No sullahan on antanut selkeän vikakoodin lämpöanturista---> vaihtoon.
Ilmamassamittarista myös selkeä koodi---> vaihtoon.
2-3-2 on suora seuraus viallisesta ilmamassamittarista.
Tässä nämä mitä kokemuksia on omista tullut. Alkuaikoina painin turhaan kaikenmaailman lambdojen ja imuvuotojen kanssa, joissa ei vikaa kuitenkaan ollut vaan aina se pirun imm...
Mittaapa immun johdoista,(kopioitu faq-puolelta) IMM:n 1 terminaalin ja maan välillä pitää olla 0 ohm vastusta, IMM irtykytkettynä. IMM kytkettynä auton ollessa käynnissä, tyhjäkäynnillä, 3 terminaali pitäisi antaa 2,3 volttia. Terminaalinen numerot löytyy ku vetää liitoksien kumisuojan pois.
Tuo 2.3Volttia on aika tarkka, jos tulee esim.2.1 volttia, ei pelitä.
Vikavalo tulee syttymään vielä uudestaan.
Ed. Korjattu yhdessä lauseessa ollut virheellinen nimitys ilmamäärämittari oikeaksi eli ilmamassamittariksi.