Terve vaan kaikille. 242 tullut pajotettua sen minkä kerkiää ja jaksaa. Moottorinohjauksen osalta kaikki meni hyvin ja nyt pirssi pelaa jo ihan kohtalaisesti, toki vaatii vielä aika paljon säätöä. Sähköinen ahtopaineen ohajus vielä vähän kusee kun portissa liian löysä jousi jonka pakopaineet avaa. Sekventaalisena tuntuu muuten menevän paljon pienemmillä ve-arvoilla kuin, että kaikki suuttimet aukeasivat samaanaikaan. Nokan ajoitus tulee apuakselilta jossa M10 pultti jota lukee perus Honeywellin gt101dc hall anturi. Kampuralla fordin VR-anturi.

Penkiin vien kunhan kerkeän, pitää ylipaine alue ajella siellä, suorastaan vaarallista liikenteen seassa.

Moottorinohjain, sulakerasia ja releet sijaitsevat nyt apukuskin jalkatilassa ja eivät siltä pahemmin silmille hypi kun on verhoilut paikallaan.

Sisustaa tuli kanssa vähän muutettua. Farkusta otin nahkapenkit tähän ja siihen orginaalit takaisin. Tuommonen kokonaisuutena nyt.

Isommat jarrut kanssa turasin tuossa yks ilta eteen. Tai vakiosatulat ja XC90 308mm takalevyt. Aika helppo ja nopea muutos, ajaa levystä sorvilla takapinnalta ilmeisesti käsijarrulle tarkoitetun ulokkeen pois ja tekee adapterin satulan ja tolpanväliin. Jarruista tuli herkemmät ja ulkonäkökin parani hieman.

Auto ei ulkoapäin ole muuttunut mihinkään ja on niin rapakossa, että ei kuvaa kehtaa ottaa.

Tuore leimakin tuli haettua. Ainut hieman mietityttävä asia on tuon ZF:n resonointi moottorijarrutuksessa, kuulunee kai asiaan, pitää seurailla.

