Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

B200K + M45 VM -87 viisivaihteiseksi

  • 10 Vastauksia
  • 2107 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Koltta

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 79
  • Vittuile vaan, saunan takana on vielä tilaa.
    • Koltta karppaa
B200K + M45 VM -87 viisivaihteiseksi
« : 13.01.2013, 06:42:55 »
Tulee sen verran tuota motaria ajeltua että tekis mieli tuota viidettä pykälää.

Mikä 5 lovinen sinne menisi tilalle pienimmillä muutoksilla.

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: B200K + M45 VM -87 viisivaihteiseksi
« Vastaus #1 : 13.01.2013, 11:15:46 »
M47
No kun halvalla sai.

Poissa Panssarivaunu

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 631
Vs: B200K + M45 VM -87 viisivaihteiseksi
« Vastaus #2 : 13.01.2013, 14:48:37 »
Muista ostaa myös m47 kardaani.

Poissa Koltta

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 79
  • Vittuile vaan, saunan takana on vielä tilaa.
    • Koltta karppaa
Vs: B200K + M45 VM -87 viisivaihteiseksi
« Vastaus #3 : 13.01.2013, 19:03:18 »
Täytyypä jatkaa M47 ja kardaanin (ilmeisesti etuosa riittää) metsästystä.

Poissa lassii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1289
  • www.vrcf.fi
Vs: B200K + M45 VM -87 viisivaihteiseksi
« Vastaus #4 : 13.01.2013, 22:10:34 »
Kardaanin takapätkä on aina sama. Etupätkä sit riippuu lootasta.
V70 TDI

Poissa tommi m

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 548
  • www.vrcf.fi
Vs: B200K + M45 VM -87 viisivaihteiseksi
« Vastaus #5 : 14.01.2013, 03:21:20 »
hyvä olisi kuitenkin saada koko kardaani. tasapainon kannalta. 44.5mm ja 50.8mm  kardaanien pätkät ei ole myös yhteensopivia keskenään. niin ja onko vaihdelaatikkoon kiinni laipalla vai hardylla..

Poissa Koltta

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 79
  • Vittuile vaan, saunan takana on vielä tilaa.
    • Koltta karppaa
Vs: B200K + M45 VM -87 viisivaihteiseksi
« Vastaus #6 : 14.01.2013, 04:02:53 »
Ilmeisesti siis parasta etsiä 240 sopiva M47 + koko kardaani pakettina. Ei tarvitse sitten ihmetellä tasapainotuksen ja kiinitysten kanssa.

Poissa sampopaa

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 1
  • www.vrcf.fi
Vs: B200K + M45 VM -87 viisivaihteiseksi
« Vastaus #7 : 03.04.2014, 23:39:23 »
Käykö 240:seen 740 M47? Onko mitään eroa onko otettu 240 vai 740? ja mikä kardaani?

Poissa 240

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1282
  • www.vrcf.fi
Vs: B200K + M45 VM -87 viisivaihteiseksi
« Vastaus #8 : 03.04.2014, 23:44:19 »
Erilaiset keppitelineet ja kardaani.

Poissa jaskajokunen

  • :nohnoh
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6591
  • 1% Hybridi
Vs: B200K + M45 VM -87 viisivaihteiseksi
« Vastaus #9 : 03.04.2014, 23:50:51 »
M47 laatikkoa oli käsittääkseni mekaanisella ja sähköisellä nopeusmittarin lähdöllä, yksi huomioon otettava asia lisää.
V70 -00 HYL-sy  &  V40 -99 Wladde ja V40td -99 Eikka -99
V90-19 T8
Die weisheit: nicht hören, nicht sehen und nicht sprechen  Kylmämies

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: B200K + M45 VM -87 viisivaihteiseksi
« Vastaus #10 : 04.04.2014, 00:35:29 »
M47 laatikkoa oli käsittääkseni mekaanisella ja sähköisellä nopeusmittarin lähdöllä, yksi huomioon otettava asia lisää.

Jep, 740 laatikot aina sähköisellä mittarilla -> ei vaijerilähtöä, 200-sarjasta löytyy molempia.
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

 

KL-varaosat  Race.fi