Carcom Oy  Ateho

965 T6 & V70 D5 AWD

  • 601 Vastauksia
  • 201706 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Masuli

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1184
    • Flickr!
Vs: Masulin 960 "T6" & ex-seiskat >> StankkeKartano
« Vastaus #480 : 08.09.2016, 07:48:55 »
Tuota akun ja pesupytyn ristiin heittämistä tässä on jo huudeltu, tosin tuossa paisarin peitekopan alla kun on vielä se abs-boksi jolloin tuota muovia ei oo paljon varaa puukotella. Enkä tiedä edes saisko sitä kovin fiksusti ja siististi puukoteltua  :o

Noihin kuivaimen päällä oleviin muoveihin törmää kyllä harvakseltaan, pitäisi jostain itellekin hommata se sekä puolat peittävä muovi uutta kun molemmat ovat hieman haljenneet. Itsehän noi olen säilyttänyt juurikin siitä syystä, että konehuone on paljon kliinimpi omaan silmään niiden kanssa kuin ilman  :)

Aijaa, no joku on heittäny mun autosta sen siitten kuikkaan.
Se on muuten samanlainen alunperin, kuin masulinkin, jopa väriltään. ABS koppa kyllä löytyy.

Yhdennäköisyys oli hämmentävä! Tämän takia autot pitäis joskus saada vierekkäin pientä photoshoottia varten. Ois hauska vertailla kun on orkkis vieressä  :D
Mut sukellus on in, ei sen tarvii edes näyttää hyvältä
Volvo 965 "T6" RE85
http://masitech.ddns.net

Poissa Justus

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2500
  • C70 T5, XC70 OR 2,5T, V70 Classic 2,4 & 960 B6304
Vs: Masulin 960 "T6" & ex-seiskat >> StankkeKartano
« Vastaus #481 : 08.09.2016, 09:51:02 »

Yhdennäköisyys oli hämmentävä! Tämän takia autot pitäis joskus saada vierekkäin pientä photoshoottia varten. Ois hauska vertailla kun on orkkis vieressä  :D

Juu voidaan joskus ottaa kuvia, kunhan ensin saan moottorin takaisin lattialta paikoilleen. Pienen inspiksen ja konerempan se vaan vaatii, pari vuotta jo mennyt sitä inspistä ja aikaa ootellessa ;D taitaa kohta mennä paaliin, jos ei inspistä tuukkaan.
Jäi koukkukin silloin vaihtamatta, maalin se kyl ehti saamaan päällensä...

Poissa Masuli

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1184
    • Flickr!
Vs: Masulin 960 "T6" & ex-seiskat >> StankkeKartano
« Vastaus #482 : 26.09.2016, 09:17:35 »
Sitä alkais pikkuhiljaa olemaan ajokausi paketissa. Seuraavaks pitäis rykiä tuo 850 leimalle niin vois ysin laittaa talviteloille. Sopivasti vuotaa/hikoilee nyt öljyä jostain ahtimen päälle ja käryttää aivan v*tusti, näkyvää vuotoa ei kuitenkaan ole havaittavissa. Pakoputkessakin on jotain hämminkiä, tutun talliin ajaessa nappas kynnykseen kiinni ja ei mee enää kunnolla paikalleen. Talveksi tässä alkaa olemaan jo mukava todo-lista kun näihin edellämainittuihin lisätään vielä jakopää, vanteiden entraus, perän puslien läpikäyntiä, kattoluukun vaihtoo ja sisustan yleistä siistimistä sekä miljoona muuta pikku juttua. Ainiin, pitäishän sitä rullilla ja leimallakin kävästä jossain välissä  :D

Tietää taas minne rahat menee, onneks tässä ei sillä tavalla jäniksen selässä olla. Tämmöstä myös mallailin huvikseni


Katsotaan josko tuon pystyisi toteuttamaan, vaatii tietysti muutoksia ahtoputkistoon reilulla kädellä.

