0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Juu vääntö sen rikkoo, mutta kestääkö tuo m45 kuinka paljon enemmän kuin M47? sitä tässä hain takaa..
Mä oon siinä uskossa, että sisikalut on hyvinniin samoja....joten väännönkesto hyvin samaa luokkaa.
Eikös jo Volvolandian aikoihin ollu nyrkkisääntö et M4X lootat kestää 300hv ja 300nm noin karkeasti. Saahan laatikon rikki helpostikin jos sitä käyttää väärin. Kun lueskellu näitä juttuja et missä tilanteessa laatikko on menny rikki niin lähes poikkeuksetta on "vähän kokeiltu" kuinka auto liikahtaa.
Vaikuttasko vaihteiston kuorien materiaali mitenkään asiaan?
Kun tuosta M47 puhutaan niin paljon että se kestää vain sen 200hv- 250hv kunnes 3 ratas antaa periksi..Niin kiinnostaisi tietää kun myös puhutaan tuosta M45 laatikosta että on kuulemma kestävempi kuin M47 niin paljonko tuollainen M45 kestää??Tämä kysymys siksi että hankin volvo 240 jossa on M45 paikallaa, mutta haluaisin laittaa autoon M47 paikalleen mutta onko siinä järkeä kun olen turbottamassa auton? Pitäisikö vaan jättää tuo M45 paikalleen ennemmin.. Kiitos vastauksista
Ymmärtääkseni ei, koska kuolema tulee akselien taipuessa toisistaan poispäin.