Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

V70 2.5TDI vm 00 alle -20 astetta nätisti käyntiin yli -20 ei sitten millään

  • 7 Vastauksia
  • 1521 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa rooppis93

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
  • yrittänyttä EI laiteta... tai ainakin niin ne sano
Terve olisiko hyviä ideoita mistä johtuu huono käynnistyvyys Yli -20asteen pakkasella. Lupailee ja pari pyttyä sytyttää kyllä mutta ei kuitenkaan lähde käyntiin.
-740TDic kartano rotta n.130hp/220nm kytkin sanoi heihei. - EX. volvo V70 TDI "vähän" lipsahti

Poissa paku97

  • :hello:
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2607
  • www.vrcf.fi
Joku hehku mykkänä, lähteekö kun hehkuttaa muutaman kerran peräkkäin. Hehkut ei ole kalliit 10-15e/kpl. :pomo:
...eipäs hättäillä, niin kuin köyhät

V70 2.4D5 man. n.220hp/460nm. 1.4bar. -02

Poissa KalleKyy

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 797
TDI:ssä aina tärkein tekijä on pumpun ajoitus. Ajoituksen tarkastus ja hehkujen vaihto, niin eipä pitäisi ongelmia olla, jos vaan polttoaine kestää pakkasta. Polttoainesuodatin myös kannattaa talveksi vaihtaa, niin ei tule senkään kanssa jäätymisongelmia. Onhan siinä veden tyhjennysruuvi, mutta halpa se on kokonaan uusiakin...
-13 V70 D5 AWD Aut. (-07 V70 2.5T AWD Aut.)
Ex: -91 940 GL 2.3 M47 / -88 740 GL 2.3 Aut. / -96 850 TDI Aut. / -02 S60 D5 Aut. "Facelift" / -98 S70 2.4 10V Man. / -04 S40 2.4i Aut.

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10772
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Akun ja startin kunto on tärkeitä myös. Jos ei startti jaksa kunnolla pyörittää, ensin tsekataan akku, sitten startti.
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa rooppis93

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
  • yrittänyttä EI laiteta... tai ainakin niin ne sano
Akku ja startti on ok eli putänee vilkasta noita hehkuja. Onko mitään lillä sais hehkut tarkastettua ilman että niitä tarvii irroittaa?
-740TDic kartano rotta n.130hp/220nm kytkin sanoi heihei. - EX. volvo V70 TDI "vähän" lipsahti

Poissa suden silmät

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 251
  • www.vrcf.fi
Ennen ajoitusta teki juuri noin ja ajoituksen jälkeen -37 asteesta kertalaakista käyntiin, toki oli roikassa.

Poissa V70TDI-1998

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 255
  • www.vrcf.fi
. Onko mitään millä sais hehkut tarkastettua ilman että niitä tarvii irroittaa?

Johdolla sähköä akun plus-navasta hehkutulpan päähän. Jos iskee kipinää, kun johdon päällä raaputtaa, tulppa todennäköisesti toimii.
Johdolla ei missään tapauksessa pidä osua moottorin kylkeen, ettei se sula käsiin ja auto syty palamaan.

Tulpan hattu pitäisi saada jollakin rautalankakoukulla vedetyksi kuoppansa pohjalta siten, ettei se vanhuuttaan murru poikki. Vanha hattu katkeaa, jos sen vetää vain sormineen hatun ja johdon rajakohdan vaiheilta.

Poissa Itsok

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 772
  • www.vrcf.fi
D5:ssa ainakin hatut on helpompi saada pois paikoiltaan kun kone on haalea vs. pakastin kylmä. Ja mukavampi näprätäkin kun ei sormia palella. Yleismittarilla voi mys katsoa hehkujen vastuksia, mutta hattu pitää niissäkin irroittaa.

 

Autoracing  KL-varaosat