Samppasport  Futurez

ARKISTO: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu

  • 1632 Vastauksia
  • 605239 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #390 : 12.04.2014, 23:20:27 »
On ne kuulemma Jyväskylässä ihan hämeen autovarusteellakin joskus kaaaaaauan sitten milloin lie pillillä säätäneet 240 taka-akseleita. :D Tiijä sitten onko urpaanilekentaa... Eihän kiinteään vetävään taka-akseliin voi ottaa kuin jotain todella minimaalisia säätöjä maksimissaan ja silloinkin laakereiden ja vetoakseleiden kesto kyseenalainen.

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #391 : 13.04.2014, 15:35:45 »
Se, että säädön tekeminen on erittäin vaikeaa, ei välttämättä silti tarkoita etteikö ne kulmat voisi syystä tai neljännestä olla hieman pielessä. Kaksi tapausta nyt tiedän jossa ns normaalissa siviililiikenteessä olevassa jäykkäsiltasessa volvossa on ollut takana auraukset pielessä. Rallihörhöthän noita oikoo painamalla puikolla isosti saumaa akseliputkeen puolelle kierrokselle, se vetää akselia hitusen vinoon siltä kohtaa. Ihan näin pienenä vastapainona irvailulle minä olen kerrankin irvailematta. On se maailma huonoks menny  :hello:
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4444
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #392 : 13.04.2014, 21:45:42 »
Se on se liikkeellelähtölukko... ;)

Tänään  märällä asfaltilla se paljastui syylliseksi!    :3/4 jättää sen:

Ei tarvitse siis etsiä pajaa säätämään takapyörien aurauksia!  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4444
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #393 : 16.04.2014, 18:26:18 »
http://yle.fi/uutiset/auton_muuttaminen_bioetanolilla_kulkevaksi_ei_ole_mutkatonta/7192007

Lainaus
Auton muuttaminen bioetanolilla kulkevaksi ei ole mutkatonta
Netissä myydään etanolimuutossarjoja, joiden laatu vaihtelee. Harvan muutossarjan ja auton yhteensopivuutta on myöskään ennalta tutkittu. Parhaimmillaan kuski voi tehdä ekoteon – ikävimmässä tapauksessa lähipäästöt kasvavat. Tavallisella katsastusasemalla riittävän laajoja mittauksia ei voida tehdä.

Ja paskan marjat!  Adapteri kiinni ja menoksi, kylmäkäynnistys ja rikastus kohdilleen ja kenkää!  :pomo:

Tai sitten meikäläisen tyyliin, isot suuttimet, IMMu ja sitten vaan LH:ta säätämään!  ;)


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa jogiin

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3760
  • 195hv/406Nm
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #394 : 16.04.2014, 18:36:24 »
http://yle.fi/uutiset/auton_muuttaminen_bioetanolilla_kulkevaksi_ei_ole_mutkatonta/7192007

Ja paskan marjat!  Adapteri kiinni ja menoksi, kylmäkäynnistys ja rikastus kohdilleen ja kenkää!  :pomo:

Tai sitten meikäläisen tyyliin, isot suuttimet, IMMu ja sitten vaan LH:ta säätämään!  ;)
Tai sitten niinku mie tein lankulle... Isot suuttimet ja kovaa ajoa  :2funny:

Volvo 945 Classic -98 (Lahna)
Volvo 945 turbo -96 (Lahnan seuraaja)
Wäärin Wirittäjä #4

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4444
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #395 : 22.04.2014, 21:31:13 »
Tänään sitä tuli sitten säädettyä taas LH:ta.   :uglystupid2:

Ihan ensimmäisenä skaalasin koko pääkorjauskartan täysin uusiksi kuormatiedon osalta.

Ehkä ahnehdin aluksi, sillä täysillä pikkumitsun ahdoilla pääsin kolmanneksi ylimmäiselle kuormariville!  :-[

No, siitä sitten hienosäätöä reilun puolisen tuntia ja tulos on se, että ylimmälle kuormariville mennään vasta baarin ahdoilla.

