Kiitokset! Kovin keskenhän se vielä on, mutta mitään isompaa hommaa ei ole tiedossa, joten voi ajon ohella pikkuhiljaa ehostaa. Ainut mikä nyt itseä häiritsee on tuo korimalli. Sportswagon olis enempi mieleen, mutta aina ei saa valita.
Auton kunnostus alotettiin tuttuun tapaan poistamalla kaikki ylimääräinen ja sinne kuulumaton. Pois lähti mm. 8 metriä virtajohtoa, tupla määrä kajarikaapelia, toinen akku, kolme sulakerasiaa, puhelinjohtoa ja kaikkea muuta "hifiä". Autosta löytyi myös Fascan tarra, mutta se nyt ei sinäällään kerro vielä mitään.

Myös pilarissa olleet lisämittarit saivat lähteä johtoineen päivineen:

Uusi pilari tuli TTracingiltä.
CNC-kone laulamaan ja uusi mittarinteline syntyi näppärästi. Mallia 1din ja soittimen alle:

Kontin pohja oli rei'itetty piloille hifistien toimesta joten se täytyi vaihtaa uuteen:


Myös tämä tuli TTracingiltä.
Seuraavaksi rupesin siirtämään jakosuotimia pois potkumuoveista ja selvisi miksei valot toimi jos kone ei ole käynnissä:

Joku sankari oli siis itse sepittänyt tähän valoautomatiikan joka sai herätteensä laturilta. Kaikki tämä oli rosvoliittimllä ja teipillä valokatkaisijassa....

Jakosuotimet saivat uuden paikan hanttarin airbagin kolosesta. Tässä kun ei moista kapinetta ole, niin nuo menivät sinne näppärsti piiloon:

Kokomusta maski sai lentää mäkeen ja tilalle tuli alkuperäinen. Sitä hetken tuijotettuani totesin, että tummat valot ei vaan toimi. Ei muuta kun tuumasta toimeen!


Samalla löytyi lisää yllätyksiä. Kiitokset JoonasH:lle sähkökaavioiden tulkinnasta!

Kyseisen herran puhelin on käynyt muutenkin suhteellisen kuumana tämän prokkiksen aikana.
Seuraavassa viestissä sitten moottoria.