Hieman selvitystä asiaan. 490 heppaa konetehoa on mitattu Harisella 1.6 bar ahtopaineella. Vartin loppunopeuden perusteella (197.54 km`h ja matala 12 sekkaa 1500 kg painolla) on parhaimmillaan ollut 500 heppaa konetehoa. Vakio F:n imusarjalla, vakiokaasuläpällä ja Enem V16 turbo nokalla. Polttoaineena 98E bensa.
Turbo on Garrett GT37 Motorsportin 9.5# pakopesällä. 57 mm imu ja 62 mm pako.
Puhutaan joka puolella että 8V hengittää niin huonosti että 18 pesää vaan jos haluaa että saa tehoa vaikka sen 500hv. Hyvin tuo näkyy tuottavan tehoa tässäkin paketissa vaikka ahdin ei ole gt37 Kummempi ja pakopesäkin vain #9.5
Ite tulen kokeilemaan ens kesän setissä millaisiin tuloksiin päästään holsetin hx40superilla sekä Motorsportin ( Lehtimäen tekemä) #8 pesällä. Ei ole siis vakio pesä millään muotoa. On avattu ja portattu pesä. Tehotavoite on 400-420 whp Max. 2bar