Tervehdys kaikille! Olen uusi täällä foorumilla ja Volvot on aikalailla tuntemattomia autoja mulle, joten saattaa tulla vähän tyhmiä kysymyksiä. Selailin paljonkin foorumia, mutta en löytänyt tarpeeksi informaatiota, joten aloitin uuden ketjun. Jos on väärässä paikassa ylläpidon mielestä, niin pahoittelen!
Sitten itse aiheeseen. Tässä vähän aikaa sitten kävi mielessä että voisin ostaa Volvon. Kaverit on kehunu ja sanonu että on helppo laittaa ja suhteellisen edullinenkin jos haluaa jotain kopperoa rassata. Nyt ollaan jo siinä vaiheessa, että riitti rohkeus tulla täältä kysymään apua kokeneemmilta kavereilta. Homman nimi on se että pitäis yks romu myydä pihasta, hommata jostain Volvo ja virittää se. Kävi mielessä 240, koska on omalla tavallaan kaunis auto. Moni kertonut että 240 olisi helppo virittää, mutta kun mulla ei kokemusta ole, enkä ikinä ole Volvoa purkanut osiin, joten on vähän sormi suussa. Kovasti kiinnostais sellanen viritellä, nyt vaan tarvitaan jeesiä! Auto tulis ihan perus käyttöön, pääasiassa lyhyttä matkaa kaupungissa, välillä jotain kylärallia. Joten, kertokaas aloittelijalle vähän vinkkejä, mistä aloittaa ja miten. Myöskin jos jollain on paljonkin kokemusta (niinkuin varmasti onkin, en epäile) voisi kertoa auton huonot ja hyvät puolet, tuleeko usein jotain ongelmatilanteita vastaan, kestävyys ja niin edelleen. Kiitos jo etukäteen ja jos ylläpidon mielestä on väärässä paikassa, saa siirtää!