Ja kun se ei riittänyt, veivasin PID-säätimen arvot täysin uusiksi ja tein lambda-säädöstä agressiivisen. Joten lambda-säätö tarttuu agressiivisesti kiinni koko +/-50% säätöalueeltaan. Samaten kaasuvaste muuttui hitusen herkemmäksi kiihdytyksissä.

Tämän päivän säätöjen jälkeen on menossa binääri-versio 2.65, eli 65 versio kakkos-sarjasta.
Kaikkiaan eri binääriversioita olen väsäillyt 113 kappaletta.  :idiot2: :idiot2: :idiot2: :idiot2:

Tulkkaustiedostoissakin on menossa versio 37. Mutta Bini on edelleen se kaikkein vähiten koluttu 954!  :buck2:

Aika hyvin kaikki alkaa toimimaan jo nyt edellisillä versioilla ja asetuksilla. Nyt alkaa kartan välppääminen uudelleen, sillä kuormatieto on epäsymmetristä. Ja askellus ahdoilla on hitusen harvempaa mutta jokaisella alueelle on oma säätönsä, eikä mennä pelkästään ylimmällä kuormarivillä puolen baarin jälkeen, vaan 0,6 baarille on oma kuormarivinsä, kuten 0,7 baarin ahdoillekkin. Siirtymävaineen ahdoille skaalasin isommaksi, koska siinä on liki mahdoton pysyä keskellä transitiovaihetta.
Toisaalta hieroin alipainealueelle kokonaiset seitsemän riviä, jotta sen saa säädettyä taloudelliseksi ja hyvin tarkaksi.

Tässä Wiinalla ajaessa on tullut hyvin huomattua, kuinka tarkkaa se on, saada sopat just täsmälleen kohdilleen, jotta voimamaksimi saavutetaan! Se, että sopat ovat paripykälää poskellaan, tekee voimassa heti tuntuvan puutteen.
Toisaalta, mikä tahansa settini toimii bensalla vähintään kohtuullisesti kartan osalta.

Karttani ovat maustuneet oman moottorini mukaisiksi, ja siten ne eivät suoraan ole sopivia muille. :juhau:

Tosin meikäläisen binin istuttaminen suoraan johonkin bensakoneeseen hukuttaa koneen bensaan käynnistyksessä ja varsinkin ajossa. Toisaalta, onhan se makeaa kun bensakone pölläyttää mustaa putkesta polkaistessa, kuin diesel konsanaan!  ;D

Mutta nyt voi sanoa, että omin pikku kätösin tehty!  :) :pomo:

Ja jotta tämä ei olisi niin pirun tylsää, niin kuvatus kartastani tällä hetkellä ennen tämän päivän välppäyksiä.

Tässä on V2.63 kartan erot vakioon verrattuna.


Tässä 2.63:n sivuprofiili.


Vertailun vuoksi, vakio kartan sivuprofiili.


Joten eroja on, ja paljon!


Mainittakoon taas, että LH:n kartta on suhteellinen, eikä absoluuttinen, joten megaruuttamiesten mielestä tuo oma tekemä karttani voi olla oudolla profiililla, mutta jos muistaa LH:n riippumattomuuden kaikista muista absoluuttisista arvoista, kuin IMMun linearisointikäyrän lukemasta, niin tuota ymmärtää paremmin!  ::)

Tässä vaan alkaa tulla eteen se, että syttyä en pysty säätämään ilman laatikon remppaamista tai vaihtamista!  :-[

Kerrataan taas settini.
Vakio turbo, 668cc/min suuttimet, vakio LH&EZK omilla lastuilla, RE85:sta tankissa, Vaihdettu cooleri, ahtoja sen verran kuin sattuu kabiinista ruuvaamaan mihinkin sessioon, Kevyesti portattu kansi ja sarjat. Ja kaiken kruunaa tietysti se -012 IMMu!  :D

Ja kaikkea muuta pikkuista, mitä ei kannata edes mainita, kuten hukkiksen paineen ottaminen ennen kaasuläppää kompurapesän sijaan....   ;)

Why you did it?   :o
« Viimeksi muokattu: 22.04.2014, 21:35:22 kirjoittanut mikan »