Tuli viikonloppuna reilusta kärytyksestä huolimatta pyörähdettyä pilalle madallettujen Season Ender miitissä, sieltä pari ruutua jotka tarttui omaan kennoon



Mut sukellus on in, ei sen tarvii edes näyttää hyvältä
Volvo 965 "T6" RE85
http://masitech.ddns.net

Poissa Masuli

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1184
    • Flickr!
Vs: Masulin 960 "T6" & ex-seiskat >> StankkeKartano
« Vastaus #483 : 30.09.2016, 22:08:25 »
Spämmätään vielä yhdellä kuvalla. Kerrankin miitistä mun menopeli ikuistettu jonkun muun kennolle  S*
Harmi vaan et siltä ns. huonommalta puolelta, mutta taitojen, ajan ja budjetin puitteissa tollekin vois koittaa talvella tehdä jotain


DSC_0349-HDR by Roope Haapalainen, on Flickr

Tästä kuvasta erittäin näyttävä ja syvä kumarrus kuvaaja Roope Haapalaiselle
Mut sukellus on in, ei sen tarvii edes näyttää hyvältä
Volvo 965 "T6" RE85
http://masitech.ddns.net

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: Masulin 960 "T6" & ex-seiskat >> StankkeKartano
« Vastaus #484 : 30.09.2016, 22:36:24 »
Harmi vaan et siltä ns. huonommalta puolelta, mutta taitojen, ajan ja budjetin puitteissa tollekin vois koittaa talvella tehdä jotain.
Paalata kun jousekkin jo ihan loppu?  :D

Poissa razori

  • Kankea kahvimestari - SER-kierrätys
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2906
  • "Noku mä haluan"
Vs: Masulin 960 "T6" & ex-seiskat >> StankkeKartano
« Vastaus #485 : 30.09.2016, 22:40:12 »
Paalata kun jousekkin jo ihan loppu?  :D

Leima pitää uusia ensin, sitten saa viedä paaliin :nohnoh

Poissa Masuli

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1184
    • Flickr!
Vs: Masulin 960 "T6" & ex-seiskat >> StankkeKartano
« Vastaus #486 : 07.12.2016, 00:35:50 »
Paalaus on aina vaihtoehto. Tai sitten jopa ainoa vaihtoehto.

Viime kuvista ei mitään mullistavaa oo tapahtunu, vaiheessa x ruuvasin Workit alta ja heitin välikelin pyörät alle. Syystä jotta talvirenkaat oli hukassa, mutta nekin löytyi ja löysi tiensä alle jossakin vaiheessa. Oikeestaan mitään muuta kevyen etupään noston lisäksi ei edellisen ja tämän viestin välillä ole tapahtunut. Viime viikolla kävin torstaina pesemässä ja sunnuntaina vietiin aamulla talvisäilöön. Tai oikeastaan jäi vielä pihaan seisomaan, kun oli yksi about läpimätä Transit edessä.








Sinne se jäi tallin pihaan, kahden samanlaisen viereen

Sinänsä jäniksen selässä tässä ei olla, tuskin kuitenkaan ennen vuoden vaihdetta tapahtuu mitään merkittävää. Ensimmäisenä listalla nyt ainakin jakopää, jonka jälkeen etsitään mistä tuo vuotaa öljyä (kommentit tinakoneen öljynkulutuksesta voi asettaa tuohon alapuolelle). Vanteetkin pitäis fiksata ja maalata ehkä uuteen väriin talven aikana. Noita kaaria katella ja kaikkee muuta pientä sipistelyä. Onneks nyt on talvimiina jossa on leimaa ensi vuoden syksyyn niin ei autottomuuskaan vaivaa.

