Otetaanko siitä yläpäästä myös ne kolme mutteria auki sen ison lisäksi?
Ei todellakaan ole välttämätöntä jos ei vaihda kääntölaakeria. Mutteri pois vaan pyssyllä ja muut hilppeet. Kaks mutteria auki tolpan alapäästä ja pultit pois reiistä. Koiranluun mutteri kannattaa toki ekaks aukasta ja ottaa tappi pois tolpasta. Helpottaa jos nostaa koko keulan kerralla ylös koska vakaaja pannaa vastaan.
Jarruletkua pikkasen varoen nyppää tolpan pois.
Ja toi Bilteman hylsy on hyvä apu, tosin monasti lähtee jopa isommilla lukkopihdeillä.
Puristimilla jousta kasaan ka sit vasta tähtimutteri.
Tupakkatauon kans meniskö puolituntia per puoli. Toki jos ei koiranluun mutteri ala temppuileen.
Ja kannattaa laittaa sit heti XC90:sen kumit, ei mitään halpis malleja motonetista. Maksaa yks sen verran kuin motonetin kaks, mutta kestääkin sit madallusjousien ja muutenkin jäykemmän alustan kans.