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa Greycap

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1180
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #396 : 22.04.2014, 21:44:20 »
Why you did it?   :o
:nuhtelu
Ei näin, vaan "why did you do it?" - terveisin kielioppinatsi

Ja miksikö takerruin moiseen pikkuasiaan, no koska noin se menee - ja koska voin. ^-^

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #397 : 22.04.2014, 22:55:16 »
Mikan on jumalasta seuraava... Ylöspäin!  S* ;)

Todellakin tuo kartta näyttää tosi oudolta niille jotka ei tiedä LH:n kartan käyttäytymistä.  :)
-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4110
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #398 : 23.04.2014, 05:15:58 »
Helpon oloista on tosiaan tuo LH:n säätäminen.
Joko auto lähtee kylmästä käyntiin ilman temppuiluita?

Paikalla JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7974
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #399 : 23.04.2014, 07:27:47 »
Janne81 etkö tiennyt, että tässä on hehkut deekusta, niin lähtee aina kuin palmun alta.

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4444
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #400 : 23.04.2014, 13:34:25 »
Helpon oloista on tosiaan tuo LH:n säätäminen.
Helppoa kuin heinän teko!  ;)

Yhtä helppoa kuin megan säätäminen, tosin mega on paremmin dokumentoitu, joka on ominaisuuksiltaan huomattavasti köyhempi.
Mutta kyllä LH:lle löytyy työkalut ja välineet joilla säätäminen onnistuu.

http://tunerpro.net/
http://www.moates.net/realtime-emulation-c-95.html

Kaikki tarvittavat perusasiat ovat kaikilla haluavilla tiedossa. Pilkun viilaaminen on sitten se oma taiteen lajinsa.  ,  S*     

Joko auto lähtee kylmästä käyntiin ilman temppuiluita?
Tämän säätösession aikana ei ole ollut kylmiä kelejä (-20C) pakkasia, mutta yli -10C lämpötilassa lähtee käyntiin kuin palmu-puun alta.
Wiinan luonnollisiin ominaisuuksiin kuuluu vähäinen höyrystyminen alle -12C lämpötilassa, mikä tekee hommasta hitusen vaikeampaa.
Kylmärikastuskäppyrä näyttää nykyisin tälle.


Punainen käytössä oleva ja vihreä on alkuperäinen.

Janne81 etkö tiennyt, että tässä on hehkut deekusta, niin lähtee aina kuin palmun alta.

:2funny: :2funny: :2funny:

:nuhtelu
Ei näin, vaan "why did you do it?" - terveisin kielioppinatsi
Myönnän mitä nöyrimmin, etten käyttänyt oikeellista kieltä, vaan pelkkää puheen-partta!  :-[
Syvästi häpeän kieliopillisia vireitäni!  ;D  Tai sitten en!  ;)

Ja miksikö takerruin moiseen pikkuasiaan, no koska noin se menee - ja koska voin. ^-^

,  S*     

Sinäkin Brutukseni!  ^-^ ^-^

Mutta suunsoitto sikseen ja takaisin asiaan....   ::)

LH on jokaisen halukkaan säädettävissä, aivan kuten megaruuttakin, mutta on huomattavasti monipuolisempi ja taipuu yllättävän moniinkin asioihin.
Siihen vaaditaan ainoastaan pari sata-lappusta työkaluihin. Aikaa ja tupakkia (niille jotka tupakoivat)! Ei mitään sen ihmeellisempää siihen tarvita. Jos LH:lla kulkee myös 5,4L V8 moottori (porsche 928), niin kyllähän sitä pitää pystyä ruuvaamaan ihan tarpeensa mukaan!   :juhau:

Jos minä olen siihen kyennyt, niin se onnistuu myös muilta viitseliäiltä!  :hg:


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4444
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #401 : 23.04.2014, 20:46:30 »
Viimeisin PID-säätimen säätäminen meni vähän pipariksi tänään, kun huomasin, että tulkkaustiedosto oli saanut jotenkin siipeensä.

Numero skaala olisi normaalisti 0-255 mutta alarajaksi oli pujahtanut 200, joten lambda alkoi käyttäytymään erittäin "mielenkiintoisesti".

