21
Yleiset autojutut / Vs: Talvirenkaat alle?
« Uusin viesti kirjoittanut HammerDown tänään kello 12:43:42 »Hetken aikaa se myös rauhoittaa kaasujalkaa, kun ei minteillä kumeilla sillee raaski... 


Sinun koodinpurkajalla ei ilmeisesti vielä pääse spa-autoihin? Tutkin valmistajan sivuja ja näytti, että on vielä ns. työn alla.

Lievää vetopidon paranemista havaittavissa, kun kietaisi pari vuosikymmentä vereksemmät Contit alle...


...Bilian mukaan sitä alkuperäissarjaa ei ole enää saatavissa tai edes irtopultteja...Tämä kyllä on Volvon osalta ryppy rakkaudessa. +10v jälkeen näyttää osien saatavuus heikkenevän yllättävän nopeasti!

Kääntyy se keskipultin kiristyksen jälkeen periaatteessa vastapäivään vvt pyörän säätöalueen verran (8 astetta tai jotain sinnepäin), mutta hihnahan on siinä vaiheessa päällä eli ei sitä pääse eikä ole tarkoitus käännellä.Tässähän oli käynyt niin nolosti että oli väärä stefa vvt:n takana, joka aiheutti sen että kiristyksen jälkeen vvt painoi stefaan isolla voimalla. Ei ihme ettei liikkunut
Tällä ohjeella olen vapariin laittanut.
https://drive.google.com/file/d/1vsNxvcQ7nC_I_dHYlawyGGKDuv_-CFIq/view?usp=drivesdk
Mainittua hampaan ennakkoa en ole kokenut tarpeelliseksi laittaa, enkä ole koskaan ymmärtänyt mikä siinä on ideana. Ajoitus merkit olen saanut kohdilleen ilman tuotakin.
Ne kehän kolme ruuvia avataan sen takia että hihnan kiristys ei käännä vvt:tä (muuta ajoitusta).
Sen kun vaihtoi niin löysin tuon pienen vvt säädön. Ne löysät myötäpäivään ja merkki kohdillee. Nyt kulkee volvo taas nätistiNäin ne kaikki nettiin kytketyt laitteet muuttuvat palveluiksi, omistaminen on vain illuusio.Mitäköhän sä nyt sössötät, VC/VCC/VOC on alunperinkin ollut määräaikainen maksullinen palvelu.
Minulta tuo kyseinen homma onnistuu tosiaan kun tuli tuo ModUnlock-laite hommattua.
Mitään takeita en anna että pin-koodin purku menisi läpi, sillä tähän mennessä oma auto (XC70 2005) ei päästänyt läpi kyseistä operaatiota muuten kuin Vdashilla etäpurulla aikoinaan. Olen toki yhden 2005 mallin V70:n saanut auki ja sitä kautta saatu Ardic ohjelmoitua käyttöön saksantuonnista.
Iisalmessa tosiaan teen näitä.
P2-alustassa pitäisi PIN-koodin purkuun mennä vain muutama minuutti. XC90 kuulemma tosin vaatinee pykälää hitaamman purkuajan syystä jota en vielä tiedä.
Viime viikolta meijän peliporukan jäsen ja nyt sit oma isäukko jätti maallisen "taivalluksen" aamuyöllä.Osanottoni myös.