Palataan astialle taas kun on saatu jatkettua eteenpäin  :)
Mut sukellus on in, ei sen tarvii edes näyttää hyvältä
Volvo 965 "T6" RE85
http://masitech.ddns.net

Poissa Masuli

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1184
    • Flickr!
Vs: Masulin 960 "T6" & ex-seiskat >> StankkeKartano
« Vastaus #487 : 10.01.2017, 13:48:51 »
Tallista vapautui vihdoin tilaa ja viikonloppuna oli sen verran aikaa kaiken muun ohella, että kävin rykäsemässä auton sisälle. Seisonut pihalla omien muistikuvien mukaan about 3 viikkoa, melko helposti lähti käyntiin pelkällä viinalla. Tosin starttaushetkellä pakkaslukemat taisivat olla siinä ~neljän miinusasteen tienoolla. Oikeastaan ainut asia mikä jännitti oli akun lataus, sen vuoksi patongin takakontista löytyi varuiksi apukaapelit. Alla olevasta kuvasta voi klikata videon auki.



Eipä siinä ihmeempiä, käyttelin autoa kauan lämpimäksi ja ajelin tallin pihassa ympyrää käyden kaikkia vaihteita läpi. Annoin vielä käydä pihassa ennen talliin ajoa jonkin aikaa, välillä itse pitäen kierroksia 2-3krpm jotta kone olisi oikeasti lämmin. Sen jälkeen auto pakitettiinkin talliin paikalleen. Tuli neämmä nostettua keulaakin liian vähän sillä tallin ovella olevan kynnyksen/auton korkeuden/tai puolikkaan insinöörin suunnitteleman pakoputken vuoksi talliin ajamisesta muodostui jälleen prosessi joka työllisti kaksi ihmistä. Itseni toki mukaanlukien. Mutta summa summarum Volvo saatiin talliin omalle paikalleen. Tuntuu hyvältä, ekaa kertaa talveksi "oma" lämmin talli  S*


Tarkkasilmäiset pussihousut huomaa taustalla jo asennusta odottavia asioita

Tämä on vähän unohtunut koska piti tuohon käyttiksenä olevaan sitruunaankin tehdä perushuoltoja: jakopää, tulpat ja ilmansuodatin. Tänne ei niistä sen enempää. Myös aikaa vei tuo pihalla maannut 850 projekti joka otettiin työn alle vihdosta viimein. Yhtenä syynä vitkutteluun sen laittamisen aloittamisessa oli se, että nyt siihen oli mahdollisuus saada pitkä leima parin vuoden seisomisen jäljiltä. Kiskastiin tuo kasipätkä sitten kaverin halliin työn alle.

Ensimmäisenä lähdettiin selvittämään tuota "arkaluontoisinta" vikaa, joka aika pitkälti pääsi päättämään tämän auton kohtalosta: vika ABS-järjestelmässä. Vikakoodia tuppasi takapään anturista oikealta puolelta. Kerran jo tuon anturin käytin irti ja se ihan oikeasti näytti siltä, että anturi voisi olla viallinen joten suljin ABS-boksin toistaiseksi pois. Mukavana yllätyksenä tuli, että näissä alkupään kasipätkissä ABS-anturin liitin löytyy suoraan liittimestä joka mahdollistaa taakse yksittäisen anturin vaihtamisen. Aikaakin tuo säästää, alle tunnissa tuon taisi vaihtaa heittämällä. Samalla pääsi vähän kirraamaan käsijarrua. Anturi vaihtoon, koodit nolliin ja auto käyntiin, ei sammunut ABS-valo. Pidettiin akkua x aikaa pois, ei sammunut vieläkään. Päätin kuitenkin lähteä testilenkille ja kaartaessani takaisin tallin kulmalle huomasin, että valo sammui ja ABS:t alkoi toimimaan.



