ECU ohjaa kaksinopeuksista tuuletinta. Relehän on siellä oikean etuvalon alla akun edessä. ECU saa tiedon moottorin lämpöanturilta (vain yksi ja se on termarin alla koneen etuosassa). Tältä anturilta menee myös tieto ECU:n KAUTTA lämpömittarille. Eli jos lämpömittari näyttää "normaaleja" lukemia, eli kylmänä kylmää ja koneen ollessa lämmin puoltaväliä, voi anturivian sulkea 100% varmasti pois.
Ilmastoinnilta menee ECU:lle kaapeli, jolla ilmastoinnin ohjainlaite (se paneli missä kytkimet) kertoo että "kompura käyntiin" ja silloin moottorin ECU käynnistää kompuran (jep, aivan), korottaa tyhjäkäyntinopeutta hitusen ja käynnistää tuulettimen 1.nopeuden (tarvittaessa 2.nopeuden). Tosin tämä osa pätee vain kun virrat on päällä.
Sitten ei ole jäljellä muuta, kun jumittava rele (jos kokeiltu samanlaisella, ni vika ei siis ole siellä) JA se että ECU:lta tulevat johdot releelle (1+2 nopeus) saavat jostain maata vaiko plussaa (siitä en ole varma) ja siten "käynnistävät" tuulettimen. Toinen mahis on sit että ECU:ssa on vikaa.
Jos sun kaverilla on 940, ni kokeile varmuudeksi omaa relettäsi vielä siinä, ni saat varmuuden jotta se on kunnossa. Sit vika onkin pakko melkeen olla ECU:ssa tai releen kaapeleissa jos rele on ehjä.