V70 I TDI tuli käytettyä leimalla. Raidepää, alapallo ja peräkontista jarruvalo sekä kilven valot vaati huomiota. Sekä laturista oli hiilet loppu.
Käsijarrun kiristys ja säätö onnistu ekaa kertaa nappiin. Löysäsin keskikonsolista kiristyksen. Putsailin rummut ja kengät. Säädin automaattikiristyksellä rummun jumiin ja pari naksua takaspäin, että pyörii käsin herkästi. Sit kahvalta vielä hienosäätö.
Itselle muikkarina että jarrukengän saa asennettua väärään koloon ja rumpu menee paikalleen kun automaattisäätö minimissä. Se hyvä tarkistaa että kengät oikeilla paikoillaan.

Luukun johtosarjasta oli muutama johto väsähtäny poikki. Johtosarja kääntyy saranan mukana auton sisälle. Johtoa oli sen verran reilusti että katkenneet oli helppo tinailla yhteen ja sukkaa päälle.

Kahdenlaista alatukivartta tarjolla. Vanhemmassa puslat ja tässä uudemmassa tikut, joissa kierteet. Olis ollu ehjä vanhemman mallinen jemmassa.

Laturiin laitoin pelkät irtonaiset hiilet tällä kertaa. Eiköhän sillä taas sen aikaa pääse että sattuu sopiva ehjempi laturi kohdalle.

Kilsoja 414tkm mittarissa tän ekan vuoden jäljiltä. Peräpään puhaltelin ruosteen aluista puhtaaksi ja vetokoukun asentelin. Kuskin vetari vaihdettu jo ja appari odottelee vuoroaan. Myös suuttimen kärkiä on satsi hyllyssä, kuten uusia hehkuja. Uusi startti, laturi ja ahdin vois olla hankintalistalla myös.