Sitten siirryttiin muihin tiedossa olleisiin vikoihin. Ensimmäisenä hypättiin tankin pannan kimppuun, joka oli ruostunut poikki ja ilmeisesti ajettu vielä johonkin kiveen. Pahimmat mädät päistä pois ja pätkä peltiä Kemppiliimalla väliin. Viimeistely Mastonin 121:llä. Pakoputki myös vuosi hieman. Kun sain kammettua itseni auton alle en enää ihmetellyt yhtään miksi, sitä oli joku aikaisemminkin koittanut paikata. Oli vaan unohtunu hitsata puolet saumoista  ;D Ajattelin, että kokeillaan ensin Tokmannin paikkausnauhalla tilkitä noita saumoja. Jos katsastusinssiltä tulee punaista valoa niin säästetään orkkis vaimennin sekä katti ja käydään hakemassa Biltemasta emmeet josta saadaan värkättyä uusi pakoputki. Pitää sanoa, että yllätyin kyllä tuon paikkausnauhan toimivuudesta.



Viimeiseksi hommaksi jäi vielä turvavöiden sekä takapenkin selkänojien (jotka ovat kiinnittettynä autoon mustalla magialla) pesu sekä sisustan kasaaminen loppuun. Yllättäen unohdin pestä turvavyöt edestä ja leimakonttorille lähtiessä tajusin kun vyötä vedin, että homeessahan se perkele on kevyesti  :D Ennen konttorille lähtöä vielä tsekattiin perusasiat ja eteen jouduttiinkin polttimo vaihtamaan ja samalla säätämään valojen suuntausta. Ohjaustehostimeen lisäsin hieman öljyä vielä ennen lähtöä, kun siellä oli pinta matalalla ja tuntui ohjaus kevyesti takkuilevan.













Suurin yksittäinen asia ennen leimaa oli tosiaan tuo sisustan pesu, nyt sen pitäisi olla homeesta vapaa. Lukuunottamatta turvavöitä edestä, jotka pitää vielä puunata.Ennen leimaa en mitään muita kuin tiedossa olevia jaksanut suuremmin ihmetellä. Pohjaa hieman katselin ja koputtelin, ettei ole läpimätä, jarrujen toimintaa testasin sen mitä ajamalla pystyi sekä renkaita muljailin ja koitin ajaessa tähdätä kuoppiin että kuulee tuleeko alustasta ylimääräisiä kolinoita. Kyllä se katsastusmies sitten kertoo, että mitä siellä on vikana. Eilen maanantaina lähdettiin leimakonttorille luottavaisin mielin hakemaan vikalistaa. Pihalla seurailin iskari ja jarrutestiä, omaan silmään näytti hyvältä ja katsuri tuumi samaa ajaessaan auton sisään. Totesi toisen takalevyn olevan hieman kiero, mutta ei aiheuta kummempia toimenpiteitä. Päästötkin saatiin helposti napattua. Tässä vaiheessa jo hiukan itseäkin jännitti, että meneekö se läpi. Hantin puolelta valon suuntaus oli perseellään, mutta hoidettiin katsurin kanssa sekin saman tien kuntoon. Loppujen lopuksi siinä kävi sitten näin



Leimaa pätkähti 9.4.2018 asti. Toki sieltä muutama huomautus tuli otteeseen: äänimerkki, pieni ruostevaurio helmassa ja yllättäen koiranluu kuskin puolelta. Hieman jopa harmittaa, että ensimmäinen auto joka menee kerralla leimasta läpi on seissyt kaksi vuotta puun alla ennen katsastusta  :D OE-tulpat ja öljynsuodatin tuohon tuli Skruvatilta tänään tilattua, perjantaina käyn matkalla Motonetistä nappaamassa mukaan koiranluun, öljyt ja ilmansuodattimen. Jos viikonlopun aikana tallilla saisi tehtyä tuollaisen perushuollon sekä korjattua nuo otteessa mainitut asiat. Jakoremmin vaihtoakin on tullut suunniteltua, siitä kun ei ole mitään tietoa. Eikä se näissä onneksi mikään ylitsepääsemätön homma ole. Tälle kun ei itsellä erikoisemmin ole käyttöä niin pätkäytin tämän eilen myyntiin, kuvaa klikkaamalla aukeaa linkki chattiautoon

Mut sukellus on in, ei sen tarvii edes näyttää hyvältä
Volvo 965 "T6" RE85
http://masitech.ddns.net

