Minulla oli sama juttu mutta vikailmoitus oli "DSTC pois" tai sinnepäin. Mulla on tuo PPC-purkki ja resetoin vikakoodia muutaman kerran. Vika uusiutui aina kun resetoinnin jälkeen ajoi yli 80km/h. Kehä oli poikki, otin anturin pois ja katsoin sinne reikään ja pyöritin napaa. Keskipakovoima raotti katkoskohtaa ja pulsseja puuttui. PPC koodi kertoi tarkasti mikä pyörä.
Luottokorjaajani vaihtoi originaalin kehän siihen 60 eurolla, puolet oli osaa, puolet töitä.
En kyllä osaa arvata miksi ABS-anturi liittyisi "pakokaasuja.."-vikaan. Eihän rutinat sitten johdu iskarin yläpään laakerista? Ruuttaa sinne CRC:ä (konepellin alta iskarin yläpäähän ja reilusti) niin rutinat pysyy poissa 1-2 viikkoa, sitten tiedät onko siinä.
Mulla on muuten kestona tuo sisäilmatunnistin -vika. Missä anturi on? Auttaako puhdistus vai pitäskö vaihtaa? Hinnasta tietoa?