Onneksi tuo oli helppoa korjata ja löytää! Ja kun sain arvot oikeiksi alkoi homma rokkaamaan.

Lambda-säädön alkuperäinen sykli oli 500 millisekuntia ja nyt se on 50 millisekuntia!



Nyt voin sanoa, että 984 boxin bini on kaikkein paras vinokoneen binääri säätöjensä nopeuden yms. puolesta, mutta hauskaa tässä on se, että sen omituisuudet saa kaikkiin muihinkin, ainakin alkaen 954:sta. Eli 954, 962, 967, 981 ja 984 taipuvat samaan. Vanhemmista en tiedä, enkä jaksa kiinnostuakkaan niistä.


Ja todellakin, LH:n säätäminen ei ole sen vaikeampaa kuin tänne kirjoittaminen!  ;D


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #402 : 23.04.2014, 23:55:45 »
Viimeisin PID-säätimen säätäminen meni vähän pipariksi tänään, kun huomasin, että tulkkaustiedosto oli saanut jotenkin siipeensä.

Numero skaala olisi normaalisti 0-255 mutta alarajaksi oli pujahtanut 200, joten lambda alkoi käyttäytymään erittäin "mielenkiintoisesti".

Onneksi tuo oli helppoa korjata ja löytää! Ja kun sain arvot oikeiksi alkoi homma rokkaamaan.

Lambda-säädön alkuperäinen sykli oli 500 millisekuntia ja nyt se on 50 millisekuntia!



Nyt voin sanoa, että 984 boxin bini on kaikkein paras vinokoneen binääri säätöjensä nopeuden yms. puolesta, mutta hauskaa tässä on se, että sen omituisuudet saa kaikkiin muihinkin, ainakin alkaen 954:sta. Eli 954, 962, 967, 981 ja 984 taipuvat samaan. Vanhemmista en tiedä, enkä jaksa kiinnostuakkaan niistä.


Ja todellakin, LH:n säätäminen ei ole sen vaikeampaa kuin tänne kirjoittaminen!  ;D

IPD:n turbo nokasta tuli T-Nokan alapää esiin... PID-säädin  S*
-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4444
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #403 : 25.04.2014, 03:45:24 »
IPD:n turbo nokasta tuli T-Nokan alapää esiin... PID-säädin  S*

Se on semmoinen kun sattuu tulemaan!  ;)

Takaisin asiaan.

Kokeilin tänään 962 binääriä ja petymys oli taas suuri! EI TOIMI!  >:(

Jostakin syystä 962 bini ei ole toiminut 954 tai 984 boxissa, vaikka ohjelmat käyvät täysin keskenään ristiin.
Vakiossa moottorissa tuo 962 voi toimia jotenkin, mutta viri-koneessa se ei toimi alkuunkaan!
Olen tässä yrittänyt keksiä syyn kaikista noista muutetuista kartoista ja vakioista, joita on hitusen toista sataa syytä tähän. Olen epäonnistunut kaikissa neljässä yrityksessäni.   :-[ :facepalm:

Yhden onnistuneen yrityksen olen tehnyt ja kaikkein eniten siinä Wituttaa se, että bini meni paskaksi ja olin unohtanut tallentaa muutokset, joten nollasta aloitin sen jälkeen.   :facepalm:

Tästä syystä meikäläisellä noita eri bini versioita on nyt pitkälle toista sataa. Menossa on nyt 2.73!  :idiot2:

Mutta takaisin tuohon 962:n.  Se toimii oikein hyvin 3000rpm lukemiin asti millä tahansa kaasun asennolla. Sen jälkeen se yskii ja kakoon huolella, jos yrittää päästä paineilla em. lukeman ohitse. Reiluilla alipaineilla siitä pääsee ylitse ja sen jälkeen voi antaa vetoa sen vähän, mitä kotterostani löytyy.
Eikä siinä auta, että olen säätänyt kaikki kartat, joissa uskon/luulen olevan merkitystä juuri sellaiseksi, kuin 954:ssa ja 984:ssa ne toimivat.

No, empä ole hyvää kuullut mistään edes vakiosta 962:sta suomi-autossa.