Poissa Masuli

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1184
    • Flickr!
Vs: Masulin 960 "T6" & ex-seiskat >> StankkeKartano
« Vastaus #488 : 21.02.2017, 00:56:00 »
Viime aikoina kasipätkä on vienyt kaiken tallilla vietetyn ajan ja energian. Ensin katsastuksen jälkeen suoritettiin ihan perus huoltoa: tulpat, öljyt + suodatin sekä ilmansuodatin. Katsastuksessa tuli huomautus koiranluusta, joten tuo tuli myös vaihdettua. Tämän jälkeen alkoi ns. koettelemukset. Auto hörähti käymään ja about samalla sekunnilla se sammui, jakoremmihän sieltä meni poikki. Omaa tyhmyyttähän tuo taas jälleen kerran oli, tulipahan taas opittua.

Motonetistä uusi remmi ja kädet ristissä asentamaan, no eihän se käynnisty. Eipä auta itku markkinoilla, alettiin tallilla repimään hattua pois. Samalla kyselin jo kaveripiiristä tuollaista lamamallin 10V kantta ja sellainen löytyi. Taas uusi reissu Motonettiin ja hakemaan vaadittavia tiivisteitä ja tarvikkeita kannen vaihtoa varten. Kannen vaihtohan oli varsin suoraviivainen operaatio, vanha pois, putsataan paikkoja ja uusi tilalle. Konetilassa on yllättävän hyvin tilaa operoida. Vanhasta kannesta oli kuus venttiiliä kierossa, ihmekös sinänsä ettei käy  :D

Mutta, eipä käynyt vieläkään. Jako kohdallaan ja bensaa tulee, vaan ei kipinää. Vika paikallistettiin ensin puolaan, mutta vaihdon jälkeen todettiin sytkäpäätteen olevan todennäköisin syyllinen. Sytkäpääte kainalossa Motonetin tiskille, joka tarjosi eioota. Tästähän löytyi alunperin tämän näköinen 7 -pinninen sytkäpääte



Osanumerollakaan haku ei oikein tuottanut tulosta sen enempää kuin yleinen googlaaminen aiheeseen liittyen. Vastaavaa osaa ei löytynyt mistään uutena ja purkuautoista en kerinnyt tätä kysymään, sillä kaveri huomasi tallilla ollessa, että liittimeen tulee kuitenkin vain neljä johtoa. Kytkentäkaaviot levälleen ja totesin, että molempiin tulee sama johdot samoista paikoista. Ainut ero, että 4 -pinnisessä mallissa johdot puolalle tulevat suoraan sytkäpäätteestä, kun taas tässä tulee alkuperäisenä johtosarjalta. Kävin Motonetisä noutamassa sopivan AMP -liittimen ja tein hyppylangoilla pienen koekytkennän ja kytkennän tuloksena antoi taas kipinän.

Vaihdoin liittimen asianmukaisesti johtosarjaan, mutta ei vieläkään käynnistynyt. Tässä kohtaa epätoivo alkoi toden teolla hiipimään puseroon. Ihmettelin vähän kaikkea, kyselin kavereilta ja ihmettelin lisää. Alkoi epäilys kaivaa mieltä, että jako on tavalla tai toisella pielessä. Pyörittelin jakopäästä merkit kohdalleen, irrotin jakajan hilppeet ja nokan anturin. Näky oli tämä



Tutkailin hetken aikaa netistä kuvia ajoitustyökalusta sekä nokkien ajoituksesta, pyörittelin imunokan tuon uran mukaan kohdalleen ja kas kummaa, ajoitusmerkit asettuivatkin "kohdalleen" näin



