311 405: Käsijarrun säätö. Jos auton keula oli vakka 10cm korkeammalla kun perä, niin auto ei pysynyt enää paikallaan. Kuittien mukaan kengät ym. uusittu viime tammikuussa, niin säätöhän tuolle riitti. Nyt ottaa ja pitää. Vielä xenonit pois ja päästölappu, niin olis leimakunnossa.
Samalla tuli selviteltyä vakkarin toimimattomuutta mm. lukemalla koodeja. Tälläsiä sieltä löytyi:
B1 Electronic climate control
414 Driver’s side interior temperature sensor inlet fan seized
417 Passenger’s side interior temperature inlet fan seized
B2 – Cruise Control
122 Speed has not exceeded 22mph or no speed signal
Kellään vinkkiä mistä tuota cruisen vikaa lähtä arpomaan? Samoin mitähän nuo lämppärin koodit käytännössä tarkoittaa? Ilmeisesti pitää kauhukahvojen luonta purkailla ne anturit ja katsoa mitä löytyy. Ihan normaalisti tuo toimii kyllä. Välillä saattaa käynnistäessä ja sammuttaessa vilkuttaa valoja hetken, mutta muita oireita ei ole. SRS ei antanut mitään vikakoodia (1-1-1 sieltä tuli tietty), mutta valo ei pala mittaristossa missään vaiheessa tässäkään. Olisko niin hyvä tuuri, että pelkkä poltin vika.

Keskinojalle näytin samalla harjaa ja koko autolle imuria. Kai siitä vähän parempi tuli:

