Myin vanhan subin ja kotelon pois, ostin tilalle Rainbowin SL-S10 subin ja sille tuli värkättyä tommonen pieni suljettu kotelo. Valkonen vapari tuli leimattua, heittämällä läpi, taas! Leimalle en tehnyt muuta kuin otin lisävalot pois.

Jarrujen erot oli tosiaan nollat, ennen viime katsastusta vaihdoin palat ja levyt joka nurkkaan, mutta tänä vuonna oli paremmat arvot


Tämmönen kotelo tuli omaan värkättyä.
Tästä alemmasta klikkaamalla avautuu video, tämmönen on "kylmäkäynnistys" joka kerta. Ei väliä onko +22 vai nollassa. Kaasuun ei koskettu missään välissä, imuvuotoja etsitty moneen kertaan. Saa ja PITÄÄ antaa vinkkejä missä häikkää. TK-moottorin ja kaasuläppäkotelon putsasin bräkleenillä, paskaa lähti jonkun verran ja käynti tuntui paremmalta vähän aikaa, en tiedä paraniko oikeasti, nyt kuitenkin käy taas huonosti, ja pätkii kiihdyttäessä ~nolla paineilla, yli 3500 rpm toimii kuin unelma ja vetoja on.
Alavääntöjä ei ollenkaan, ja pätkii.
e. Ei se pätki, vaan nykii. Kierroslukumittarissa ei juurikaan huomaa, mutta ajossa todellakin huomaa. Kylmänä pahempi, mutta aina nykii.

Vaparin immua koitettu myös putsattuna, ei eroa vakioon, putsattunakaan. Tulpat on nuo Denson iridiumit, löytyy jostain aiemmista viesteistä tarkka malli, on puhtaat ja kunnossa. Vasta vaihdettu Boschin tulpanjohdot, kuten edellisestä viestistä näkyy. Puristuspaineet kunnossa yms. Ei huvittaisi puolaa/sytkämoduulia huvikseenkaan ostaa, mittausten mukaan puola sekä sen jännite on OK.
e. Lambdana uusi PLX:n laajakaista, josta kapeakaista ohjaus ECUlle. Ei eroa vanhaan. Kuuluuko sopat ollu nuin paksulla kylmäkäynnistyksessä?