Jakopää kasaan, kiristin paikalleen ja kasailemaan muita juttuja. Puolanjohtoa paikalle laittaessa tuntui oudolta, kuin ei olisi asettunut paikalleen. Johto pois ja totesin liittimen menneen lyttyyn. Yritin pihdeillä vääntää suoraksi, mutta poikkihan tuo meni. Viimeiseen asti yritti vastustaa  :idiot2:  Painoin kuitenkin johdon paikalleen ja tuntui siltä, että se voisi yhdistää. Tarkistin jaon, pyörittelin moottoriä räikällä pari kierrosta, tarkistin jaon jälleen, niputin loppuun ja menin vääntämään avaimesta. Vihdoin auto lähti tulille. Nopee tsekkaus, ettei isommin vuoda nesteitä ja tallista pihalle. Ajoin nätisti pienen lenkin ja pidin välillä kierroksia hieman korkeammalla pihassa käydessä. Aika nopeasti loppui nostajien rallatus. Vähän ennen tallilta lähtöä huomasin, että vuotaa öljyä jostakin. Vuoto paikantui venttiilikoppaan, ilmeiseti huono liimaus ja öljy nousi pultin alta. Kotiin ajellessa myös pätki käyntiä muutaman kerran. Onneksi varastosta löytyi edellisen seiskan vanha puolanjohto, jonka vaihdoin tähän ja pätkiminen loppui.

Viikonloppuna tallille ajellessa hain Motonetistä uudet o-renkaat kopan alle ja kävin samana iltana ne tallilla vaihtamassa. Putsasin tiivistepinnat huolellisesti, levitin liimat uudelleen ja laitoin uudet o-renkaat. Liiman annoin kuivua sen aikaa kun kasasin auton loppuun ja lähdin ajelemaan tallilta kotiin päin. Vuoto loppui tuolla operaatiolla. Samoihin aikoihin huomasin, että matka- ja trippimittari on lakannut pyörimästä.

Tänään piti käydä pesemässä auto ja ottaa uudet myyntikuvat, mutta tyydyin vain ottamaan uudet myyntikuvat. Lumisateen ansiosta näihin saatiin vielä kiva tekotaiteellinen tunnelma:













Tämä on siis edelleen myynnissä, huokeaan 800 euron hintaan

Ysille tuskin tapahtuu yhtään mitään merkittävää ennen kuin kasipätkä on vaihtanut omistajaa. Tosin, on tässä tullut tehtyä hieman hankintoja ettei tekeminen lopu kesken. Talvimiitistä jäi käteen sisusta, tuo logistinen ratkaisu saattoi myös huvittaa muita miitissä paikalla olleita  :D



Luvassa on siis sisustan downgreidausta sekä keulan ilmeen parantelua





Toivottavasti seuraavassa postauksessa voidaan keskittyä pelkästään ysiin ja sen saattamiseen kohti kesäkuosia  :)
« Viimeksi muokattu: 21.02.2017, 01:01:04 kirjoittanut Masuli »
Mut sukellus on in, ei sen tarvii edes näyttää hyvältä
Volvo 965 "T6" RE85
http://masitech.ddns.net

Poissa Kalamies

  • Dynomies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2247
Vs: Masulin 960 "T6" & ex-seiskat >> StankkeKartano
« Vastaus #489 : 21.02.2017, 01:57:49 »
Punanen nahka ei ole koskaan downgreidausta! :smitten:

Lasiluukkuhan sulla jo odotteli asennusta?

Poissa Acke

  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 4399
Vs: Masulin 960 "T6" & ex-seiskat >> StankkeKartano
« Vastaus #490 : 21.02.2017, 08:01:46 »
Talvimiitistä jäi käteen sisusta, tuo logistinen ratkaisu saattoi myös huvittaa muita miitissä paikalla olleita  :D
Upea lisä ysiin  S* Pakkaaminen näytti kyllä vähän haasteelliselta  :D

Poissa Maxxxed

  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 6136
  • Tjuurboooo
    • Teemu Lehtisaari Photography
Vs: Masulin 960 "T6" & ex-seiskat >> StankkeKartano
« Vastaus #491 : 21.02.2017, 08:05:03 »
Auu  S*
Eriomainen sisustan väri harmaaseen autoon. Hyvältä näyttää :)
Volvo S40 T4 1997 (Kilpuri)
Bmw F25 LCi 20d xDrive M-Sport 2015 (Käyttis)