Testasin säätöjä taas vartin vedossa ja samalla munistelin prätkä-hiirulaista "kiusaten", sillä olin juuri lähdössä vetämään, kun 80m takaani risteyksestä kääntyi prätkä perääni. Ja kun olin paikallani kääntymisen hetkellä ja lähdin samalla aikaa liikkeelle ja tein vetoni normaalisti loppuun. Präkä-hiirulainen vaihtoi vasemmalle ja käänsi tuppea aika huolella.
Minulla oli siinä vaiheessa lappu lattiassa ja menihän se prätkä-hiirulainen ohitseni siinä 80km/h kohdilla, jatkaen kiihdytystään samalla tavoin sinne +150km/h mittarilukemaan asti.

Prätkä meni menojaan sinne sataseen asti, jolloin "aerodynaamisen" merikontin ilmanvastus alkoi voittamaan sen turun tuomio-kirkkoakin huonomman ilmanvastuksen.
Tosin prätkä ei tainnut olla mikään litrainen, vaan joku pienempi, jossa puhti loppuu aikaisemmin.

Ja kyllä, auto voittaa prätkän vauhdin kasvaessa, sillä aerodynaamisin katu-pyöräkin on täysi ladon ovi, jopa merikonttiin verrattuna!   :o

Vartin ajoiksi noillä säädöillä tuli neljästi peräkkäin 15.2s/146km/h (12 vetoa). :3/4 jättää sen:
Sataseen pääsen sukan imusarjaan laittamalla alle 7,8 sekunnin. Paras aikani sataseen säätöjen ollessa kohdillaan, on 7,2 sekuntia. Samassa vedossa vartti meni 14,8s aikaan, mutta yläpäässä sopat olivat pielessä ylhäällä, joten nopeus jäi 149km/h lukemaan.

Seisovaa kilometriä vaivaa kovasti se, että turbiinin lukko alkaa lipsahdella, mutta ajat ovat mielestäni vakio-turbolle siedettävät matalan 28s luokissa odottaen turbiinin lukon lukittumista n. sekunnin kaasun hölläyksellä.
Loppunopeuksien pyöriessä siellä 177-179km/h välillä. Kolmos vaihteella ei enää toivoakaan vetäistä kilometriä ilman rajoittimen paukkumista.

Ahtamalla jarrua vasten pääsee luokkaa sekunnin nopeammin kilsan, mutta loppunopeus ei nouse silti yli 181km/h ylitse, joten Woimaa uupuu ja reilusti!  :-[

Tosin, ei mopolla mahdottomia!  ;)


Seuraava prokkis on etsiä uusi AW71L vaihtelaatikko, sillä nykyinen alkaa porsimaan 420tkm lukemissa!  :o
Täytyy taas laittaa kiukkuista palautetta Volvolle, sillä pitäähän moisen laatikon kestää avosandaaliatm se liki 200tkm!  :-[

Ja ahtoja on se 0,9 baaria edelleen! :hello:

Sillä bensalla ja baarin paineella jäin unelmoimaan noista ajoista vartilla ja kilsalla!
Kaikkein "huvittavinta" on se, että sytty-lastu on ollut kokoajan täysin sama!

Säätäminen kannattaa aina! :D


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4444
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: Moonshine motorsport- Wiinamäen miehen kokeilu
« Vastaus #404 : 27.04.2014, 16:32:20 »
Seisova kilometri.   :3/4 jättää sen:



Ei mikään huippuaika, mutta menettelee....  :facepalm:

Ja nyt olen varmistanut monin kokein, miten ne LH:n suuttimet skaalataan!
Noin 1200cc/min nurkilla alkavat LH:n rajat paukkua vastaan ja skaalaus kusaisee oudosti.

Ja mainitaan tuosta 962-binistä sekin, että se toimii hienosti 0,4 baarin ahdoilla. Sitä isommilla se sekoilee. Siinä on niin pirun moni raja asetettu niin alas, ettei sillä kummoisesti viritellä kotteroa.

Kyllä! Liikkeellelähtölukko on löydetty varmaksi syylliseksi siihen takakumien kulumiseen!  :2funny:
 


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

 

Autoracing  KL-varaosat