Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: joonaz - 07.07.2014, 21:48:44
-
Morjes! Mikähän mahtasi olla Volvossa vikana, kun käy rikkaalla ja huonosti? Uutta osaa on siirtopumppu ja bensapumppu (bensanpaine 3.5bar)
Moottori: B21at Turbo
-
Morjes! Mikähän mahtasi olla Volvossa vikana, kun käy rikkaalla ja huonosti? Uutta osaa on siirtopumppu ja bensapumppu (bensanpaine 3.5bar)
Moottori: B21at Turbo
Kaasariturbolle ihan helvetisti liikaa bensanpainetta.
-
Kaasariturbolle ihan helvetisti liikaa bensanpainetta.
Onko tietoo paljon ois sellanen sopiva bensanpaine tollaseen laitokseen? Ja siihen on jälkeenpäin pistetty monipiste ruisku (vissiin alunperin ollu kaasari?)
garret 3/4 turbo
-walbro:n pumppu
-
Onko tietoo paljon ois sellanen sopiva bensanpaine tollaseen laitokseen?
garret 3/4 turbo
-walbro:n pumppu
0,4bar+ahtopaine ja ton pumpun kanssa tarvit turbokäyttöön tarkotetun bensanpaineensäätimen. Siis olettaen että sulla on kaasarina se Stromberg.
-
0,4bar+ahtopaine ja ton pumpun kanssa tarvit turbokäyttöön tarkotetun bensanpaineensäätimen. Siis olettaen että sulla on kaasarina se Stromberg.
Siihen on jälkeenpäin pistetty monipiste ruisku (vissiin alunperin ollu kaasari?) Siinä kannessa on ne vanhat suuttimet ja nykyään ne on imusarjassa.
-
Siihen on jälkeenpäin pistetty monipiste ruisku (vissiin alunperin ollu kaasari?) Siinä kannessa on ne vanhat suuttimet ja nykyään ne on imusarjassa.
Eli ollut joskus B21ET, k-jetillä.
Laitatko vaikka kuvan siitä viritelmästä niin pääsee edes hajulle mikä ruisku siellä on (motronic, lh-jetronic, mega vai jotain ihan muuta).
-
Eli ollut joskus B21ET, k-jetillä.
Laitatko vaikka kuvan siitä viritelmästä niin pääsee edes hajulle mikä ruisku siellä on (motronic, lh-jetronic, mega vai jotain ihan muuta).
Pistelen huomenna kuvaa kun käyn tallilla
-
Eli ollut joskus B21ET, k-jetillä.
Laitatko vaikka kuvan siitä viritelmästä niin pääsee edes hajulle mikä ruisku siellä on (motronic, lh-jetronic, mega vai jotain ihan muuta).
Elikkä tässä ois nyt niitä kuvia
(http://i58.tinypic.com/33ldms8.jpg)
(http://i57.tinypic.com/21v506.jpg)
ja ecu
(http://i59.tinypic.com/2mgp641.jpg)
Tuollaset sähköiset suuttimet imusarjassa -> http://www.autopartoo.com/oem/bosch/0280150355.html
-
Mun silmään toi näyttää aika vammaselta. Mitkähän suuttimet tässä edes on käytössä kun ei yhtään virtajohtoo mee niille? Jos et ole ite tätä rakentanu niin mene lyömään sitä joka on tän väkästelly.
-
Taitaa olla kamat b230ET:stä.
-
Eli Motronichan tuo. Läppämallin IMM ja jousi siitä löysällä.
-
Mun silmään toi näyttää aika vammaselta. Mitkähän suuttimet tässä edes on käytössä kun ei yhtään virtajohtoo mee niille? Jos et ole ite tätä rakentanu niin mene lyömään sitä joka on tän väkästelly.
Kyllä virtajohdot löytyy mutta oli irti ja juu enpä ole itse rakentanu tuota hökötystä :D
-
Kyllähän tuo ilmamäärämittarin säätö hieman auttoi :)
Sitten asiasta toiseen, että tuohon härveliin on tunkettu jokin scanian välijäähdytin, onko siitä mitään hyötyä, vaiko jopa haittaa? (törkeen iso)
-
Rajallinen hyöty tuolla kokoonpanolla. Muutoin mitä isompi niin keskimäärin sitä parempi. Meinasitko ihan pitää nuo K-jetin suuttimet tuolla kannessa?
-
Rajallinen hyöty tuolla kokoonpanolla. Muutoin mitä isompi niin keskimäärin sitä parempi. Meinasitko ihan pitää nuo K-jetin suuttimet tuolla kannessa?
Okei. Mitäs sun mielestä niille k-jetin suuttimille kannattaisi tehdä?
-
No toivottavasti ne on tiiviit, eikai niille sen enempää tarvii tehdä. Ei ole tullut tommosta toteusta ennen vastaan. Tai sitten hommaat esim. kaasarin tai sähköruiskullisen kannen.... ::) Tsemppiä nyt kuitenkin.