Poissa P11S1

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1446
Vs: Masulin 960 "T6" & ex-seiskat >> StankkeKartano
« Vastaus #492 : 21.02.2017, 08:42:08 »
Hyvä päivitys tulossa! Ysin jenkkivalot on myös hyvä valinta. ;)

Eikös noissa nahkajakkaroissa ole samat pehmusteet mitä alkupään kangas/plyyshi penkeissä oli? (760 82-86?)Sellainen apparin jakkara jostain ja pehmusteet tuohon kuskin penkkiin. :) Ihan omiakin penkki projekteja silmällä pitäen mietin.
744turbo ic++ -90 / 764turbo jenkki -85 / 945GL -95 / V70 2.5 20v -99 / Hilux LN110 -89
Purussa 700/900 volvoja

Poissa Masuli

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1184
    • Flickr!
Vs: Masulin 960 "T6" & ex-seiskat >> StankkeKartano
« Vastaus #493 : 21.02.2017, 17:11:41 »
Kiitoksia! Noita punasia farkun nahkapenkkejä on kyllä tullut kytättyä, nyt kun sellaiset sattu kohdalle niin ei tarvinnu ihan hirveesti miettiä ostaako vai ei. Jopa nykyisten penkkien sekä muiden sisustan palikoiden maalaus kävi mielessä jossain vaiheessa, mutta onneksi se jäi ajatuksen tasolle ja saatiin aidot punaiset haalittua itselle. Auton hankinnasta lähtien on ollut tuo punainen sisusta mielessä, sen verran tykästyin tuohon ensimmäisen seiskan sisustaan aikanaan  S*

Luo tuohon harmaaseen ulkoasuun kivan kontrastin, tulevaisuudessa vanteissa saattaa myös samaa väriä esiintyä. Ja downgreidaushan tämä on lähinnä noiden niskatukien osalta, jotka on noissa nykyisissä nahoissa paljon modernimmat. Tosin, eipä moinen pieni asia haittaa minua. Näitä penkkejä on kuitenkin ollut uudemman korin 760:ssä.

Lasiluukkuhan sulla jo odotteli asennusta?
Siellähän se edellisen viestin toisiks viimeisimmässä kuvassa näkyykin. Vieressä myös kattoluukkuun liittyvä lisävaruste, Volvon laatikossa tietysti  ;)

Upea lisä ysiin  S* Pakkaaminen näytti kyllä vähän haasteelliselta  :D
Yllättävän helposti nuo saatiin sopimaan. Tästähän olisi saanut miittiin vaikka oivan ohjelmanumeron, Tetristä Volvon sisustalla johon saa ulkopuoliset osallistua  :D

Hyvä päivitys tulossa! Ysin jenkkivalot on myös hyvä valinta. ;)
Ysin jenkkikeula on omaan silmään paras vaihtoehto tähän ja ysiin muutenkin, etenkin farkkuun. On ollut pitkän aikaa myös nuo jenkkivalot mielessä, nyt sattui sopivaan rakoon löytymään läheltä hyväkuntoiset ja miellyttävään hintaan. Tästä seuraa varmaan jokin julkinen lynkkaus, mutta facelift keula ei ole kyllä itseä isommin missään vaiheessa sytyttänyt.
« Viimeksi muokattu: 21.02.2017, 17:13:15 kirjoittanut Masuli »
Mut sukellus on in, ei sen tarvii edes näyttää hyvältä
Volvo 965 "T6" RE85
http://masitech.ddns.net

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: Masulin 960 "T6" & ex-seiskat >> StankkeKartano
« Vastaus #494 : 21.02.2017, 19:47:34 »
Tykkään, mahdollisesti jopa enemmän mitä ennen  S*
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

 

Proturbo  Autodiagnoosi