0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Eli se tarvii säätimen erikseen, jos haluaa nostaa 1.0bar?
Ei kun uuden jousen!
Ei kun syöttää kellolle 0,2b vastapainetta.
Ahaa! Eli se on kaksi-nippainen kello? Linkin kuvissa sitä toista nippaa ei näy.Itselläni on myös tuollainen kaksinippainen hukkaportin kello ja soveltuva paineensäädin. Tosin ei vielä asennettuna.Siinä on säätö-väli 0,5-2,2baaria. :hello:
Noniin auto pelaa taas normaalisti ja saa kierrättää niin paljonkuin vain uskaltaa tai sitten huippunopeus tulee vastaan.Eli toimimattomuuden syynä oli imuputkessa olevan huohotusletkun anturin(?) liitoskohdan repeäminen tai oikeastaan oli sulanut ja jotenkin taipunut niinsiihen oli sitten syntynyt reikä minkä surauksena kiihdytyksessä veti ilmaa raakasti imm ohi joten seokset menivät sitten päin jotakin.Onkos muuten ko anturi tärkeäkin?
Joku voisi kiltisti laittaa tähän linkin mistä saa 1.0bar kellon tuohon 13ceehen :hello:Edullinen tietysti
Ihan kiltisti heitän tuon:Kliketiklik!00%bolt-on. Verot saat tuohon vielä päälle maksaa.
Paljonko ne noin on?
Alle kaksikymppia sanoisin näin mututuntumalta.