Ite tuli tehtyä tuo huuhtelu/öljyjen vaihto kans joku reilu vuosi takaperin...
Tyhjäsin muistaakseni eka säiliön ja nappasin paluuletkun pään irti ja laitoin läpinäkyvään pulloon. Säiliön paluunipan tulppasin jollain sopivalla letkunpätkällä ja ruuvilla.
Säiliö täyteen uutta öljyä ja korkki jätetään tietysti pois. Täs vaihees on hyvä tunkata keulaa vähä ylös...
Auto käyntiin ja kääntelemään hitaasti rattia laidasta laitaan, välillä lisätään taas säiliö täyteen ja tarkkaillaan samalla paluuletkusta tulevan öljyn väriä. Hommaa jatketaan kunnes paluuöljy on puhasta.
Säiliössä olevaa öljymäärää saa pitää silmällä, koska se laskee aika nopeesti ja tyhjäks päästessään joutuu taas ilmaamaan...
Siinä yks lisävaihtoehto.

Itellä ei tosin öljynvaihto, saati pumpunvaihtokaan auttanu. Vaan tehostus on varsinki kylmällä liikkeellelähtiessä olematonta, lämmetessä rupee toimimaan. Toinen hammastanko ois hommattu, pitää vaan vaihtaa.