllä sovitellut volvon vauhtipyörään, mutta se vaatii koneistamon palveluita. Itse niitä reikiä ei kannata mennä porailemaan, sillä melko suurella todennäköisyydellä se ei osu enää keskelle. Eikä sovi tietysti muutenkaan, koska M3 asetelma on tarkoitettu kokonaan erimalliselle vauhtipyörälle. Sitä ei ole tarkoitettu volvoon asennettavaksi.
Eli -763 sopii, -618 ei sovi. Molemmat on kyllä 228mm levylle, mutta muuten täysin eri asetelmia.
Suosittelisin vaihtamaan tuon siihen oikeaan asetelmaan. Jos siis tilasit itse m3 asetelman, kuten ymmärsin, niin postikulut menee omaan piikkiin, mutta säästyy paljolta vaivalta. Jos tilasit ihan tuotenumerolla sen oikean asetelman, niin sittenhän se on tietysti myyjän virhe ja myyjä hoitaa postikulut.
Tuossa vielä se tuotenumero kokonaisena: 883082 999763
Numerohan on kaikissa sachs SRE kytkimissä muuten sama, vain nuo kolme viimeistä numeroa vaihtelevat, eli siksi yleisnimeltään SRE -763