Juuri tänne rekisteröidyin, kun ajattelin että täällä tiedetään näistä veteraaneista enemmänkin.

Ja onhan näistä asioista keskustelua täällä ollutkin, mutta ei tunnut vastausta löytyvän niistäkään.
Nyt melkeen vuoden olleesta 240 B200K -87 löytyi vikaa. Vika ilmeni kun olin säätelemässä sytytystä. Kun otin virranjakajan alipainekellolta letkun irti, tyhjäkäynti ei muuttunutkaan. (Eikö sen pitäisi

) Kun letkun irroittaa kaasarin puolelta, imua tuntuu olevan kaasarin nastassa. Myös kaasarissa oleva paksumpi letku tuntuu olevan hengissään. (Oli hieman revennyt, mutta teippasin tiiviiksi.) Letkun olen vaihtanut kellon ja kaasarin väliltä. Imusarjassa oleva paksu letku, joka menee kaasarille, oli irti ja työnsin sen kiinni, vaikutusta ei silti ollut asiaan. (Tuntuu lähtevän paikoiltaan aika heppoisasti, lukkiutuuko jollain?)
En oikein tiedä tosta virranjakajan kellosta enempää, voiko siellä olla vuotoa? Vai onko vuoto jo imusarjassa? (Eikös alipaine luoda imusarjassa?) Vai voiko vuoto olla kaasarissa jossain?
Miten kokeilen vuotaako imusarja?
En huomannut vikaa aikasemmin. Jotenkin tuntui, että volle toimisi ihan hienosti, mutta ilmeisesti sitten tämä vika ollut kokoajan.
