Huomasin perjantaina ettei flekti pyöri ollenkaan, kun auto oli hetken tyhjäkäynnillä ja lämmöt oli noussu 96 asteeseen! Nätisti kun ajaa niin keikkuu 83-89 asteessa, ja kun oon kokeillu pari kertaa ett jään parkkiin hengaileen auton käynnissä ollessa niin se ei silti ole nostanut sitä enää edes 91 asteen yli. Mitä tää meinaa? Miten ne ei enää nousekaan, vaikka sillon perjantaina nousi lyhyessä ajassa? Kivahan se on ettei nouse, mutta mikä ihme voi olla syynä moiseen.. Ajellessa se on loogista ett ilmavirta viilentää, mutta ku ei tuolla niin pakkanenkaan ole ett paikoilla ollessa ei lämpenis..

Ennen flekti on toiminu vähän liianki aktiivisesti: hurahti päälle melkeen heti kun auton käynnisti kylmänä

Takasumari on pimeenä, ei auttanu hehkun vaihto eikä mikään, kaveri kokeili sille tehdä jotain mutta ei pelaa ei. Mietti ett tilaa siihen uuden pesän, mutta sellasia ei vissiin saa uutena. Seuraavaks katotaan sulakkeet..
Mä en autoista tajua juurikaan, ja viksun naisen aivotoiminnalla keksin tällasen selityksen: perjantaina kun niitä valoja ränklättiin, niin valot oli nii kauan päällä ett akkuki loppu, ja sen takia mun piti ajella sillä puoli tuntia ett latautuu. Jätin siis tarhan pihaan auton käyntiin siks aikaa ku hain muksun sisältä. Sit oli noussu ne lämmöt. Voiko olla sellanen tilanne, ett kun niitä valoja ja johtoja ja "valopesää" on ränklätty, niin sit ois paukahtanu sulake, ja sen takia ei flekti pelaa? Onko mitään mahollisuutta tollaseen? Toinen kaveri sano ett voi olla joku termostaatin (?) anturi, mikä vois olla rikki..?
Miten jos ei noita kerkeis saada kuntoon ennen ku mun pitää viedä auto uusintakatsastukseen, eli näyttään ett vikalistan ongelmat on korjattu, nii saanko mä lisäaikaa vai viekö ne jo tyyliin konttorilla multa kilvet? Vikalistassa on siis takasumari, lähivalojen suuntaus päin peetä, pakoputki vuoti (se on korjattu jo)..
Iso kiitos vaivan löytymiseen johtavasta vihjeestä

Ainiin joo, äsken luin jostain ettei sen flektin pitäis alkaakaan pyöriin ennenku 102 astetta on mittarissa

Mitämitämitä??